Enkeliakatemia ja w.i.t.c.h.-kirjat

w.i.t.c.h.-girl

Onko kukaan lukenut Enkeliakatemia-kirjoja tai w.i.t.c.h.-kirjoja.
Olen itse lukenut niitä ja ne ovat mielestäni tosi hyviä.
Vastatkaa mahdollisimman pian!

8

953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,.,.,

      Molempia on tullut luettua, Enkeliakatemiat menetteli, mut Witcheistä en pidä. Molemmat on semmoista pikkutyttö-kirjallisuutta.

      • w.i.t.c.h.-girl

        minkä ikänen oot?


      • ,.,.,
        w.i.t.c.h.-girl kirjoitti:

        minkä ikänen oot?

        Riittääkö? :D


    • Moth-

      Jeps,eli myyn w.i.t.c.h. lehdet numerot 13-21,23-52. Hinta olis 2€/kpl. Tosi hyvässä kunnossa,kaikki mitä välissä on tullut tms. on tallessa. Myyn myös w.i.t.c.h. joulukortit,Will pinssin,w.i.t.c.h. viivoittimen,extra 1 lehden (elyon),extra 2(caleb ja cornelia),w.i.t.c.h. bodytarrat sekä w.i.t.c.h. erikois-joululehden. Jos kiinnostaa niin mailaappa: [email protected]
      Ja hinnoista voidaan keskustella! :)

    • Esci93

      Enkeliakatemiaa luin joskus vuonna nakki sen ensimmäisen kirjan, mutta silloin olin about 9v. eikä oikein kiinnostanut. Nyt olen ajatellut aloittaa niiden lukemisen, jos, vaikka innostuisin. W.I.T.C.H.-kirjat ovat suosikkejani, joskin pidän enemmän lehdistä. Voisi melkein sanoa, että olen W.I.T.C.H. riippuvainen. x)

      • Angel##

        Olen lukenut melkein kaikki W.I.T.H.C kirjat, mutta noista enkeliakatemioista en ole kuullutkaan. Mikä niiden kirjoittajan nimi on? Mistä ne kertovat?


      • w.i.t.c.h.-girl
        Angel## kirjoitti:

        Olen lukenut melkein kaikki W.I.T.H.C kirjat, mutta noista enkeliakatemioista en ole kuullutkaan. Mikä niiden kirjoittajan nimi on? Mistä ne kertovat?

        Enkeliakatemia kirja on tarkoitettu nuorille.
        Sen on kirjoittanut Annie Dalton.
        Takakannessa lukee näin: Melanie Beeby on aivan tavallinen tyttö, jonka suurin haave on päästä isona
        tv-juonjaksi.
        Hänestä ei kuitenkaan tulejuontajaa eikä edes isoa,koska hän kuolee heti 13. syntymäpäivänsä jälkeen .
        Tv:n sijasta Melanie päätyy jokaisen taivaaseen, jossa kuljetaan muotivaatteissa, shoppaillaan, istutaan kahviloissa ja kuunnellaan pop-musiikkia.
        sen lisäksi taivaassa on Enkeliakatemia, jonne Melaniekin joutuu koulutukseen. Kun Melanie on kkäynyt virtuaalisella harjoitusmatkalla pelastamassa ihmisiä Maassa , hän pääsee tosi toimiin.


    • Will10

      Eli olsin ostamassa mangaa. mm. kamikaze kaitou jeanne, time stranger kyoko, ranma½, salapoliisi conan, prinsess ai ja inuyasha pokkareita. Ja ostaisin vielä w.i.t.c.h. lehtiä, extroja, kaikkea lisäkkeita(mitä on tullut mukana lehdissä) ja aikakirjoja. Hinta ei saisi olla kallis. Ostaisin mielummin paljon, mutta en suostu maksamaan paljoa lehdistä ja muista. Jotain 50 cent., 1€/kpl tai sitten ostaisin paketissa,mut paljon. Jos joku olisi noita myymässä, niin lähettäkää mielummin viesti sähköpostiini: [email protected].

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5953
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3625
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1925
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1919
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1748
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1522
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1408
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1406
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe