olen 30 vuotias ja rakastunut itseäni n.30v vanhempaan mieheen. olemme samassa työpaikassa ja näemme aika paljon, välillämme on tietynlaista lämpöä, katseita vaihdellaan, hymyjä vaihdellaan. minulla on isoja tunteita tätä miestä kohtaan, hänen tunteista ja ajatuksista minusta en tiedä. jotain välillämme kuitenkin on, ja haluaisin myös hieman enemmän. aloitteen tekeminen on kovin hankalaa, vähän pelottavaakin, kun ikäeroa välillämme aikamoisesti, ja tietenkin siksi kun en aivan varma hänen tunteistaan minua kohtaan, vaikka vaistoni sanookin että jotain on, kaikkien katseiden ja hymyjen ja pienen flirttailun vuoksi. laittakaa viisaita neuvoja tai kokemuksia! (: t:n30
Mielipidettä kyselen...
20
1320
Vastaukset
- Tunneli
Jäitä hattuun neito. Jos sinua kiinnostaa yli 30v mies, on selvää himoitset paksua lompakkoa takataskussa ja miehen statusta.
Vanhat miehet eivät muuta etsi nuoremmista kun vanhuudenpäivien hoitajaa itselleen. Jos viisari vielä värähtäisi muutaman vuoden.
Aikuinen-lapsi suhde se jokatapauksessa on. - se kupsahtaa
ei siinä mitään
elelet papan kanssa
vähän aikaa ja korjaat rahat
kun se kupsahtaa - aika suuri
Hänhän jää koht`puoleen eläkkeelle. Siinä onkin sitten oiva kodinhoitaja. Lapsiakin voi siunaantua, ei huolta kotimiehestä.
On siinä sekin, että kun yhdessä liikutte, niin kaikki isän kanssa luulevat sinun kulkevan.
On yksi onnistunutkin esimerkki. Säveltäjä Eino-Juhani Rautavaarahan meni naimisiin oppilaansa kanssa ja heidän ikäeronsa lienee ainakin tuo ellei isompikin. He ovat onnellisia ja edelleen hyvin rakastuneita. - onnistuakin
mutta entäs jos elätte kumpikin vielä ainakin 30 vuotta! Olet itse virkeä 6-kymppinen, mutta mies ei ehkä pääse 9-kymppisenä edes liikkeelle. Siinä saattaa tulla ikävä toista hoivatessa. Suurinpiirtein samanikäisen kanssa yhdessä vanheneminen on mukavampaa.
- uzma-m
parhaassa seksi iassa,mies 80v.haluja voi olla mutta kykyja ehka ei,mutta jos elat hymyilla niin siita vaan.
- miksi pitää leikkiä asiantu...
jokainen on itse oman elämänsä paras asiantuntija.
- uzma-m
miksi pitää leikkiä asiantu... kirjoitti:
jokainen on itse oman elämänsä paras asiantuntija.
ja niita on annettu,jos et niista tykkaa se on sinun asiasi,me vastasimme aloitteen tekijalle,ja kylla tassa iassa jo on alan asiantuntemustakin.
- 50-v
uzma-m kirjoitti:
ja niita on annettu,jos et niista tykkaa se on sinun asiasi,me vastasimme aloitteen tekijalle,ja kylla tassa iassa jo on alan asiantuntemustakin.
nainen ehkä seksikkäin, seksiä tarvitsevin,
mutta mies 80, huh-huh-huh.
Mitä sitä turhaan mietit, tartu reippaasti härkää sarvista tai...
Ota selvää, josko kelpaisit, ehkä siitä hyvinkin syttyy vuosisadan romanssi. Tai sitten mies torjuu sinut kohteliaasti ja kuitenkin mielissään nautiskelee sinun ihastumisestasi. Ei vilpitön ihastuminen ja siitä kertominen ketään loukkaa - ellet nuoruutesi kustannuksella yrittäisi vietellä varattua miestä. Sellaisesta sietäisitkin saada vähän korvillesi. ;)
Itse olen ainakin salaa hieman ilahtunut nuorten miesten huomion osoituksista ja ehdotuksista, vaikka olenkin ne ystävällisesti naureskellen torjunut. Mies on varmaan fiksu, koska olet häneen ihastunut. Siitä vaan, pane toimeksi, tuskin mitään menettäisit. Ei elämssä anneta takuita.- Elämän keski kestoa
Tapailin erottuani itseäni 14 vuotta vanhempaa leskimiestä.
Suhde päättyi minun tahdostani.
Muutama vuosi suhteen päättymisen jälkeen, mies sairastui Dementiaan.
Olen vapaaehtoisena vanhustyössä.
En todellakaan kykenisi jatkuvaan hoitosuhteeseen, vain vapaaehtoistyön suomat "irtosuhteet" sopivat minulle.
Olin yksikasvattaja ja aktiivi työelämässä ammattiyhdistysliikkeen myötä. Siinä muiden kantoa ja avustamista, yhdelle elämälle, riittävästi.
Olen tuntenut ison ikäeron suhteita, jopa niitä ei niin "sovinnaisia" nainen 25 v vanhempi.jos mies närkästyisi moraalisesti, niin varmasti kertoisi kavereille. Mielestäni saisi kertoakin, olisi naiselle ihan oikein. ;)
Kyllä minua ainakin naurattaisi, jos sellaista työpaikallani tapahtuisi ja mies syyttäisi naista seksuaalisesta häirinnästä. Hih, hih. ;)
- Kaarina64*
aivan varma hänen tunteistaa, mutta vaistosi sanoo, että jotakin on välillänne.
Minä kyllä luulen, että kuusikymppinen mies katselee mielellään itseään puolta nuorempia naisia, eikä kysymyksessä saata olla mitään sen kummempaa.
Sitten on tietenkin se pointti vielä, että oletteko molemmat vapaita. Jos mies on naimisissa ikäisensä naisen kanssa, niin anna olla! Luulen, että monet ukot höpsähtävät, kun nuori nainen osoittaa mielenkiintoa ja vaikuttaisi valmiilta suhteeseen.
Ikäero itsessään ei mielestäni ole este, mutta pahalta tuntuisi, jos minultakin tuota aviomiestäni alkaisi joku nuori nainen vikitellä.- Mikä mättää?
Älä vie meiltä vanhoilta noita muutamia.
Sataa naista kohden kaksi miestä. - __________________
Mikä mättää? kirjoitti:
Älä vie meiltä vanhoilta noita muutamia.
Sataa naista kohden kaksi miestä.________________________aivosähkäri
- Kaarina64*
__________________ kirjoitti:
________________________aivosähkäri
kun aivotoiminta ei oikein enää pelitä, mutta muut vinkeet tulevat vanheneville miehille tietenkin mieleen kun nuorempi nainen lirkuttelee.
Tämän keskustelun avaajalta kysyisin kyllä aivan ystävällisesti, että onko ihastuksensa kohde eronnut, leskimies, tai vanhapoika? Jos on, niin eipä siinä mitään sitten, elleivät miehen, jos hän on leski, nahdolliset lapset ole kapulana rattaissa. Eikä mies vielä vanha ole kuusikymppisenä. Noissa rakkaussuhteissa kun vaan pruukaa olla aina osallisena enemmän kuin ne kaksi päähenkilöä, vaikka sanotaankin, että kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti. Kaarina64* kirjoitti:
kun aivotoiminta ei oikein enää pelitä, mutta muut vinkeet tulevat vanheneville miehille tietenkin mieleen kun nuorempi nainen lirkuttelee.
Tämän keskustelun avaajalta kysyisin kyllä aivan ystävällisesti, että onko ihastuksensa kohde eronnut, leskimies, tai vanhapoika? Jos on, niin eipä siinä mitään sitten, elleivät miehen, jos hän on leski, nahdolliset lapset ole kapulana rattaissa. Eikä mies vielä vanha ole kuusikymppisenä. Noissa rakkaussuhteissa kun vaan pruukaa olla aina osallisena enemmän kuin ne kaksi päähenkilöä, vaikka sanotaankin, että kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti.ja näkee sitten onko se ihanaa.Ei 60,ppinen ole vanha,menee se 15,vuotta ihan hyvin.Eikä ne nykyiset avioliitot sen poitempään kestäkkään.Turhaan ajattelee kaikkea niin pitkälle kun se ei mene useinkaan niinkuin ajattelee.
- Albertiina
... ettei sinua käytetä hyväksi.
Tämä keskustelu tuli, kai ihan alitajuisesti mieleen tänään reissulla autoradiota kuunnellessa. Fredy lauloi yhtä vanhaa hittibiisiään "Mä kolmatta linjaa takaisin kuljen kerran, saa vanhat saatavat jokainen..."
Vanheneva mies toteaa, että kaikkea hän voi nyt saada rahoillaan, vaikkapa "sylin lämpöä ostaa shekkivihollain ..." MUTTA se tärkein "nuoruutta ei enää takaisin saa."
Kysyit mielipidettä - mielipiteeni on: Ole hyvin varovainen, ettei sinua käytetä hyväksi. - Anonymius
Olen työpaikassa missä työtoverini ovat ikäisiäsi ja kukaan ei koskaan kiinnitä huomiota noin vanhaan mieheen. Tuntuu näin ajateltuna ihan ufolta koko ajatus.
- joka korjaantuu
ajan kanssa! Nuoruus on sellanen vika ja tauti!
- koko juttu
minun nähdäkseni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2651972Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141752- 1351283
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1341187Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1131053- 83817
- 172784
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä174758Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala424693- 52592