onko positiivisia/negatiivisia kokemuksia KEITTIÖnetin tuotteista?
Kokemuksia KEITTIÖnetistä
18
7229
Vastaukset
- Krapu
Meillä on pelkästään negatiivisia kokemuksia. Harkitse tarkkaan, haluatko ostaa keittiösi kyseisestä yrityksestä varsinkin silloin, jos kaikkia haluamiasi tuotteita ei ole suoraan varastossa. Meille toimitettiin vääriä tuotteita ja toimitus myöhästyi sovitusta. Käytimme paljon aikaa ja vaivaa tuotteiden hakemiseen ja palauttamiseen ja reklamointiin. Niin kauan kun et ole vielä maksanut tuotteita, saat palvelua, mutta kun rahat on saatu, asiakaspalvelu ja kiinnostus asiakkaaseen loppuu siihen paikkaan.
- veikko
Näpyttele hakusanaksi keittiönet ja saat aika mielenkiintoista luettavaa.Omasta kokemuksesta sen verran että eivät vastaa puhelimeen...piti ajaa pari kertaa varastolle vaihtamaan vääriä osia.Onneksi oli matka lyhyt ja oikea tavara varastossa.Varastomiesten asenne aivan per.....
- joo ei
Ei keittiönetistä mitään palvelua saa. Luulen ettei kukaan osta sieltä toista kertaa. Hinnaltaan se on kilpailukykyinen
- keittio njet
kokemus. Tuli hankittua ensimmäiset ja viimeiset kylpyhuonekalusteet liikkeestä. Myyntitouhu oli käsittämätöntä; näytin kuvastosta kaapistosta ja hinnatkin näkyvät siellä, mutta myyjä laskee tuplahinnan. Lopulta saatiin hintakin samaksi, mutta varastolta saatiin LÄHES oikeaa tavaraa (kun siinä listassa on N 1 eri nippeliä).. ja se asiakaspalvelu varastolla!! Vai pitäisikö sanoa "palvelu". Hidastelua ja tiuskimista. Varastomiehet keräili tavarat ja vie ne ulos lastauslavalle muiden lavojen viereen.. ja maksun jälkeen vasta tuli lähdettiin etsimään niitä muiden lavojen vierestä.
Kun sitten haettiin puuttuvia osia kahteen kertaa varastolta uudestaan niin sama meno jatkui.
Kasausvaihe olikin sitten jo toinen juttu.. valmiiksi hajonneita lastulevyn paloja.
Otan osaa niiden puolesta jotka keittiötä todellakin meinaavat sieltä hankkia, kun kylpyhuonekalusteiden kanssakin oli jo tuollaisia ongelmia. - pokon2
Mulla taas pelkästään hyvää sanottavaa, loistavaa palvelua ja tavara sitä mitä pitikin ja HUOMATTAVASTI edullisemmin kuin kilpailijoilta. Jos et halua maksaa tuhansia euroja "palvelusta" merkkikeittiöiden tekijöille niin sitten KEITTIÖNET on paras valinta.
- peukku68
niinpä, itse olen asioinut aina ensin sen henkilön kanssa jolle annan tilaukseni ja sitten sen henkilön kanssa joka ottaa rahani paitsi niistä tuotteista joita ei ole paikalla jos näin on. Voin toki maksaa ja silloin ilmoitetaan kun tavara saapuu tai se toimitetaan minulle kotiin ovelle asti.
Yhdenkään varastomiehen kanssa en ole asioinut kertaakaan saati jutustellut saadakseni selville vuorovaikutustaitoja. Lastaulaiturilla sen sijaan on ollut nuorukaisia jotka auttavat lastaamisessa autoon. Mukavia kavereita ja kun niitä kiittää niin sanovat eipä mitään tms..
Kaikki osat ovat olleet ehjiä paketeissaan suojassa. Tosin jos tuollainen paketti on päällepäin rikki niin voihan sitä olettaa että niin on tuotekkin ja jos taas paketti on ehjä niin vika lienee tehtaalla?
Hintatasoon nähden palvelu on ihan sopivaa. Kun haluan että livotaan ja hymyillään ja saan istua perseelläni sievissä sisätiloissa ja joku käy asentamassa köökkini puolestani niin olen valmis kaivamaan kuvetta ja etsimään sellaisen paikan! - odota, odota, odota
Valmistaudu noutamaan puuttuvia ohjeita ja osia sekä odottamaan jälkitoimituksia, jotka tulee tipoittain.
Pulju on ymmärtänyt nykyaikaisen markkinoinnin ja myynnin hyvin, ostaessa on hienot puitteet ja tilaus tehdään myyjän kanssa suoraan tilausjärjestelmään. MUTTA, sitten kun noudat tavarat (osan niistä, osa kuitenkin puuttuu...) on paikkana varaston peräkoppi, jossa porukka tsekkailee tilauksia paperilistoista, jotka on täynnä merkkaustussimerkintöjä ja lastauslaiturilla saa odottaa ulkona.
- Okkonen
Minulla on vain positiivisia kokemuksia keittiönetistä. Kaikki yllä olevat viestit kuulostavat niin kaukaa haetuilta kokemuksieni perusteella, joten luulen, että yllä olevat negatiiviset viestit ovat niiltä kilpailijoilta joilta en suostunut tilaamaan verrattuani keittiönettiin. Käy keittiönetin liikkeessä ja tee oma johtopäätöksesi äläkä kuuntele harhaanjohtavia kommentteja liian kirjaimellisesti.
- Matti
Ole kiitollinen ettei sinulla ollut ongelmia keittiönetin kanssa.Minulla oli väärien toimituksien kanssa.Tuli sellaista mitä en ollut tilannut ja vaihtaminen oli vaikeaa.Varastolla palvelu oli aika huonoa. Eihän se ollut minun syyni että oli toimitettu väärää tavaraa.Mutta oli viimeinen kerta kun tein kauppoja ko. liikkeen kanssa.
Olen ihmetellyt myös että keittiönetin hintoja mainostetaan joka välissä niin halvoiksi.Kun otin tarjouksia eri liikkeistä niin keittiönet oli vasta kolmanneksi halvin. - kuluttajilla
Matti kirjoitti:
Ole kiitollinen ettei sinulla ollut ongelmia keittiönetin kanssa.Minulla oli väärien toimituksien kanssa.Tuli sellaista mitä en ollut tilannut ja vaihtaminen oli vaikeaa.Varastolla palvelu oli aika huonoa. Eihän se ollut minun syyni että oli toimitettu väärää tavaraa.Mutta oli viimeinen kerta kun tein kauppoja ko. liikkeen kanssa.
Olen ihmetellyt myös että keittiönetin hintoja mainostetaan joka välissä niin halvoiksi.Kun otin tarjouksia eri liikkeistä niin keittiönet oli vasta kolmanneksi halvin.on mielikuvia jotka on saatu ajettua päähämme läpi.Meidät on saatu uskomaan että, tässä tapauksessa, keittiö net, on edullinen.Luulemme monesta muustakin asiasta näin,koska meille on annettu se mielikuva.Kun asioista rupeaa ottamaan selvää, esim.pyytämään tarjouksia keittiöistä,huomaa että näin ei ehkä olekkaan.
Se on sitä markkinointia,eikä liity pelkästään tähän kyseiseen liikkeeseen. - helpompaa .. halvin on
silloin se itsestään selvä valinta. Ja kun sitten kelpaa viellä se halpa tusinatuote niin ostopaikkahan onkin valittu. En edes ymmärrä miksi joku oikea keittiömyymälä lähtee leikkimään noiden tusinatavaroiden ostajien kanssa. Heillehän on selvästi tarkoitetut ostopaikat.
- tai saat haukut
helpompaa .. halvin on kirjoitti:
silloin se itsestään selvä valinta. Ja kun sitten kelpaa viellä se halpa tusinatuote niin ostopaikkahan onkin valittu. En edes ymmärrä miksi joku oikea keittiömyymälä lähtee leikkimään noiden tusinatavaroiden ostajien kanssa. Heillehän on selvästi tarkoitetut ostopaikat.
huonosta palvelusta.Lisäksi "kitisevät" että tarjouksien saanti kestää,mutta ei se tietenkään noissa tietyntyyppisissä kestä,kun mitään suunnitelmia ei tehdä.Ja tiedättekö mitä, pitkään alalla ollut tietää kuka on ostamassa ja asiassaan tosissaan, kuka taas "juokee halvan perässä" ugh
- varasto sucks
Ketju on yhtä vahva kuin sen heikoin lenkki on, ja Keittiönetin heikoin lenkki on varastolla. Neidit ovat äärimmäisen nirppanokkaisia ja kundit keräilevät kasaan ihan mitä sattuu. Niin monta kertaa olen siellä asioinut että kyse ei voi olla huonosta tuurista vaan heidän tavastaan toimia.
Miksi olen sitten asioinut heillä kun kokemukset ovat olleet lähes yksinomaan huonoja? Kyse on rahasta. Sitä ei ole haaskattavaksi.
Kyllä halvallakin VOI saada hyvää. Vertaapa vaikka Mäkkäriä ja Hesburgeria. Ei voi puhua samana päivänänkään, sen verran eri viivalla ovat, valitettavasti ylikansallisen ketjun eduksi - en suosittele
kuluttajilla kirjoitti:
on mielikuvia jotka on saatu ajettua päähämme läpi.Meidät on saatu uskomaan että, tässä tapauksessa, keittiö net, on edullinen.Luulemme monesta muustakin asiasta näin,koska meille on annettu se mielikuva.Kun asioista rupeaa ottamaan selvää, esim.pyytämään tarjouksia keittiöistä,huomaa että näin ei ehkä olekkaan.
Se on sitä markkinointia,eikä liity pelkästään tähän kyseiseen liikkeeseen.Osia puuttuu, oheita puuttuu, osa tavarasta tulee jälkitoimituksena, töykeätä palvelua, jne.
ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET EREHTYKÖ TILAAMAAN TUOSTA Kusetus.net -PULJUSTA MITÄÄN
- tjm7
Harkitsisin tarkoin ko. firman käyttämistä. Omat kokemukseni eivät ole hyviä. Kaikkea tilattua ja maksettua tavaraa ei ollutkaan varastossa. Edelleenkään ko. tarvikkeita ei ole näkynyt.
Erityisen ihmeissäni olen siitä ettei ko. firmalla löydy minkäänlaisia asiakaspalvelu tms. yhteystietoja mistään (nettisivut tms.) ja numerot, jotka löytyvät, niin niihin ei vastata. Myöskään sähköposteihin ei vastata. Lopulta joku myymälän henkilöistä lupaa hoitaa asiaa, mutta tämän jälkeen hänestäkään ei kuulu mitään. Todella ihmeellistä toimintaa.
Tiesin ennalta ko. firmaan liittyvät riskit, mutta muutaman kalusteiden muokkausominaisuuden takia päätin kuitenkin käyttää sitä. Toista kertaa en tule tekemään samaa virhettä.- joka maksaa ennakkoon
reilu peli on maksaa sitten kun tavarat saatu!
- Keittiöasentaja
Ostettiin semmomnen I hr ovin varustettu Keittiönetistä, itseasiassa ne virheet jotka tuli oli 95% mun omaa syytä, 3 päivää asennuksen aloittamisesta homma on balanssissa. Vähän tausta laatoituksia puuttuu. Mut tuli hyvä, rungot ja ovet tilpehöörit olivat okei,
Must palvelu oli hieman jäykkää, mut kaiken sain minkä hain, pikkasen pihassa jouduin oottelemaan, . taitaa noi teijän narinat olla kilpailijoiden suusta hintahäirukköä vastaan Kiitos hyvästä palvelusta. - vihainen asiakas
Keittiöasentaja kirjoitti:
Ostettiin semmomnen I hr ovin varustettu Keittiönetistä, itseasiassa ne virheet jotka tuli oli 95% mun omaa syytä, 3 päivää asennuksen aloittamisesta homma on balanssissa. Vähän tausta laatoituksia puuttuu. Mut tuli hyvä, rungot ja ovet tilpehöörit olivat okei,
Must palvelu oli hieman jäykkää, mut kaiken sain minkä hain, pikkasen pihassa jouduin oottelemaan, . taitaa noi teijän narinat olla kilpailijoiden suusta hintahäirukköä vastaan Kiitos hyvästä palvelusta.Taidat itse olla osa kyseisen puliveivauspuljun ravintoketjua.
Laadusta kertoo se, että myivät kaapin yläkippiovella, jossa sarananpuoliskot ovessa ja rungossa eivät kohtaa - väliä on 2cm...
Samasta kaapista puuttuivat myös saranat, vaikka tilattiin kokonaisia kaappeja liikkeessä.
IKEA syö kilpailijansa ihan aiheesta. Toivotan Kusetus.netille pikaista ajautumista konkurssiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063210Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1571257Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803