Enkeliakatemia ja w.i.t.c.h.-kirjat

w.i.t.c.h.-girl

Onko kukaan lukenut Enkeliakatemia-kirjoja tai w.i.t.c.h.-kirjoja.
Olen itse lukenut niitä ja ne ovat mielestäni tosi hyviä.
Vastatkaa mahdollisimman pian!

8

1037

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,.,.,

Molempia on tullut luettua, Enkeliakatemiat menetteli, mut Witcheistä en pidä. Molemmat on semmoista pikkutyttö-kirjallisuutta.

• w.i.t.c.h.-girl

minkä ikänen oot?

• ,.,.,
        w.i.t.c.h.-girl kirjoitti:

minkä ikänen oot?

Riittääkö? :D

• Moth-

Jeps,eli myyn w.i.t.c.h. lehdet numerot 13-21,23-52. Hinta olis 2€/kpl. Tosi hyvässä kunnossa,kaikki mitä välissä on tullut tms. on tallessa. Myyn myös w.i.t.c.h. joulukortit,Will pinssin,w.i.t.c.h. viivoittimen,extra 1 lehden (elyon),extra 2(caleb ja cornelia),w.i.t.c.h. bodytarrat sekä w.i.t.c.h. erikois-joululehden. Jos kiinnostaa niin mailaappa: [email protected]
      Ja hinnoista voidaan keskustella! :)

• Esci93

Enkeliakatemiaa luin joskus vuonna nakki sen ensimmäisen kirjan, mutta silloin olin about 9v. eikä oikein kiinnostanut. Nyt olen ajatellut aloittaa niiden lukemisen, jos, vaikka innostuisin. W.I.T.C.H.-kirjat ovat suosikkejani, joskin pidän enemmän lehdistä. Voisi melkein sanoa, että olen W.I.T.C.H. riippuvainen. x)

• Angel##

Olen lukenut melkein kaikki W.I.T.H.C kirjat, mutta noista enkeliakatemioista en ole kuullutkaan. Mikä niiden kirjoittajan nimi on? Mistä ne kertovat?

• w.i.t.c.h.-girl
        Angel## kirjoitti:

Olen lukenut melkein kaikki W.I.T.H.C kirjat, mutta noista enkeliakatemioista en ole kuullutkaan. Mikä niiden kirjoittajan nimi on? Mistä ne kertovat?

Enkeliakatemia kirja on tarkoitettu nuorille.
        Sen on kirjoittanut Annie Dalton.
        Takakannessa lukee näin: Melanie Beeby on aivan tavallinen tyttö, jonka suurin haave on päästä isona
        tv-juonjaksi.
        Hänestä ei kuitenkaan tulejuontajaa eikä edes isoa,koska hän kuolee heti 13. syntymäpäivänsä jälkeen .
        Tv:n sijasta Melanie päätyy jokaisen taivaaseen, jossa kuljetaan muotivaatteissa, shoppaillaan, istutaan kahviloissa ja kuunnellaan pop-musiikkia.
        sen lisäksi taivaassa on Enkeliakatemia, jonne Melaniekin joutuu koulutukseen. Kun Melanie on kkäynyt virtuaalisella harjoitusmatkalla pelastamassa ihmisiä Maassa , hän pääsee tosi toimiin.

• Will10

Eli olsin ostamassa mangaa. mm. kamikaze kaitou jeanne, time stranger kyoko, ranma½, salapoliisi conan, prinsess ai ja inuyasha pokkareita. Ja ostaisin vielä w.i.t.c.h. lehtiä, extroja, kaikkea lisäkkeita(mitä on tullut mukana lehdissä) ja aikakirjoja. Hinta ei saisi olla kallis. Ostaisin mielummin paljon, mutta en suostu maksamaan paljoa lehdistä ja muista. Jotain 50 cent., 1€/kpl tai sitten ostaisin paketissa,mut paljon. Jos joku olisi noita myymässä, niin lähettäkää mielummin viesti sähköpostiini: [email protected].

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      3122
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1841
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1724
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1239
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      125
      1019
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      97
      965
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      944
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      926
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      855
    10. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      849
    Aihe