Elkää vaan menkö ...

Mr.Rehellinen

Elkää hyvät lapset ja nuoret menkö rippikouluun aivopestäväksi.
Jumala jeesuksineen on pelkkää puppua.

19

918

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mooses

      meil oli semmonen alku jakso ja sit kesäl ollaan siel vie viikko olihan se joo aika semmosta käännytystä :DD vaiks ne vakuutteli et rippileirin taskotus ei oo saada teitä uskoon eikä millään tavalla kännyttää ja jo seuraavaks sanottiin et ne jotka ei usko ni haisee kuoleelta ruumiilta :DDD mut kivaa siel on!

      • Näitä.merkkejä.ei.sallit

        No kesällä, jos ei käytä dödöä.. aika moni haisee kuolleelta ruumiilta😷


      • Terv.Mirka.Rehellinen

        Papit ovat kirjoittaneet tänne että ripari kannustaa ajattelemaan muitakin mahdollisuuksia, esim jos raamatun sadut olisivat sittenkin totta. HEH HEH HEH

        Maailmassa ei ole olemassa yhtään sellaista tosiasiaa, mikä antaisi aihetta edes epäillä jumalaa todeksi.

        Totuus on se että kirkko himoitsee rahojanne ja valtaa. Suuri jäsenmäärä tuo valtaa. Tässäkin kirkko käyttää törkeästi lapsia hyväkseen. Yli 99% kirkon jäsenistä on liitetty sylivauvoina kirkon jäseniksi ja tästä johtuu kirkon suuri jäsenmäärä. Kirkon jäsenistä suurin osa on alle 18v ja eivätkä voi omasta tahdostaan erota kirkon jäsenyydestä. Kyse on kirkon pakkojäsenyys.

        Toivon ettei kukaan mene ripariin, jos teidät on liitetty sylivauvana kirkon jäseneksi, ilman teidän omaa tahtoanne ja jos kirkko ei pysty esittämään mitään todisteita jumalastaan.


    • Meitsi

      ...yhtä monta kuin on ihmistä... Mikä on totta ja mikä ei, viha, rakkaus, tunteet, kaikki ovat vain ihmisen mielentuotetta siinä missä uskokin... Jos tarkalle linjalle lähdetään niin ei ole olemassa älykkyyttä, uskoa, totuutta, jne. Kaikki on vain sähköimpulsseja aivoissa... Kaikki on niin kiinni siitä miten asiaa katsoo. Onko olemassa yhtään varmaa asiaa, ei varmaankaan. Se että sinä käännytät täällä ihmisiä pois uskosta, ehkä se ei ole oma ratkaisusi, vaan pelkästään aivoissasi tapahtuvaa kemiallista toimintaa, koska sitähän ajattelu on. Eli periaatteessa onko ajattelukaan mitään muuta kuin kemiaa; vaikuttaako siihen ihmisen oma tahto vai onko tahto eli ajattelu ensin kemiaa?

      Toinenkin ihmeellinen asia on se että minkä takia jollain ihmisillä aivoissa tapahtuva toiminta synnyttää kuvan uskosta toisilla ei? Minkä takia toisilla on paremmat lahjat matematiikkaan, toisilla kieliin? Määrääkö luonto sen miten aivot kehittyvät? Onko oikeastaan luonnonkehitys sattumanvaraista vai onko sen takana suurempi voima? Jos suurempaa voimaa ei pystytä mittaamaan voiko sitä olla? Jos suurempaa voimaa ei ole, eikä Jumalaa, mistä maailmankaikkeus syntyi? Alkuräjähdyksestä jotkut sanovat, mutta minä kysyn mistä syntyi materia alkuräjähdykseen, miksi alkuräjähdys tapahtui, miksi aine pakkautui kasaan?

      Nyt kun kirjoitan tätä viestiä teenkö sen koska haluan vai onko aivoissani tapahtunut reaktio, jonka seurauksena minulla on tunne siitä että hallitsen itseäni ja kirjoitan tätä sen takia, vaikka todellisuudessa sillä ei ole mitään tekemistä haluni kanssa, koska sellaista ei ole...

      Liikaa kysymyksiä, liian vähän tietoa...

      Mutta todellisuus on se että koulussa teidät aivopestään. Työpaikoilla, arjessa, joka päivä media tuputtaa teille paskaansa ja aivopesee teitä yhteen suuntaan! Ateistit levittävät omaa tiedesanomaansa ja aivopesevät teitä orjikseen! Kirkko tulee toisesta suunnasta ja haluaa alistaa teidät!

      Te olette kaikki alistajia tai alistettavia. Eikä edes ole olemassa aivopesua, se vain on oman kannan vakuuttavammin esittämistä.

      Ps. En ole ateisti, enkä liioin uskova. Tai noh, uskon itseeni, kaikki uskonnot, myös ateismi on turhuutta. Ateismi perustuu uskontoihin ja vaatii niiden olemassaolon voidakseen niitä kieltää, minä en sellaista riippuvuutta tarvitse.

      • nmjhnhbhbb

        Aivopesty on sellainenkin joka ei edes tiedät tulleensa aivopestyksi. Katso peiliis! Aivopesu ilmenee monella eri tavalla. Epäinhimillisimpiä ovat uskonnolliset ja poliittiset aivopesu yhteisöt. Uskonnoilla on ihmisyyden kannalta järkyttävin jakomieli aivopesu kaikkine ristiriitaisuuksinen. Esimerkiksi suomen valtion kirkko opettaa älä tapa käskyä ja ei ole vielä sataa vuotta kun oli aktiivisesti tappamassa ja tapattamassa omia kirkollisveroja maksaneita jäseniään. Sen uskontunnustuksen kaltainen ja pappislupauksen herra jumalalle antanut papisto ei saa edes Jeesuksen evankeliumia saarnata ja opettaa ja kun aivopesevät ihmisiä niin suorittavat työkseen väärää todistusta antamalla ja tekevät esim. Jeesuksen Nimeen Jeesuksen antamien käskyjen ja oppien vastaisuuksia mm vaatimalla ihmisiä uskomaan vaikka Jeesus on sen kieltänyt.

        Kenenkään ei tule alistua eikä asettaa lapsiaa ja nuoria aivopesu ja jakomielisyyden sairaaksi uskomuksilla aivopestäviksi. Jos asia katsotaan rippikoulutuksen suunnasta niin se on tavallaan kirkolle ja sen papistolle rikollisuudensa ylläpitämiseksi saada vielä ihmisyyttä omaava uskomuksen orjaksi yllä pitämää Lailla suojattua rikollisuutta. Elättämää sen työläisiä ja iso palkkasia seurakunnan varoilla juopottelevia virkailijoita joiden tulisi olla esimerkillisiä nuorisolle. Suomen valtion kirkko on helevetin suuri, salassa pidetty häpeä koko kansalle, ettei moikaan tule edes sitä ajatelleeksi. Puhutaan ja kirjoitetaan kauniisti demokradiasta, uskonvapaudesta, hyvinvoinnista jne ja kansalaisia ja puolustus kyvyttöminä sylivauvoina pakko kastetaan lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden jäseniksi ja kukaan järjettömäksi aivopesty ei älyä sitä rikollisuuden saatanallisen sairasta älyttömyyttä.

        Kukaan ihmiseksi syntynyt, lapsikaan, EI OLE USKONTUNNUSTUKSEN KALTAISEKSI SYNTYNYT, JA SILTI ON KAIKKI TIETÄVIÄ, TAVALLA TAI TOISELLA AIVOPESTYJÄ JOTKA VÄITTÄVÄT, ETTEI AIVOPESU OLIS MUKA OLEMASSAKAAN. KUN SELLAISEN VÄITTEEN ESITTÄÄ AIVOPESUN AMMATTILAISENA, ESIMERKIKSI PAPPI, NIIN SELLAISEN AIVOKUOLLEEN SAATANAA PALVELEVAN USKOVAISEN JÄRJETTÖMYYS ASETTUU LAPSEN KORVIEN VÄLIIN JA TURMELEE SYYTTÖMIÄ LAPSIA JA NUORIA IKUISESTI SIELULLISESTI SAIRAAKSI JA SITTEN IHMETELLÄÄN MIKSI YHTEISKUNNASSA ON NIIN PALJON HUONOSTI VOIVIA IHMISIÄ VAIKKA TODELLISUUDESSA USKONTUNNUSTUKSEN KALTAISEKSI AIVOPESTYT OVAT LUOPUNEET IHMISYYDESTÄÄN JA KAIKEN TAKANA ON VALTION KIRKKO PAPISTOINEEN JA KANSA MAKSAA TALOUDELLISESTI JA TERVEYDELLISESTI KORKEAA HINTAA JA TIETOISESTI SAATANAA PALVELEVILLA ON HAUSKAA.

        ihmisyydestä luopumisella aivopesulla on "monet kasvot."
        Näinkin:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        "Tietäkää, että Herra on Jumala. Hän on meidät luonut, ja hänen me olemme, hänen kansansa, hänen laitumensa lampaat. (Ps. 100:3)

        Onko, suomen valtion kirkon herra jumala luonut TEIDÄT???
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
        ...JOS, NIIN OLIPA VOIMAKAS SONNI!
        JOS TUOSSAKAAN ILMAISUSSA EI OLE AIVOPESUA, NIIN TE, JOTKA VÄITETTE ETTEI AIVOPESU OLE NIIN TIETÄKÄÄ, KAIKELLA YSTÄVYYDELLÄ ILMAISTEN, ETTÄ OLETTE ESIMERKKEJÄ SIITÄ ETTÄ SITÄ ON!

        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
        Eihän se luder/luther (ei ole henkilön oikea nimi/nimet) ole maailman kaikkeuden ja ihmiskunnan luonut mutta saatanaa palvelleen paavalin työn jatkajana laati maailmaa kattavan ihmiskunnan tuhoon johtavan rikollisuuden opin jonka seurauksen näkyy saatanallisuutena suloisen suomenkin valtion kirkon historiassa josta IHMISYYDENSÄ SÄILYTTÄNEET eivät lasten ja nuorten osalta ole ylpeyden aihetta antavaa vaikka "vain me pelastutaan" väestö kulkeen rikollisuuden kuolleen/raadon merkki otsassaan ja leveilee suuruudellaan olla uskossa oleva vaikka Jeesuskin sen kielsi!!!

        Tämä on vain pienen pieni osa siitä saatanallisuudesta joka suomalaisia, ja ETENKIN LAPSIA JA NUORIA on turmellut.
        TE, papit ja toiseksin aivopesu mahdollisuuden kieltäjät, OSOITTAKAAPA NÄMÄ RIKOKSET TERVEJÄRKISTEN TEOIKSI:
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'
        JOS ETTE OLE YLLÄ OLEVIA RIKOLLISUUDEN RIKOKSIA TEHNEITÄ JÄRKEVÄMPIÄ, NIIN saatana on korvienne välissä!


      • ldlkskwlwql

        Jos uskovaisena;
        tai edes aivopestynä rikollisuuden pappistunnustuksen herra jumalalle antaneena pappina; EI EDES TÄTÄ OLE SAANUT NOUDATTA saatanaa palvelevana valehtelijana, NIIN MIKSI YLEENSÄ EDUSTAA saatanaansa JUMALAN JA JEESUKSEN NIMEEN aivopesu ammattilaisena KUN saatanaa jumaloimista ei tietääkseni Suomen Perustuslaki kiellä???

        SIIS

        USKOMISEN ON JEESUS KIELTÄNYT JA PAPIT OPPEINEEN KOULUTTAA USKOVAISIA, NIIN RISTIRIITAISUUS TÄSSÄKIN MIELESSÄ ON SELVÄÄ SAIRASTA saatanallisuutta JOKA EI SUOMESSAKAAN RIKOLLISUUTENA TARVITA!
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        24:5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
        24:11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
        24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.

        KAIKKIA SAIRAITA VALEHTELIJOITA SE "karttuisa kansan käsi elättää"


    • Isto

      Olin viime vuonna riparilla eikä ole tarvinnut katua. Miks ei voi rauhassa antaa ihmisten itse päätää ? Kun riparin käy 90% porukoista on se aika hyvä laatutakuu. Nyt joku sanoo, et kaikki menee rahan toivossa ja vanhempien käskystä, mutta jos niin olisi, olis riparit loppuneet ajat sitten. Nuoriso on fiksumpaa kuin sedät ja tädit luulee, jos rehellisiä ollaan !

      • Terv.Mirka

        Saitko sinä itse päättää kun sinut liitettiin uskonnollisen lahkon (kirkon) jäseneksi? Sait varmaan vapaat kädet kun valitsit uskontosi, eikä sinua siinä yhtään manipuloitu eikä uskontoa tuputettu, eikä johdateltu.
        Uskovaiset ovat tunnettuja siitä ettei ne salli lapsille uskonvapautta.

        Kannatan uskonnoille ja kirkon jäsenyydelle 18v ikärajaa.


      • nhbnhbtv

        #Kun riparin käy 90% porukoista on se aika hyvä laatutakuu.#

        Niinpä, se laatutakuu ei saatanallisuudessa aina ole 100%

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        JNE

        KALLIIKSI SE IHMISYYDESTÄ LUOPUMINEN VOI MUODOSTUA...
        se "virus" elää elämäänsä korviesi välissä tiesit siitä itse tai et...


    • Kyösti

      Suojelkaa lapsianne uskonnoilta.

      • Hushpois

        Suojellaan lapsiamme Kyöstiltä.


    • älkää menkö

      Kadun ainakin syvästi kun menin nuorena rippileirillä ja kirkosta olen eronnut täysi-ikäisenä. Siellä oli pelkkää tylsää ulkoa opettelua ja muuta vammaista jeesustelua, kyseenalaistaa ei saanut ja isosetkin olivat jotain typeriä uskiksia.

      Papppikin meinas heittää pihalle sieltä.

      • mjhgfd

        Sinulla on IHMISYYTTÄ ominaisuuksineen jäljellä!
        Kehitä sitä äläkä koskaan luovu siitä.....


      • Yks.Säde

        Moni pappi on luopunut uskostaan. Tutkimusten mukaan yli 60% papeista on ateisteja.


    • 12121212121212

      Joo toi on huono juttu kun monet nuoret eivät tajua että heidät aivopestään vain siellä...

    • EzMoneyBois

      Itse olin rippileirillä eikä minua mihinkään aivopesry :DDDD

      Helppoa rahaa viikon leirillä olemisesta frendien kaa

      Kannattaa

      • ekjwewuduw

        Valitettavasti olet esimerkki siitä, että et ymmärrä olevasi aivopesty. Se, "saatanallisuuden virus" on ja pysyy korviesi välissä loppu ikäsi!
        Ystävyydellä, kirjoitan... lue tämä kokonaan ja mieti....

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/16.html
        'Järjelle ymmärrettävällä tavalla on mahdotonta selittää, miten Jumala tuli ihmiseksi.'

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        HUOMAA IHMISYYDEN VASTAISETKIN RISTIRIITAISUUDET!
        TUOLLAISEKSI ÄÄLIÖKSI EI SYNNYTÄ VAAN AIVOPESTÄÄN.
        JA YKSI AIVOPESTYN OMINAISUUS ON, ETTÄ KIELTÄÄ SEN KOSKA:
        'Meillä ei ole järkeä'
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Nuorena on helppoa sanoa, että "eikä minua mihinkään aivopesry"
        mutta
        hyvin suurella mahdollisuudella tulet myöhemmässä elämän vaiheessa tuosta väitteestäsi luopumaan. ETKÄ OLE AINOA!


    • Anonyymi

      Niin varmaan. Sä oot väärässä.!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10142
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2934
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      192
      2747
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1556
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe