rintapumpuista

weeti

Hei!
Olisi tarkoitus ostaa rintapumppu ja prismassa huomasin emma-merkkisen ja nyt mietinkin onko hyvä ostos.Eli "käyttäjäkokemuksia" kaivataan,myös muiltakin merkeiltä.Joten rintapumppujen omistajat laittakaa kokemuksianne,kiitos!

14

15014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äityli ja vaavi 6.5kk

      oli ainu merkkinen rintapumppu ja mielestäni se oli hyvä

    • mini electric

      manual brestpump hyvin kätevä,niistää kahden desin pullon aika vauhtia ja sitten ne toiset puolet...miehelläsi tulee hymy väkisin meinaan kun se ei ole mikään HILJAINEN laite:-)ääni muistuttaa lähinnä pienen paineilmakompressorin ääntä.

    • ABC

      Mulla on Aventin rintapumppu (käsikäyttöinen) ja olen tykännyt. Helppokäyttöinen ja nopea.

    • rintapummpuna

      Sähkökäytöinen Ainu Medela ja on eri hyvä.

    • Lellu26

      Älä vaan missään nimessä osta sitä emma pumppua...mulla oli sellainen ja en tykännyt imu oli olematon ja sitä sai hakea kauan..sitten yhtäkkiä kesken pumppauksen se meni rikki siis imut katos eikä pumppu ollut ees 2kk käytössä..

      sitten ostin Ainu medela käsipumpun ja se on mun mielestä tosi hyvä..se on käytössä joka päivä ainakin mulla ku pumppaan pottu maidot sillä ja välillä muutenkin jos tuntuu siltä et pumppua tarvii..mun mielestä ainun tekniikka on paljon parempi ja etenkin luotettavampi kun sen emman..

    • äippä

      Ostin Ensin Emman pumpun prismasta mutten saanu sillä mitään aikaiseksi (mielestäni huono)ja sitten löysin Ainun meddela sähköisen pumpun euromarketista (suht edullisesti!) ja siihen olen ollut tyytyväinen =)

    • Mampsu

      Hei,

      Hankin ystävieni suosituksesta käsikäyttöisen Avent -pumpun ja olen ollut siihen varsin tyytyväinen. Pumpun erikoisuus on rintaa vasten tulevaan suppiloon kiinnitettävä silikoniosa, joka pehmentää imua ja stimuloi rintaa tuottamaan maitoa paremmin. Emman pumpun tavoin, tätäkin voi käyttää yhdellä kädellä.

      Aventin pumpulla pärjäsin melko hyvin, kunnes aloin kaipaamaan sähkökäyttöistä. Hankin Ainun Medelan ja se toimi oikein hyvin, mutta harmittelin em. silikoniosan puuttumista. Näppäränä naisena keksin kokeilla Aventin osaa tähän ja se sopi. Viimeisen silauksen antaa Ainun pieni Marimekkokuosinen tuttipullo, joka sopii pumppuun.
      Nyt minulla on kerrassaan loistava kapistus, jota en voi olla suosittelematta :)

      • Tähti

        Mulla oli Emma rintapumppu käytössä vain 5 viikkoa kunnes yhtäkkiä hajosi nyt juhannuksena ja kiva ku vauva ei saanut imuotetta (matalat nänninpäät) niin rinnat meinasi räjähtää, ku kaikki kaupat vielä kiinni.

        Joku osa irtosi niin, ettei enää pumppuun tullut mitään imua. Muutenkin pumppu oli huono eikä maitoa saanut kunnolla tulemaan. Lisäksi joutui painamaan kahvasta lujaa. Maitoa tuli 20 min pumppauksella yhteensä ehkä 20 milliä.

        Sitten ostin tänään Stockmannilta Avent rintapumpun 60 e(käsikäyttöinen) ja aivan loistava!!! Maitoa lähti heti suihkuamaan, pumppaus ei ollut työlästä eikä sattunut yhtään. Hetkessä sain 80 milliä pulloon. Nyt kun vertaa tuohon Emma rintapumppuun eroa on kuin yöllä ja päivällä.

        Lisäksi Avent rintapumppuun tuli vuoden takuu. Eli rahat meni aivan hukkaan, ku ostin aiemmin ton Emma rintapumpun.


    • Grrrrrrrrrrrrrrrrr

      Juu hommattiin tuo käsikäyttöinen EMMA rintapumppu Lastentarvikeliikeestä Niittykummusta (28€). Hajosi 2 viikon jälkeen (imu katosi täysin). Ajateltiin, että pullo halkesi kierteen kohdalta kun vähän näytti siltä ja ostettiin toinen samanlainen, kun edullisesti Prismasta sai (18€). Tämä hajosi 5 päivän käytön jälkeen. Sama vika, imu vain katoaa yks kaks. Älkää vain ostako kyseistä pumppua.

    • harmistunut

      En todellakaan suosittele!
      Rahat meni hukkaan!
      Pumpussa ei ole minkäänlaista syklistä pumppausta, vaan laite imee koko ajan. Imutehoa voi kyllä säätää, ite en saanu sitä millään hyväksi. Oma rintani ei tykänny yhtään pistävästä jatkuvasta imusta, ja pienemmällä imulla maitoa ei tullut.
      Ehkä rinnoissa voi olla eroa, ja jollekin tämä sopii.
      Laite surisi kuin vanha huono parranajokone! Ja taisin saada 5ml pullonpohjalle.

      Mieheni kävi Lastentarvikeliikkeestä ostamassa laitteen, myyjä oli kertonut, ettei siinä ole imutehon säädintä vaikka paketissa niin lukikin. Kun soitin perään ja kysyin syklittömyydestä niin juuri sitä oli kuulemma tarkoittanut. Kun jouduin neuvolan lainapumpun palauttamaan, niin tähänhätään tuo laite ei toiminut lainkaan. Käsipumppu on paljon miellyttävämpi ja tehokkaampi.

    • avent

      Elikkäs mulla toi Philipsin Avent Isis käsikäyttöinen rintapumppu. Maksaa n. 50euroa. Todella hyvä pumppu, maitoa saa helposti tulemaan, jos on maitoa mitä pumpata. Itsellä ei mahtunu nänni tarpeeksi syvälle mukana tulevan silikonityynyn kanssa, matala nänni mulla. Valu maidot ulos. Ilman sitä tyynyä onnistui loistavasti. Myös aventin tuttipullot ja pullotutit todella hyviä. Meillä vauva ei suostu syömään muista pullotuteista kun sellasistä pöyreäpäisistä. Suosittelen koko Avent-sarjaa.

    • Mio80

      Vein takaisin emma pumpun. En edes saanut edes 1ml. Ostan joko muu, en tiedä vielä mikä... ehkä avent tai sit ainun.

      • pemppis

        emma rintapumppu. Käyttäjissä vika jos ei toimi. Ite ollu tyytyväinen Emman pumppuun. 4 min saa sen 75-100 ml pumpattua. 3 kk ollu pumppu käytössä ja toimii hyvin.


      • Anonyymi
        pemppis kirjoitti:

        emma rintapumppu. Käyttäjissä vika jos ei toimi. Ite ollu tyytyväinen Emman pumppuun. 4 min saa sen 75-100 ml pumpattua. 3 kk ollu pumppu käytössä ja toimii hyvin.

        Miten?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe