rakentamassa autokatos-varastoa. Hinta kyselyt on aina vähän sitä sun tätä, mutta kun kyseessä ei ole valmis paketti niin olisi kiva jos jollakin olisi jotakin hajua kokonais kustannuksista. Varasto on noin 12m2 ja autokatos yhdelle autolle. Työmiesten maksut huomioiden mikä on kustannus arvio. Mukavaa kevään odsotusta kaikille.
Autokatoksen hinnoista
3
1104
Vastaukset
- laskettu
hinnaksi 10000 euroa. Telttatallin saa alle 200 eurolla.
- dsffsf
sillä jo perustukset maksaa omaisuuden
- juu
Eiköhän tuo asia ole aika helppo selvittää? Jos oman työn osuus on nolla niin silloinhan asia selviää kysymällä tarjoukset tarpeen mukaan lähialueen toimijoilta. Jos taasen on kysymys siitä, että itse rakennetaan osa niin silloin on varmasti katsottava mitä tekee itse ja mitä ostaa. Palveluille löytyy kyllä tekijät ja hinnat, samoin kuin itse perustarpeille. Itse tuumailen taloprojektin kanssa ja sen hahmottaminen on jo vaikeampaa, mutta periaatteessa kaikki on vain siitä kiinni, että huomioi tarpeet ja laittaa asiat paperille tai ehkäpä vielä paremmin sanottuna - antaa ammattilaisten hoitaa homma kuntoon. Tarjoukset kannattaa toki kysyä muutamasta paikasta tai jos on tuttavapiirissä rakennusalan osaajia niin kannattaa kysyä heiltä alustavaa arviota siitä mitä kannattaa maksaa.. jossei satu saamaan kys. osaajia ns. talkoohommiin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083306Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872