Meinasin muuttaa sinne asumaan, mutta luettuani näitä juttuja täällä, alkoi kyllä hieman mietityttää.... Kirjoitteleeko tänne keskenkasvuiset nulikat vai mikä mättää? Kauhea Antikana-sota vaan jyllää ja kaikkia parjataan. Eipä taida ulkopaikkakuntalainen tuntea oloaan ainakaan tervetulleeksi kaupunkiinne, vai miten on?
Onko Heinola todella näin täynnä sekopäitä?
24
1733
Vastaukset
- tunne...
Ja antikana-jutussa, antikana saa itse mennä itseensä. Jos et ole vielä tutustunut kyseisen persoonan kirjoituksiin, niin nyt olisi korkea aika.
By the way, mikä ajaa sinut Heinolaan, työt?- temppeliherra
sillä kyseessä on oikea copy cat! Ideavarkaitten ruhtinas,pitkäkyntisten prinssi joka ottaa nokkiinsa joka palstalla...håh håh håå! Sitten se vinkuu armoa ylläpidolta kun isommat kiusaa hah hah haa...täti, minusta oli taas sanottu rumasti!!!! Ei se mikään persoona ole, noita on nähty iät ja ajat! Pieni kukkopoika vaan hyppii omalla tunkiollaan ja räpyttelee katkottuja siipiään...hih hih hii!!! Kaikki mitä se kirjottaa on jo kirjotettu muualla aikasemmin...sellanen tapaus se on! Säälittää mokoma nugetti! Koooooot kooooot kooooooot
- kyllästynyt
temppeliherra kirjoitti:
sillä kyseessä on oikea copy cat! Ideavarkaitten ruhtinas,pitkäkyntisten prinssi joka ottaa nokkiinsa joka palstalla...håh håh håå! Sitten se vinkuu armoa ylläpidolta kun isommat kiusaa hah hah haa...täti, minusta oli taas sanottu rumasti!!!! Ei se mikään persoona ole, noita on nähty iät ja ajat! Pieni kukkopoika vaan hyppii omalla tunkiollaan ja räpyttelee katkottuja siipiään...hih hih hii!!! Kaikki mitä se kirjottaa on jo kirjotettu muualla aikasemmin...sellanen tapaus se on! Säälittää mokoma nugetti! Koooooot kooooot kooooooot
Ei teidän juttuja jaksa lukea. Hoitakaa ne parisuhde-ongelmanne kotona tai terapiassa.
- Antikana
Jep. Kyllähän tämä Antikana-sota rupeaa menemään yli hilseen. Mutta tervetuloa vaan Heinolaan! Kyllä täältäkin kaikesta huolimatta suvaitseviakin ihmisiä löytyy. Se kannattaa kuitenkin muistaa, että ei ihmeemmin sano eriävää mielipidettään, koska silloin on vaarana saada tälläinen ryöpytys niskaansa kuin minä olen saanut.
Mitä tulee tuohon temppeliherraan ja hänen mielipiteisiinsä... Hän on täysiverinen savolainen, mikä selittääkin ihan kaiken. Hän on mielikuvitukseton tyyppi, joka on kopioinut minun ja muiden tekstejä ja ideoita täällä palstalla. Hänellä on hirveä tarve vääntää kaikki asiat kuitenkin omaksi edukseen. Hän on erikoistunut myös muovailumassan maistelemiseen (huuhaa-palstalla on enemmän tietoa siitäkin). Mutta mitäpä muuta savolaiselta voisikaan odottaa!- Antikana
Jos huuhaa-palstalla ei ole tuota muovailumassajuttua, niin temppeliherra on puuttunut itse peliin ja poistanut koko viestiketjun. Hän on useaan otteeseen poistanut omia viestejään ja samalla on hävinnyt monen muunkin kirjoittajan viestit ko. ketjusta - ellei jopa koko juttu. Että näin...
Tämä poistojuttukin osoittaa temppeliherran matkimisvietin. On tainnut seurata Antikanan toimia, koska minäkin olen poistanut itse joitakin viestiketjuja täältä Heinola palstalta. Ainoa ero on se, että minä poistin epäasialliseksi kääntyneet kopiointi ja hokemiskeskustelut, joten viestistä ei poistunut mitään uutta tai järkevää. Temppeliherra poistaa sellaisiakin viestejä, jotka eivät olisi olleet poistamisen arvoisia, vaikkakin niissä minua rankalla kädellä solvattiinkin. - lll
Antikana kirjoitti:
Jos huuhaa-palstalla ei ole tuota muovailumassajuttua, niin temppeliherra on puuttunut itse peliin ja poistanut koko viestiketjun. Hän on useaan otteeseen poistanut omia viestejään ja samalla on hävinnyt monen muunkin kirjoittajan viestit ko. ketjusta - ellei jopa koko juttu. Että näin...
Tämä poistojuttukin osoittaa temppeliherran matkimisvietin. On tainnut seurata Antikanan toimia, koska minäkin olen poistanut itse joitakin viestiketjuja täältä Heinola palstalta. Ainoa ero on se, että minä poistin epäasialliseksi kääntyneet kopiointi ja hokemiskeskustelut, joten viestistä ei poistunut mitään uutta tai järkevää. Temppeliherra poistaa sellaisiakin viestejä, jotka eivät olisi olleet poistamisen arvoisia, vaikkakin niissä minua rankalla kädellä solvattiinkin.sama tyyppi on kirjoitellut myös muualla, provoilee tahallaan
- Antikana
lll kirjoitti:
sama tyyppi on kirjoitellut myös muualla, provoilee tahallaan
...tuo temppeliherra tuntuu olevan. Samaten hänen ystävänsä SavoRULES. Siinä he ovat, kuin kaksi marjaa. JEE! Oikein provojen provoja! En edes keksi sopivia sanoja, joilla heitä kuvailisi...
- temppeliherra
Antikana kirjoitti:
...tuo temppeliherra tuntuu olevan. Samaten hänen ystävänsä SavoRULES. Siinä he ovat, kuin kaksi marjaa. JEE! Oikein provojen provoja! En edes keksi sopivia sanoja, joilla heitä kuvailisi...
kun taas sie et pystynyt mihinkään muuhun, kun sanomaan "ite oot"! Turhaan sie täällä mesoat, ei kukaan usko sun juttujas, kaikki tietää millanen porari ja feikki sie olet!!! Onko silmät punaset ja vaippa märkä?
- 0_o
Antikana kirjoitti:
>En edes keksi sopivia sanoja, joilla heitä kuvailisi... <
Enpä ois uskonu et verbaaliakrobaattimme kyvyt ovat näinkin rajalliset. Pettymys. =/ - Antikana
0_o kirjoitti:
>En edes keksi sopivia sanoja, joilla heitä kuvailisi... <
Enpä ois uskonu et verbaaliakrobaattimme kyvyt ovat näinkin rajalliset. Pettymys. =/Akrobatia on taitolaji. Siis ihan puhdasta taitoa vaativa homma.
Nämä mainitsemani savopellet ovat niljakkaita, limaisia p*skahousuja, jotka ovat itseään ja toisiaan niin täynnä, että järkeä ei enää voi heidän kummankaan päähän enää mahtuakaan. Heidän keskustelunsa on niin säälittävän ala-arvoista ja epäselvää ruikutusta, että siitä ei kukaan täysijärkinen ihminen voi saada mitään selkoa. Temppeliherralla on sekä ruotsalais- että homofobia. Tämä johtuu siitä, että häntä ei ole huolittu Suomen homopiireihin, vaan hän vuosi sitten yritti soluttautua ruotsalaisten homojen seuraan. Ei häntä sinnekään huolittu ja hän tuli muutenkin niin väärin ymmärretyksi, että hänelle jäi siitä elinikäisiä traumoja. En kyllä metriäkään epäile sitä, miksi häntä ei ole huolittu joukkoon! Temppeliherralla on sivistyksessä useita suuria aukkoja. Hän on kova yleistämään asioita. Hän uhoaa ja aukoo päätään taitavasti, kuten myös hänen rakkaansa SavoRULESkin, mutta kumpikin heistä on todellisuudessa suuremman luokan pelkuri. Eräskin housupari on kastunut k*sesta märäksi peräjälkeen, kun Antikana on ladellut kovia tuomioitaan ja sanojaan. Temppeliherra harrastaa toisten ideoiden varastamista eikä keksi enää mitään uutta. Yhdessä he SavoRULESin kanssa kuitenkin yrittävät miettiä epätoivoisesti uusia sanoja, joilla vaientaa Antikana ja muut uskalikot vastaanpanijat. Heh heh hee! Siinä tuo savolainen inhokki-yrjökaksikko ei onnistu! - ==b
Antikana kirjoitti:
Akrobatia on taitolaji. Siis ihan puhdasta taitoa vaativa homma.
Nämä mainitsemani savopellet ovat niljakkaita, limaisia p*skahousuja, jotka ovat itseään ja toisiaan niin täynnä, että järkeä ei enää voi heidän kummankaan päähän enää mahtuakaan. Heidän keskustelunsa on niin säälittävän ala-arvoista ja epäselvää ruikutusta, että siitä ei kukaan täysijärkinen ihminen voi saada mitään selkoa. Temppeliherralla on sekä ruotsalais- että homofobia. Tämä johtuu siitä, että häntä ei ole huolittu Suomen homopiireihin, vaan hän vuosi sitten yritti soluttautua ruotsalaisten homojen seuraan. Ei häntä sinnekään huolittu ja hän tuli muutenkin niin väärin ymmärretyksi, että hänelle jäi siitä elinikäisiä traumoja. En kyllä metriäkään epäile sitä, miksi häntä ei ole huolittu joukkoon! Temppeliherralla on sivistyksessä useita suuria aukkoja. Hän on kova yleistämään asioita. Hän uhoaa ja aukoo päätään taitavasti, kuten myös hänen rakkaansa SavoRULESkin, mutta kumpikin heistä on todellisuudessa suuremman luokan pelkuri. Eräskin housupari on kastunut k*sesta märäksi peräjälkeen, kun Antikana on ladellut kovia tuomioitaan ja sanojaan. Temppeliherra harrastaa toisten ideoiden varastamista eikä keksi enää mitään uutta. Yhdessä he SavoRULESin kanssa kuitenkin yrittävät miettiä epätoivoisesti uusia sanoja, joilla vaientaa Antikana ja muut uskalikot vastaanpanijat. Heh heh hee! Siinä tuo savolainen inhokki-yrjökaksikko ei onnistu!Hienostihan tuo lähti.
Pieni vinkki, älä tästä lähtien sorru tuohon laiskuuteen, mikä niin valitettavan usealle ominaista on. On niin helppo todeta "en osaa", "en pysty", tmv. kun oikeasti tarkoittaa "en jaksa","en halua" tai "en viitsi".
Kiitos nyt kuitenkin tästä. Jos aloitetaan jotain niin tehdään se sitten kunnolla, eikös? - Antikana
==b kirjoitti:
Hienostihan tuo lähti.
Pieni vinkki, älä tästä lähtien sorru tuohon laiskuuteen, mikä niin valitettavan usealle ominaista on. On niin helppo todeta "en osaa", "en pysty", tmv. kun oikeasti tarkoittaa "en jaksa","en halua" tai "en viitsi".
Kiitos nyt kuitenkin tästä. Jos aloitetaan jotain niin tehdään se sitten kunnolla, eikös?...laiskuuttaan. No, tästä lähtien teen kaiken loppuun saakka. Jos näin haluatte siis:) Eli täältä pesee jatkossa enkä aio ruveta mamoilemaan!
- temppeliherra
Antikana kirjoitti:
Akrobatia on taitolaji. Siis ihan puhdasta taitoa vaativa homma.
Nämä mainitsemani savopellet ovat niljakkaita, limaisia p*skahousuja, jotka ovat itseään ja toisiaan niin täynnä, että järkeä ei enää voi heidän kummankaan päähän enää mahtuakaan. Heidän keskustelunsa on niin säälittävän ala-arvoista ja epäselvää ruikutusta, että siitä ei kukaan täysijärkinen ihminen voi saada mitään selkoa. Temppeliherralla on sekä ruotsalais- että homofobia. Tämä johtuu siitä, että häntä ei ole huolittu Suomen homopiireihin, vaan hän vuosi sitten yritti soluttautua ruotsalaisten homojen seuraan. Ei häntä sinnekään huolittu ja hän tuli muutenkin niin väärin ymmärretyksi, että hänelle jäi siitä elinikäisiä traumoja. En kyllä metriäkään epäile sitä, miksi häntä ei ole huolittu joukkoon! Temppeliherralla on sivistyksessä useita suuria aukkoja. Hän on kova yleistämään asioita. Hän uhoaa ja aukoo päätään taitavasti, kuten myös hänen rakkaansa SavoRULESkin, mutta kumpikin heistä on todellisuudessa suuremman luokan pelkuri. Eräskin housupari on kastunut k*sesta märäksi peräjälkeen, kun Antikana on ladellut kovia tuomioitaan ja sanojaan. Temppeliherra harrastaa toisten ideoiden varastamista eikä keksi enää mitään uutta. Yhdessä he SavoRULESin kanssa kuitenkin yrittävät miettiä epätoivoisesti uusia sanoja, joilla vaientaa Antikana ja muut uskalikot vastaanpanijat. Heh heh hee! Siinä tuo savolainen inhokki-yrjökaksikko ei onnistu!Jos verbaaliakrobatia on taitolaji, niin voin vain ihmetellä miksi olet maininnnut itsesi kyseisessä yhteydessä? Syytät minua provosoinnista, mutta mikä mahtaa olla sinun punainenlankasi omissa teksteissäsi? Suurin osa, ellei lähes kaikki kirjoittamasi jutut ovat aivan puhdasta provosointia. Syytät minua erinäisistä fobioista, mutta kuitenkin itse käsittelet yhteiskunnan huonompiosaisia ja avuntarpeessa olevia kuin saastaa! Sanot, että voit perustella kaiken kirjoittamasi. Miten esimerkiksi perustelet sen, että sotiemme veteraanit eivät ansaitse mitään tukea yhteiskunnalta? Kuka edes viitsii olla niin idiootti, että kyseenalaistaa heidän oikeutensa tukeen? On todella helppoa hyökätä jotain tiettyä ryhmää vastaan, kun tietää, etteivät he ole täällä puollustamassa asiaansa! He ovat aikoinaan puollustaneet meidän kaikkien asiaamme ja siksi sinäkin voit viljellä tuota asiatonta paskaasi täällä, niinkuin minäkin!
Oletko todellakin sitä mieltä, että sosiaalietuudet pitäisi poistaa? Meidän hyvinvointiyhteiskuntamme perustuu suurelta osin melkein toimivaan sosiaaliturvaan. Se, ei kosketa ainoastaan mainitsemiasi työttömiä ja sosiaalipummeja vaan se koskettaa myös perheitä ja lapsia. Oletko todellakin sitä mieltä, että jos ei ole edellytyksiä pärjätä elämässä, niin se oikeus edes jollain tapaa inhimilliseen elämään pitäisi evätä? Lapsi ei voi vanhempiaan valita ja usein täysin syyttömänä joutuu osalliseksi kaikeen tähän!
Kyllä jokainen osaa provota ja vittuilla, mutta johonkin se raja pitää vetää! Sinulla ei ole kykyä ajatella omaa nenääsi pitemmälle! Ainoa asia mikä sinulle merkitsee jotain on kuinka moni ihminen lukee ja vastaa noihin typeriin provoihisi! Aina et voi piiloutua huumorin taakse.
Lähes kaikki minuunkin kohdistamasi väitteet ovat sinun omaa tulkintaasi minusta ja täysin paikkaansa pitämättömiä. En ole koskaan pyrkinyt Suomen homipiireihin, en edes tiedä missä niitä pyöritään! Suhtautumiseni Ruotsalaisiin johtuu siitä, että noin viidenprosentin vähemmistöllä on Suomessa paljon etuoikeutetumpi asema kuin Suomalaisilla. Tähän on lukemattomia esimerkkejä, joista voin mainita esim. opiskelija valinnat jatkokoulutukseen! Se, että puhuu Ruotsia, ei ole peruste sille, että ajaa ohi paremilla papereilla olevan Suomalaisen opiskelijan, esim. yliopistoon pyrittäessä! Minulla ei ole mitään tarvetta opetella Ruotsia, koska asun Suomessa ja täällä pärjää Suomenkiellelläkin ihan mainiosti. Lisäksi mainitsemasi kommunikaatio-ongelmat Ruotsalaisten homoseksuaalien kanssa eivät pidä paikkaansa. Rakkaudenkieli on globaali, joten jos haluaisin ilmaista tunteeni jollekkin Ruotsia puhuvalle homoseksuaalille, niin löytäisin siihen varmasti keinon! Onneksi minun ei tarvitse, koska todellakin pidän homoja syntisinä ja luonnonvastaisena ihmisryhmänä, joilla ei koskaan pitäisi olla oikeutta adoptioon tai aviolliseen suhteeseen! Tämä ryhmä kyllä kykenee puollustamaan itseään!
Sinä et ole ladellut uhtään tuomiota kenellekkään! Kovat sanasi ovat todellakin sanoja, ja niile ei tiedä, että pitäisikö itkeä vai nauraa. Itse en tee kumpaakaan. Kuittaan ne lyömällä sinulle kanaluun kurkkuun ja kynimällä sinut kaljuksi!
En voi edes kuvitella pelkääväni sinua, koska seläntakaa vanhuksia ja lapsia tyrkkivä ureaa täynnä oleva ihmisenirvikuva lähinnä herättää minussa ensin inhon ja sen jälkeen säälin tunteen. Sääli tulee siitä, että vaikka kauinka nautinkin sinun myllyttämisestäsi, niin et itse ymmärrä mitä sinulle tapahtuu! Sinä et ole vastaanpanija vaan perässä kulkija. Sinun ideasi ovat niin surkeita, että ei nyt tule mieleeni yhtään tahoa, joka niitä haluaisi sinulta varastaa! Sinun vaientamiseesi ei miunulla ole mitään syytä, sillä pitää vähä-älyisilläkin olla oikeus purkaa tuntojaan. Ainoa ero siinä meihin todellisiin lahjakkuuksiin on se, että meiltä voi joskus odottaa ihan asiaakin ja seisomme sanojemme takana, toisin kuin sinä holhokki jolta vastaavaa on turha odottaa.
Kun sitten vastaat tähän, niin pyydän: kirjoita tällä kertaa ihan omasta päästäsi äläkä vain tyydy muokkaamaan minun tekstiäni omiin tarkoituksiisi! Tai siis älä kirjoita omasta päästäsi, koska ei kiinnosta lukea pitkää tekstiä virtsan täyttämästä koripallosta...Kot kot koooooooot - temppeliherra
==b kirjoitti:
Hienostihan tuo lähti.
Kiitos nyt kuitenkin tästä. Jos aloitetaan jotain niin tehdään se sitten kunnolla, eikös?ystäväni lietsovillitys on taas hommissa:D
- Antikana
temppeliherra kirjoitti:
Jos verbaaliakrobatia on taitolaji, niin voin vain ihmetellä miksi olet maininnnut itsesi kyseisessä yhteydessä? Syytät minua provosoinnista, mutta mikä mahtaa olla sinun punainenlankasi omissa teksteissäsi? Suurin osa, ellei lähes kaikki kirjoittamasi jutut ovat aivan puhdasta provosointia. Syytät minua erinäisistä fobioista, mutta kuitenkin itse käsittelet yhteiskunnan huonompiosaisia ja avuntarpeessa olevia kuin saastaa! Sanot, että voit perustella kaiken kirjoittamasi. Miten esimerkiksi perustelet sen, että sotiemme veteraanit eivät ansaitse mitään tukea yhteiskunnalta? Kuka edes viitsii olla niin idiootti, että kyseenalaistaa heidän oikeutensa tukeen? On todella helppoa hyökätä jotain tiettyä ryhmää vastaan, kun tietää, etteivät he ole täällä puollustamassa asiaansa! He ovat aikoinaan puollustaneet meidän kaikkien asiaamme ja siksi sinäkin voit viljellä tuota asiatonta paskaasi täällä, niinkuin minäkin!
Oletko todellakin sitä mieltä, että sosiaalietuudet pitäisi poistaa? Meidän hyvinvointiyhteiskuntamme perustuu suurelta osin melkein toimivaan sosiaaliturvaan. Se, ei kosketa ainoastaan mainitsemiasi työttömiä ja sosiaalipummeja vaan se koskettaa myös perheitä ja lapsia. Oletko todellakin sitä mieltä, että jos ei ole edellytyksiä pärjätä elämässä, niin se oikeus edes jollain tapaa inhimilliseen elämään pitäisi evätä? Lapsi ei voi vanhempiaan valita ja usein täysin syyttömänä joutuu osalliseksi kaikeen tähän!
Kyllä jokainen osaa provota ja vittuilla, mutta johonkin se raja pitää vetää! Sinulla ei ole kykyä ajatella omaa nenääsi pitemmälle! Ainoa asia mikä sinulle merkitsee jotain on kuinka moni ihminen lukee ja vastaa noihin typeriin provoihisi! Aina et voi piiloutua huumorin taakse.
Lähes kaikki minuunkin kohdistamasi väitteet ovat sinun omaa tulkintaasi minusta ja täysin paikkaansa pitämättömiä. En ole koskaan pyrkinyt Suomen homipiireihin, en edes tiedä missä niitä pyöritään! Suhtautumiseni Ruotsalaisiin johtuu siitä, että noin viidenprosentin vähemmistöllä on Suomessa paljon etuoikeutetumpi asema kuin Suomalaisilla. Tähän on lukemattomia esimerkkejä, joista voin mainita esim. opiskelija valinnat jatkokoulutukseen! Se, että puhuu Ruotsia, ei ole peruste sille, että ajaa ohi paremilla papereilla olevan Suomalaisen opiskelijan, esim. yliopistoon pyrittäessä! Minulla ei ole mitään tarvetta opetella Ruotsia, koska asun Suomessa ja täällä pärjää Suomenkiellelläkin ihan mainiosti. Lisäksi mainitsemasi kommunikaatio-ongelmat Ruotsalaisten homoseksuaalien kanssa eivät pidä paikkaansa. Rakkaudenkieli on globaali, joten jos haluaisin ilmaista tunteeni jollekkin Ruotsia puhuvalle homoseksuaalille, niin löytäisin siihen varmasti keinon! Onneksi minun ei tarvitse, koska todellakin pidän homoja syntisinä ja luonnonvastaisena ihmisryhmänä, joilla ei koskaan pitäisi olla oikeutta adoptioon tai aviolliseen suhteeseen! Tämä ryhmä kyllä kykenee puollustamaan itseään!
Sinä et ole ladellut uhtään tuomiota kenellekkään! Kovat sanasi ovat todellakin sanoja, ja niile ei tiedä, että pitäisikö itkeä vai nauraa. Itse en tee kumpaakaan. Kuittaan ne lyömällä sinulle kanaluun kurkkuun ja kynimällä sinut kaljuksi!
En voi edes kuvitella pelkääväni sinua, koska seläntakaa vanhuksia ja lapsia tyrkkivä ureaa täynnä oleva ihmisenirvikuva lähinnä herättää minussa ensin inhon ja sen jälkeen säälin tunteen. Sääli tulee siitä, että vaikka kauinka nautinkin sinun myllyttämisestäsi, niin et itse ymmärrä mitä sinulle tapahtuu! Sinä et ole vastaanpanija vaan perässä kulkija. Sinun ideasi ovat niin surkeita, että ei nyt tule mieleeni yhtään tahoa, joka niitä haluaisi sinulta varastaa! Sinun vaientamiseesi ei miunulla ole mitään syytä, sillä pitää vähä-älyisilläkin olla oikeus purkaa tuntojaan. Ainoa ero siinä meihin todellisiin lahjakkuuksiin on se, että meiltä voi joskus odottaa ihan asiaakin ja seisomme sanojemme takana, toisin kuin sinä holhokki jolta vastaavaa on turha odottaa.
Kun sitten vastaat tähän, niin pyydän: kirjoita tällä kertaa ihan omasta päästäsi äläkä vain tyydy muokkaamaan minun tekstiäni omiin tarkoituksiisi! Tai siis älä kirjoita omasta päästäsi, koska ei kiinnosta lukea pitkää tekstiä virtsan täyttämästä koripallosta...Kot kot kooooooootSinunko teksteistäsi puuttuu sitten provosointi kokonaan? Älä viitsi minua naurattaa! Jokainen lukutaitoinen voi mennä lukemaan kirjoituksiasi mm. Savonlinna, Porvoo ja Loviisa -osastoilta. Kyllä on asiatonta tekstiä! Siellä vilisee todella paljon voimasanoja ja haukkumanimikkeitä - oikeastaan enemmän kuin muurahaiskeossa muurahaisia kevät auringon lämmössä.
Mielestäni sotaveteraanit eivät ole oikeutettuja saamaan erityistukia valtiolta siksi, että se asettelee meidät ihmisinä eriarvoisiin asemiin. He sattuivat syntymään meitä aiemmin ja joutuivat sotien aikoina sotimaan. Kuinkahan moni meistäkin sotisi, jos sota syttyisi? Eli ei pidä palkita siitä, että he ovat sotia käyneet. Kyllä meistäkin moni kävisi, jos sota olisi. Eli näin.
Muutenkaan en pidä ihmisten asettamisesta eri luokkiin. Tasa-arvo ennen kaikkea. En myöskään syrjisi homoseksuaaleja. He ovat samanlaisia ihmisiä kuin heterotkin. Rakkaushan ei katso ikää, miksi siis katsoisi sukupuoltakaan. Monet homoseksuaalit ovat paljon suvaitsevaisempia ja ymmärtäväisempiä kuin heterot. Mielestäni tälläiset fobiat ovat järjen vastaisia! Homous ei tartu ja ihmisen seksuaalinen suuntautuminen on jokaisen oma, henkilökohtainen asia.
Minulla ei ole mitään lapsia vastaan. Haluankin lähinnä vain herätellä ihmisiä ajattelemaan lapsiaan. Liian usein joutuu näkemään lapsia, joita heidän vanhempansa kohtelevat esineenä. Monilla vanhemmilla on trendi muokata lapsistaan sellaisia, jollainen hän olisi itse halunut olla pienenä. Lapsia pakotetaan urheilemaan, kilpailemaan, lukemaan ja tekemään monia sellaisia asioita, joita he eivät välttämättä haluaisi tehdä. Minä säälin näitä lapsi-parkoja, joiden vanhemmat ovat tiukkapipoisia marttyyreita. Esim. olen joskus seurannut lasten urheilukilpailua. Kyllä olen joutunut todistamaan näkyä, jossa pieni lapsi itku kurkussa tekee kaikkensa saavuttaakseen parhaan mahdollisen tuloksen kilpailussa, ihan vain oman vieressä karjuvan ja äkäilevän isän tai äidin takia. Ja läpipaistoi selkeästi se, että lapsi ei olisi halunut kilpailla ollenkaan. Mihin kaikkeen kamalaan muka lapsiaan rakastavat vanhemmat ovat valmiita menemäänkään, tätä ihmettelen suuresti...
Tuota suomenruotsalaisten helpompaa tietä esim. yliopistoon opiskelijaksi et liene pysty perustelemaan. Oletko ajatellut, että suhteutettuna suomenruotsalaisten määrä suomalaisiin, ei asia välttämättä olekaan noin yksiselitteinen. Sitäpaitsi monesti voi luulla yksittäisestä sisään päässeestä suomenruotsalaisesta asian olevan noin kuten väitit. - temppeliherra
Antikana kirjoitti:
Sinunko teksteistäsi puuttuu sitten provosointi kokonaan? Älä viitsi minua naurattaa! Jokainen lukutaitoinen voi mennä lukemaan kirjoituksiasi mm. Savonlinna, Porvoo ja Loviisa -osastoilta. Kyllä on asiatonta tekstiä! Siellä vilisee todella paljon voimasanoja ja haukkumanimikkeitä - oikeastaan enemmän kuin muurahaiskeossa muurahaisia kevät auringon lämmössä.
Mielestäni sotaveteraanit eivät ole oikeutettuja saamaan erityistukia valtiolta siksi, että se asettelee meidät ihmisinä eriarvoisiin asemiin. He sattuivat syntymään meitä aiemmin ja joutuivat sotien aikoina sotimaan. Kuinkahan moni meistäkin sotisi, jos sota syttyisi? Eli ei pidä palkita siitä, että he ovat sotia käyneet. Kyllä meistäkin moni kävisi, jos sota olisi. Eli näin.
Muutenkaan en pidä ihmisten asettamisesta eri luokkiin. Tasa-arvo ennen kaikkea. En myöskään syrjisi homoseksuaaleja. He ovat samanlaisia ihmisiä kuin heterotkin. Rakkaushan ei katso ikää, miksi siis katsoisi sukupuoltakaan. Monet homoseksuaalit ovat paljon suvaitsevaisempia ja ymmärtäväisempiä kuin heterot. Mielestäni tälläiset fobiat ovat järjen vastaisia! Homous ei tartu ja ihmisen seksuaalinen suuntautuminen on jokaisen oma, henkilökohtainen asia.
Minulla ei ole mitään lapsia vastaan. Haluankin lähinnä vain herätellä ihmisiä ajattelemaan lapsiaan. Liian usein joutuu näkemään lapsia, joita heidän vanhempansa kohtelevat esineenä. Monilla vanhemmilla on trendi muokata lapsistaan sellaisia, jollainen hän olisi itse halunut olla pienenä. Lapsia pakotetaan urheilemaan, kilpailemaan, lukemaan ja tekemään monia sellaisia asioita, joita he eivät välttämättä haluaisi tehdä. Minä säälin näitä lapsi-parkoja, joiden vanhemmat ovat tiukkapipoisia marttyyreita. Esim. olen joskus seurannut lasten urheilukilpailua. Kyllä olen joutunut todistamaan näkyä, jossa pieni lapsi itku kurkussa tekee kaikkensa saavuttaakseen parhaan mahdollisen tuloksen kilpailussa, ihan vain oman vieressä karjuvan ja äkäilevän isän tai äidin takia. Ja läpipaistoi selkeästi se, että lapsi ei olisi halunut kilpailla ollenkaan. Mihin kaikkeen kamalaan muka lapsiaan rakastavat vanhemmat ovat valmiita menemäänkään, tätä ihmettelen suuresti...
Tuota suomenruotsalaisten helpompaa tietä esim. yliopistoon opiskelijaksi et liene pysty perustelemaan. Oletko ajatellut, että suhteutettuna suomenruotsalaisten määrä suomalaisiin, ei asia välttämättä olekaan noin yksiselitteinen. Sitäpaitsi monesti voi luulla yksittäisestä sisään päässeestä suomenruotsalaisesta asian olevan noin kuten väitit.Minä provosoin ja sen myös myönnän!
Tuosta veteraani asiasta, en voi uskoa lukemaani! Jos joku on ollut eriarvoisessa asemassa niin veteraanit. He joutuivat jättämään työnsä, lapsensa, kotilansa, kaiken puollustaakseen meidän meidän itsenäisyyttämme! Kuinka sinä rintamakarkuri voit edes verrata itseäsi heihin? Useasta perheestä lähti isän lisäksi myös pojat rintamalle ja työt jäivät hoitamatta. Heillä ei ollut varaa valita, että lähtevätkö vaiko eivät. Ja vaikka olisi ollutkin, niin olisivat lähteneet. Kyllä me kaikki ollaan heille velkaa se, että heidän loppuaikansa olisi ihmisarvoinen! Tollaset maanpetturit olis ammuttu siihen aikaan!!! Mieti niitä ketkä haavottu ja ei enää kyenny töitä tekemään...nyt pistää vihaks tollaset kommunistit!!!
Sähän nimen omaan asetat ihmiset erilaisiin luokkiin. Kaikilla ei ole yhtä hyvät lähtökohdat ja se tulee olemaan aina niin. Koskaan ei tule sitä päivää, että ihmiset olisivat tasavertaisia. Sä käsität tasavertaisuudella vain seksuaalisen tasa-arvon ja se kertoo vaan suppeasta maailmankuvasta!
Mitä lapsiin tulee, niin itsehän sinä olit poistamassa tukia lapsiperheiltä! Tämä koskettaa nimen omaan lasten hyvinvointia. Sinulla ei ole lapsia, joten puhut asiasta josta sinulla ei ole mitään käsitystä. Näin on varmasti myös monen muun asia kohdalla! Väität, että lapsia tekemällä ja tukia nostamalla rikastuu! Siis todellista umpimielisen tietämättömän idiootin tekstiä. Se tuki, mitä perhe saa lapsesta tuskin riittää vaippoihin, muusta tarvittavasta puhumattakaan. Tämä tuki on kaikille sama. Vaikka olisit yritysjohtaja ja saisit miljoonien optiot, niin lapsilisä juoksee. Tässä taas ovat ihmiset eriarvoisessa asemassa, mutta sitä sinä et voi käsittää.
Kylläpä olet joutunut todistamaan todella kauheaa tapahtumaa. Lapsi itki urheilukisoissa!!! Pakko sanoa, että vitun tampio! Eikö sinua huoleta ne lapset, joita vanhemmat pahoinpitelee tai käyttää seksuaalisesti hyväkseen? Lapset joista vanhemmat eivät pysty huolehtimaan omista ongelmistaan johtuen! Olet huolissasi siitä, että vanhemmat elävät omaa lapsuuttaan omien lastensa kautta... voi helevetti!!! Entäs ne vanhemmat joita ei edes kiinnosta omat lapset saati niiden muokkaaminen! Sulla ei ole mitään käsitystä siitä, mitä elämä voi oikeasti olla, kun tollaisia esimerkkejä viljelet pahinpana skenaariona! Laita se kultalusikka takas suuhusi ja jatka auvoista elämääsi ja käy urheilukentällä katsomassa todellista pahoinvointia! - Antikana
temppeliherra kirjoitti:
Minä provosoin ja sen myös myönnän!
Tuosta veteraani asiasta, en voi uskoa lukemaani! Jos joku on ollut eriarvoisessa asemassa niin veteraanit. He joutuivat jättämään työnsä, lapsensa, kotilansa, kaiken puollustaakseen meidän meidän itsenäisyyttämme! Kuinka sinä rintamakarkuri voit edes verrata itseäsi heihin? Useasta perheestä lähti isän lisäksi myös pojat rintamalle ja työt jäivät hoitamatta. Heillä ei ollut varaa valita, että lähtevätkö vaiko eivät. Ja vaikka olisi ollutkin, niin olisivat lähteneet. Kyllä me kaikki ollaan heille velkaa se, että heidän loppuaikansa olisi ihmisarvoinen! Tollaset maanpetturit olis ammuttu siihen aikaan!!! Mieti niitä ketkä haavottu ja ei enää kyenny töitä tekemään...nyt pistää vihaks tollaset kommunistit!!!
Sähän nimen omaan asetat ihmiset erilaisiin luokkiin. Kaikilla ei ole yhtä hyvät lähtökohdat ja se tulee olemaan aina niin. Koskaan ei tule sitä päivää, että ihmiset olisivat tasavertaisia. Sä käsität tasavertaisuudella vain seksuaalisen tasa-arvon ja se kertoo vaan suppeasta maailmankuvasta!
Mitä lapsiin tulee, niin itsehän sinä olit poistamassa tukia lapsiperheiltä! Tämä koskettaa nimen omaan lasten hyvinvointia. Sinulla ei ole lapsia, joten puhut asiasta josta sinulla ei ole mitään käsitystä. Näin on varmasti myös monen muun asia kohdalla! Väität, että lapsia tekemällä ja tukia nostamalla rikastuu! Siis todellista umpimielisen tietämättömän idiootin tekstiä. Se tuki, mitä perhe saa lapsesta tuskin riittää vaippoihin, muusta tarvittavasta puhumattakaan. Tämä tuki on kaikille sama. Vaikka olisit yritysjohtaja ja saisit miljoonien optiot, niin lapsilisä juoksee. Tässä taas ovat ihmiset eriarvoisessa asemassa, mutta sitä sinä et voi käsittää.
Kylläpä olet joutunut todistamaan todella kauheaa tapahtumaa. Lapsi itki urheilukisoissa!!! Pakko sanoa, että vitun tampio! Eikö sinua huoleta ne lapset, joita vanhemmat pahoinpitelee tai käyttää seksuaalisesti hyväkseen? Lapset joista vanhemmat eivät pysty huolehtimaan omista ongelmistaan johtuen! Olet huolissasi siitä, että vanhemmat elävät omaa lapsuuttaan omien lastensa kautta... voi helevetti!!! Entäs ne vanhemmat joita ei edes kiinnosta omat lapset saati niiden muokkaaminen! Sulla ei ole mitään käsitystä siitä, mitä elämä voi oikeasti olla, kun tollaisia esimerkkejä viljelet pahinpana skenaariona! Laita se kultalusikka takas suuhusi ja jatka auvoista elämääsi ja käy urheilukentällä katsomassa todellista pahoinvointia!Siis on minunkin sukulaisiani ollut sotimassa, mutta en ole ikinä voinut ymmärtää sotaveteraaneja! Aina ovat ylistämässa itseään- ainakin suurin osa. Kyllä pitäisi osata pitää iso suunsa välillä kiinni! Sotaveteraanit ovat aina rahan kerjuulla, vaikka heillä varaa olisi ilmankin. Oikeat ja todelliset arvonsa tuntevat sotaveteraanit eivät kummemmin sotakokemuksillaan kersku. Se oli heille sen verran kova paikka, että eivät viitsi siitä puhua ja ylistää. Mutta 90 % on tosi nuivaa porukkaa. Onneksi en minä elänyt tuota sota-aikaa, jos minut olisi muka ammuttu. Elätkö sinä nyt sota-ajassa vaiko vuotta 2006?
Kyllä minua surettaa todella paljon sellaiset lapset, joiden vanhemmat ovat alkoholisoituneita luusereita, jotka eivät huolehdi jälkikasvustaan. Lasten hakkaajat ja raiskaajat pitäisi ripustaa munistaan hirteen tai kivittää hengiltä. Kyllä on sen verran sairasta porukkaa! Ja minä en ole niitä ainakaan täällä puolustellut! Minä vihaan sellaisia paskoja! Todella paljon! Mutta hyvänä kakkosena tulevat vanhemmat, jotka elävät omaa lapsuuttaan lapsensa hyvinvoinnin kustannuksella.
Olen ikävä kyllä kuullut joskus jonkun pässin suusta, että kannattaa tehdä lapsia, koska niistähän saa rahaakin. Väkisinkin tulee mietittyä, että tuollaisiako ajattelevat kaikki lapsiaan epäoikeudenmukaisesti kohtelevat? Siksi tuo rahallisen houkuttimen poistaminen olisi hyvä keino ennalta ehkäistä tuollaista edesvastuutonta toimintaa. Miksi muuten sinä puolustelet pakottaja vanhempia? Sinullahan on sanojesi mukaan lapsiakin? Kohteletko sinäkin heitä siten, kuten kuvaamani ääliö urheilukisoissa? Varmaankin, koska noin kimpaannuit. Mielestäni lapsilla on oikeus olla kilpailematta, jos niin haluavat. Tämä yhteiskunta on muutenkin niin kilpailuhenkinen, että kyllä jokainen kerkiää kilpailut kokemaan myös hieman myöhemminkin. Tarvitseeko siihen lasten lapsuutta pilata? Jos lapsi itse vilpittömästi haluaa kisaamaan, niin sittenhän asia on toinen. - LOL
Taidat olla alias Heinola-boy ja temppeliherra taitaa olla sun Savonmies
- temppeliherra
Antikana kirjoitti:
Siis on minunkin sukulaisiani ollut sotimassa, mutta en ole ikinä voinut ymmärtää sotaveteraaneja! Aina ovat ylistämässa itseään- ainakin suurin osa. Kyllä pitäisi osata pitää iso suunsa välillä kiinni! Sotaveteraanit ovat aina rahan kerjuulla, vaikka heillä varaa olisi ilmankin. Oikeat ja todelliset arvonsa tuntevat sotaveteraanit eivät kummemmin sotakokemuksillaan kersku. Se oli heille sen verran kova paikka, että eivät viitsi siitä puhua ja ylistää. Mutta 90 % on tosi nuivaa porukkaa. Onneksi en minä elänyt tuota sota-aikaa, jos minut olisi muka ammuttu. Elätkö sinä nyt sota-ajassa vaiko vuotta 2006?
Kyllä minua surettaa todella paljon sellaiset lapset, joiden vanhemmat ovat alkoholisoituneita luusereita, jotka eivät huolehdi jälkikasvustaan. Lasten hakkaajat ja raiskaajat pitäisi ripustaa munistaan hirteen tai kivittää hengiltä. Kyllä on sen verran sairasta porukkaa! Ja minä en ole niitä ainakaan täällä puolustellut! Minä vihaan sellaisia paskoja! Todella paljon! Mutta hyvänä kakkosena tulevat vanhemmat, jotka elävät omaa lapsuuttaan lapsensa hyvinvoinnin kustannuksella.
Olen ikävä kyllä kuullut joskus jonkun pässin suusta, että kannattaa tehdä lapsia, koska niistähän saa rahaakin. Väkisinkin tulee mietittyä, että tuollaisiako ajattelevat kaikki lapsiaan epäoikeudenmukaisesti kohtelevat? Siksi tuo rahallisen houkuttimen poistaminen olisi hyvä keino ennalta ehkäistä tuollaista edesvastuutonta toimintaa. Miksi muuten sinä puolustelet pakottaja vanhempia? Sinullahan on sanojesi mukaan lapsiakin? Kohteletko sinäkin heitä siten, kuten kuvaamani ääliö urheilukisoissa? Varmaankin, koska noin kimpaannuit. Mielestäni lapsilla on oikeus olla kilpailematta, jos niin haluavat. Tämä yhteiskunta on muutenkin niin kilpailuhenkinen, että kyllä jokainen kerkiää kilpailut kokemaan myös hieman myöhemminkin. Tarvitseeko siihen lasten lapsuutta pilata? Jos lapsi itse vilpittömästi haluaa kisaamaan, niin sittenhän asia on toinen.Kaikki eivät ymmärrä sitä, että se raha mikä lapsista tulee, myös lapsiin menee! Kyllähän se on ikuinen ongelma, että vanhemmiksi epäkypsät ihmiset tekevät lapsia sen enempää ajattelematta niiden tulevaisuutta ja vielä entistä nuorempina!
Jos on tilanteen tasalla, niin varmaan tietää kuinka lasten huostaanotot jatkuvasti lisääntyvät ja samalla tahdilla nousee yksityisiä perhekoteja tätä hyväksi käyttämään! On todellakin valitettavan totta, että lasten pahastaolosta on tullut säälimätön bisnes!
En todellakaan kannata kuin tervettä kilpailua. Itsekkään en ymmärrä lastaan kilpailemaan pakottavia vanhempia, mutta syynsä tällaiseen on myös kasvatustyötä tekevillä urheiluseuroilla! Yhä nuorempia urheilioita valmennetaan menestymään. Jos olet vähän heikompi lajissasi, niin hyvin nopeasti karsiudut harrastuksestasi. Urheiluseurat ovat kuitenkin ueheiluseuroja ja niillä on tietyt tavoitteet. Niinsanottua huviurheilua Ei kohta enää olekkaan, Lapset treenaavat koulun ohella monta kertaa viikossa ja se alkaa olla työtä, kun lapsen työ pitäisi olla leikki!
Minä en pakota lapsiani mihinkään. On tiettyjä asioita joista minä vanhempana päätän ja joista pidän kiinni! Ruoka-ajat, nukkuma-ajat ja rajat! Kun lapsen päivärytmi on kohillaan ja vahemmat hoitaa kasvatustehtävänsä, niin lapsi tuntee olonsa turvalliseksi. Minä kannustan lapsiani luovuuteen ja persoonallisuuteen! Lapseni käyvät muskarissa koska he pitävät siitä. JOs näin ei olisi, niin en heitä sinne veisi. Lapsen täytyy antaa päättää tietyistä asioista itse, se kasvattaa heitä vastuuntuntoon ja antaa itseluottamusta.
Sinä et ole idiootti! Minä joiltain osin ymmärrän kirjoituksesi, olen itsekkin kärjistänyt useasti jostain aiheesta, mutta joskun se on ainoa tapa saada aikaan keskustelua. Kun se on käynnissä on hieman helpompi ohjailla ja saada se oikea pointti esiin sieltä. Minun osaltani sota on nyt päättynyt. Tätä haukkumista voisi jatkaa loputtomiin, mutta en näe että siitä olisi kellekkään mitään hyötyä! En minä oikeasti homoja vihaa, enkä Ruotsalaisia, sillä oli vain helppo kiusata Porvoolaisia, jotka kyllä itse aloittivat pilkkaamalla suurta Savonkansaa! - temppeliherra
LOL kirjoitti:
Taidat olla alias Heinola-boy ja temppeliherra taitaa olla sun Savonmies
etten ole kyseinen Savo-ripulirules hobitti! Hän ei koskaan pystyisi osoittamaan samanlaista suuremmanluokan älykkyyttä kiun minä osoitan:D
- Antikana
temppeliherra kirjoitti:
Kaikki eivät ymmärrä sitä, että se raha mikä lapsista tulee, myös lapsiin menee! Kyllähän se on ikuinen ongelma, että vanhemmiksi epäkypsät ihmiset tekevät lapsia sen enempää ajattelematta niiden tulevaisuutta ja vielä entistä nuorempina!
Jos on tilanteen tasalla, niin varmaan tietää kuinka lasten huostaanotot jatkuvasti lisääntyvät ja samalla tahdilla nousee yksityisiä perhekoteja tätä hyväksi käyttämään! On todellakin valitettavan totta, että lasten pahastaolosta on tullut säälimätön bisnes!
En todellakaan kannata kuin tervettä kilpailua. Itsekkään en ymmärrä lastaan kilpailemaan pakottavia vanhempia, mutta syynsä tällaiseen on myös kasvatustyötä tekevillä urheiluseuroilla! Yhä nuorempia urheilioita valmennetaan menestymään. Jos olet vähän heikompi lajissasi, niin hyvin nopeasti karsiudut harrastuksestasi. Urheiluseurat ovat kuitenkin ueheiluseuroja ja niillä on tietyt tavoitteet. Niinsanottua huviurheilua Ei kohta enää olekkaan, Lapset treenaavat koulun ohella monta kertaa viikossa ja se alkaa olla työtä, kun lapsen työ pitäisi olla leikki!
Minä en pakota lapsiani mihinkään. On tiettyjä asioita joista minä vanhempana päätän ja joista pidän kiinni! Ruoka-ajat, nukkuma-ajat ja rajat! Kun lapsen päivärytmi on kohillaan ja vahemmat hoitaa kasvatustehtävänsä, niin lapsi tuntee olonsa turvalliseksi. Minä kannustan lapsiani luovuuteen ja persoonallisuuteen! Lapseni käyvät muskarissa koska he pitävät siitä. JOs näin ei olisi, niin en heitä sinne veisi. Lapsen täytyy antaa päättää tietyistä asioista itse, se kasvattaa heitä vastuuntuntoon ja antaa itseluottamusta.
Sinä et ole idiootti! Minä joiltain osin ymmärrän kirjoituksesi, olen itsekkin kärjistänyt useasti jostain aiheesta, mutta joskun se on ainoa tapa saada aikaan keskustelua. Kun se on käynnissä on hieman helpompi ohjailla ja saada se oikea pointti esiin sieltä. Minun osaltani sota on nyt päättynyt. Tätä haukkumista voisi jatkaa loputtomiin, mutta en näe että siitä olisi kellekkään mitään hyötyä! En minä oikeasti homoja vihaa, enkä Ruotsalaisia, sillä oli vain helppo kiusata Porvoolaisia, jotka kyllä itse aloittivat pilkkaamalla suurta Savonkansaa!...minut temppeliherra. Minä en sotaa ole aikonutkaan käydä. Osaan minäkin provona olla halutessani. Tuskin sellainen kirjoitus menisikään läpi, että "älkää tehkö lapsia, jos ette ole niitä valmiita hoitamaan. Älkää myöskään vaipuko epätoivoon, vaan yrittäkää pinnistellä sitkeästi taloudellisten ongelmien yli". Tai läpi menisi tietysti, mutta ajatuksia ja keskustelua se ei herättäisi. Tämä maailma nykyaikana on sellainen tietovirtaan turtunut globalisoitunut paikka, että ihmisiä tarvitsee räikeästi herätellä, ennen kuin he huomaavat missä mennään. Olemmeko tästä samaa mieltä? Hyvä.
Minä en vihaa ketään ihmisryhmää sen kummemmin, mutta toisista vaan pidän enemmän kuin toisista. No myönnettäköön, että lapsia väärin kohtelevat sekä alkoholisoituneet päätänsä aukovat p*skanpuhujat saavat oksennusrefleksini toimimaan perusteellisesti. Muuten olen todella hyväksyvä ihminen - oikeasti. Tämä keskustelupalstalla provoiluhan on puhdasta leikkiä ja viihdettä suurimmaksi osaksi - ainakin minulle. Mutta kyllä kirjoitusteni takana piilee silti ihka oikeat ja aidot mielipiteeni. Ne pitää vain osata oikein lukea sekä karsia sieltä kaikista kärjistyneimmät osiot pois.
Toisaalta olisi erittäin mielenkiintoista jatkaa keskustelua aiheesta jopa sinun kanssasi. Pahimman sotakirveen lienen voida haudata maahan, mutta pieni sodan jyvänen odottakoon mahdollista itämistään ja kasvamistaan. Heh heh hee:) Eli mihin päin tämä juttu kallistuukaan?! - loviliisa
Antikana kirjoitti:
Siis on minunkin sukulaisiani ollut sotimassa, mutta en ole ikinä voinut ymmärtää sotaveteraaneja! Aina ovat ylistämässa itseään- ainakin suurin osa. Kyllä pitäisi osata pitää iso suunsa välillä kiinni! Sotaveteraanit ovat aina rahan kerjuulla, vaikka heillä varaa olisi ilmankin. Oikeat ja todelliset arvonsa tuntevat sotaveteraanit eivät kummemmin sotakokemuksillaan kersku. Se oli heille sen verran kova paikka, että eivät viitsi siitä puhua ja ylistää. Mutta 90 % on tosi nuivaa porukkaa. Onneksi en minä elänyt tuota sota-aikaa, jos minut olisi muka ammuttu. Elätkö sinä nyt sota-ajassa vaiko vuotta 2006?
Olen ikävä kyllä kuullut joskus jonkun pässin suusta, että kannattaa tehdä lapsia, koska niistähän saa rahaakin. Väkisinkin tulee mietittyä, että tuollaisiako ajattelevat kaikki lapsiaan epäoikeudenmukaisesti kohtelevat? Siksi tuo rahallisen houkuttimen poistaminen olisi hyvä keino ennalta ehkäistä tuollaista edesvastuutonta toimintaa. Miksi muuten sinä puolustelet pakottaja vanhempia? Sinullahan on sanojesi mukaan lapsiakin? Kohteletko sinäkin heitä siten, kuten kuvaamani ääliö urheilukisoissa? Varmaankin, koska noin kimpaannuit. Mielestäni lapsilla on oikeus olla kilpailematta, jos niin haluavat. Tämä yhteiskunta on muutenkin niin kilpailuhenkinen, että kyllä jokainen kerkiää kilpailut kokemaan myös hieman myöhemminkin. Tarvitseeko siihen lasten lapsuutta pilata? Jos lapsi itse vilpittömästi haluaa kisaamaan, niin sittenhän asia on toinen.parasta A-ryhmää. heitä ei pidä mollata, päinvastoin. kyllä olisi elintason yms. paljon huonommalla mallilla, jos Suomea ei olisi puolustettu aikanaan. antis ! sun pisteet meni.
olisitkohan itse ollut valmis parikymppisenä lähtemään rajalle kolmeksi neljäksi vuodeksi epäinhimillisiin olosuhteisiin. toiset joutuivat tosiaan jättämään vaimonsa ja vauvaikäiset lapset ja kotinsa lähtiessään rintamalle. toiset palasivat ehjinä, toiset haavottuneina. toiset jäivät sinne.
heidän ansiostaan me voidaan kirjoittaa kaikkea paskaa tällaisilla foorumeilla, ihan toistemme kiusaksi. sori pojat, mä lopetan tähän teidän molempien mollaamisen tähän! alkoi niin vituttaa tuo antiksen kommentti. loviliisa kirjoitti:
parasta A-ryhmää. heitä ei pidä mollata, päinvastoin. kyllä olisi elintason yms. paljon huonommalla mallilla, jos Suomea ei olisi puolustettu aikanaan. antis ! sun pisteet meni.
olisitkohan itse ollut valmis parikymppisenä lähtemään rajalle kolmeksi neljäksi vuodeksi epäinhimillisiin olosuhteisiin. toiset joutuivat tosiaan jättämään vaimonsa ja vauvaikäiset lapset ja kotinsa lähtiessään rintamalle. toiset palasivat ehjinä, toiset haavottuneina. toiset jäivät sinne.
heidän ansiostaan me voidaan kirjoittaa kaikkea paskaa tällaisilla foorumeilla, ihan toistemme kiusaksi. sori pojat, mä lopetan tähän teidän molempien mollaamisen tähän! alkoi niin vituttaa tuo antiksen kommentti.auttaa sotiemme veteraaneja toistenne mollaamisen lomassa.
http://www.rautasormus.fi/epages/Planeetta.sf/?ObjectPath=/Shops/1371
Oheista linkkiä käyttämällä voitte varata Rautasormuksen ja auttaa sotiemme veteraaneja, niin sotleskijä kuin rintamaveteraaneja ja kaikkia muitakin veteraaneja. Hinta vain 50€.
- me ollaa
Hei,Hei sakkia,kun kaupungin nimessäki ensinmäinen tavu Hei-.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1716165Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa614693Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu514440Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa644279Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa682692En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.622195Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331662odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1331564- 481483
- 341328