Miltähän vuodelta on Arabian Malva astiasto? Omistan kannun jonka pohjassa leima Arabia Malva. En etsinnöistä huolimatta ole löytänyt edes sen nimistä sarjaa.
Arabian Malva
5
3476
Vastaukset
- tehty...
Itse metsästin sitä minna sarjaa ja tässä arabian kirjassa v. 1967 on mainittu malva sarja. On uunin kestävä sarja ja on monenlaisia osia, mm. lautasia, kannu, hillotölkki, paistivati yms. On isoja kukkia kuviona. Että jos tutulta vaikuttaa niin ainakin 1967 on tehty (tai sitä ennen??)
- edelliseen
Voi minua toopea, katsoin sen malva jutun siitä kirjasta väärin. Sen verran korjaan, että kirjan lopussa oli v.1968 täydennyssivut ja siellähän se oli. Eli niihin aikoihin kait sitä on tehty jos olen oikein kirjaa lukenut ja käsittänyt.
- etsivä
edelliseen kirjoitti:
Voi minua toopea, katsoin sen malva jutun siitä kirjasta väärin. Sen verran korjaan, että kirjan lopussa oli v.1968 täydennyssivut ja siellähän se oli. Eli niihin aikoihin kait sitä on tehty jos olen oikein kirjaa lukenut ja käsittänyt.
Kiitos paljon tiedoista!Epäilin jo että on joku väärennös kun ei tietoa alkanut kuulua.
- Derio
Valmistettu 1964-1970 Kaj Franck suunnittelema astiasto ja kuvio Serpipainotekniikalla tehty Malva .
- Seijahon
Ovat 1964-1970 ajalta Kaj Franck suunnittelema astiasto Serpipainotekniikalla tehty koriste Malva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324694
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233192Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132624- 462191
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591743Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471679- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201496- 281480
- 951211