Arabian Malva

etsivä

Miltähän vuodelta on Arabian Malva astiasto? Omistan kannun jonka pohjassa leima Arabia Malva. En etsinnöistä huolimatta ole löytänyt edes sen nimistä sarjaa.

5

3643

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehty...

Itse metsästin sitä minna sarjaa ja tässä arabian kirjassa v. 1967 on mainittu malva sarja. On uunin kestävä sarja ja on monenlaisia osia, mm. lautasia, kannu, hillotölkki, paistivati yms. On isoja kukkia kuviona. Että jos tutulta vaikuttaa niin ainakin 1967 on tehty (tai sitä ennen??)

• edelliseen

Voi minua toopea, katsoin sen malva jutun siitä kirjasta väärin. Sen verran korjaan, että kirjan lopussa oli v.1968 täydennyssivut ja siellähän se oli. Eli niihin aikoihin kait sitä on tehty jos olen oikein kirjaa lukenut ja käsittänyt.

• etsivä
        edelliseen kirjoitti:

Voi minua toopea, katsoin sen malva jutun siitä kirjasta väärin. Sen verran korjaan, että kirjan lopussa oli v.1968 täydennyssivut ja siellähän se oli. Eli niihin aikoihin kait sitä on tehty jos olen oikein kirjaa lukenut ja käsittänyt.

Kiitos paljon tiedoista!Epäilin jo että on joku väärennös kun ei tietoa alkanut kuulua.

• Derio

Valmistettu 1964-1970 Kaj Franck suunnittelema astiasto ja kuvio Serpipainotekniikalla tehty Malva .

• Seijahon

Ovat 1964-1970 ajalta Kaj Franck suunnittelema astiasto Serpipainotekniikalla tehty koriste Malva.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      358
      1327
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      406
      1175
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      915
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      82
      847
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      832
    6. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      52
      766
    7. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      110
      763
    8. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      756
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      690
    10. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      686
    Aihe