Enkeliakatemia ja w.i.t.c.h.-kirjat

w.i.t.c.h.-girl

Onko kukaan lukenut Enkeliakatemia-kirjoja tai w.i.t.c.h.-kirjoja.
Olen itse lukenut niitä ja ne ovat mielestäni tosi hyviä.
Vastatkaa mahdollisimman pian!

8

1080

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,.,.,

Molempia on tullut luettua, Enkeliakatemiat menetteli, mut Witcheistä en pidä. Molemmat on semmoista pikkutyttö-kirjallisuutta.

• w.i.t.c.h.-girl

minkä ikänen oot?

• ,.,.,
        w.i.t.c.h.-girl kirjoitti:

minkä ikänen oot?

Riittääkö? :D

• Moth-

Jeps,eli myyn w.i.t.c.h. lehdet numerot 13-21,23-52. Hinta olis 2€/kpl. Tosi hyvässä kunnossa,kaikki mitä välissä on tullut tms. on tallessa. Myyn myös w.i.t.c.h. joulukortit,Will pinssin,w.i.t.c.h. viivoittimen,extra 1 lehden (elyon),extra 2(caleb ja cornelia),w.i.t.c.h. bodytarrat sekä w.i.t.c.h. erikois-joululehden. Jos kiinnostaa niin mailaappa: [email protected]
      Ja hinnoista voidaan keskustella! :)

• Esci93

Enkeliakatemiaa luin joskus vuonna nakki sen ensimmäisen kirjan, mutta silloin olin about 9v. eikä oikein kiinnostanut. Nyt olen ajatellut aloittaa niiden lukemisen, jos, vaikka innostuisin. W.I.T.C.H.-kirjat ovat suosikkejani, joskin pidän enemmän lehdistä. Voisi melkein sanoa, että olen W.I.T.C.H. riippuvainen. x)

• Angel##

Olen lukenut melkein kaikki W.I.T.H.C kirjat, mutta noista enkeliakatemioista en ole kuullutkaan. Mikä niiden kirjoittajan nimi on? Mistä ne kertovat?

• w.i.t.c.h.-girl
        Angel## kirjoitti:

Olen lukenut melkein kaikki W.I.T.H.C kirjat, mutta noista enkeliakatemioista en ole kuullutkaan. Mikä niiden kirjoittajan nimi on? Mistä ne kertovat?

Enkeliakatemia kirja on tarkoitettu nuorille.
        Sen on kirjoittanut Annie Dalton.
        Takakannessa lukee näin: Melanie Beeby on aivan tavallinen tyttö, jonka suurin haave on päästä isona
        tv-juonjaksi.
        Hänestä ei kuitenkaan tulejuontajaa eikä edes isoa,koska hän kuolee heti 13. syntymäpäivänsä jälkeen .
        Tv:n sijasta Melanie päätyy jokaisen taivaaseen, jossa kuljetaan muotivaatteissa, shoppaillaan, istutaan kahviloissa ja kuunnellaan pop-musiikkia.
        sen lisäksi taivaassa on Enkeliakatemia, jonne Melaniekin joutuu koulutukseen. Kun Melanie on kkäynyt virtuaalisella harjoitusmatkalla pelastamassa ihmisiä Maassa , hän pääsee tosi toimiin.

• Will10

Eli olsin ostamassa mangaa. mm. kamikaze kaitou jeanne, time stranger kyoko, ranma½, salapoliisi conan, prinsess ai ja inuyasha pokkareita. Ja ostaisin vielä w.i.t.c.h. lehtiä, extroja, kaikkea lisäkkeita(mitä on tullut mukana lehdissä) ja aikakirjoja. Hinta ei saisi olla kallis. Ostaisin mielummin paljon, mutta en suostu maksamaan paljoa lehdistä ja muista. Jotain 50 cent., 1€/kpl tai sitten ostaisin paketissa,mut paljon. Jos joku olisi noita myymässä, niin lähettäkää mielummin viesti sähköpostiini: [email protected].

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen mukaan rasismi on huumoria

Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀
      Maailman menoa
      80
      4326
    2. BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön

Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että
      Maailman menoa
      198
      3564
    3. 202
      2941
    4. Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta

Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome
      Maailman menoa
      69
      2780
    5. Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava

Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main
      Maailman menoa
      48
      2676
    6. Lasse Lehtonen palasi ambulanssilennolla Suomeen

Nyt on syytä lopettaa irvailu.
      Maailman menoa
      78
      1200
    7. 57
      1196
    8. Aitolehti Capital

HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle
      Kotimaiset julkkisjuorut
      238
      1032
    9. MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka

Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t
      Maailman menoa
      120
      933
    10. Missä kuussa

Rakkaasi on syntynyt?
      Ikävä
      58
      929
    Aihe