Oletteko koskaan joutuneet erektion valtaan? Minulle kävi tänään niin ja olin hieman ymmälläni! Olen saanut joskus nuorempana kerran yöllä vastaavanlaisen kokemuksen, mutta erilaiseksi tämän tekee se, että sain erektion nähtyäni viirupöllön lentävän kirkon ikkunalasia päin! Mitä tämä voi tarkoittaa? Kävin hakemassa sairauslomaa, koska en voi mennä työhöni, koska erektioni ei mahdu toimistooni! Jos joku tietää, millä pääsen tästä kirouksesta eroon niin kertokaa! Nyt ei rumien ihmisten katseleminen auta, olen tehnyt sitä kokopäivän pårvååssa!
Erektion vallassa!
9
2613
Vastaukset
- Markiisi F
Kirjoita ihmeessä novelli aiheesta, itse ainakin ostaisin ko.kirjan heti! :D
- TonyS
Sekoitit selityksesi peurteella Ego:n ja Erektion..
- temppeliherra
kirjoituksesi perusteella kirjaimet...
- Sno
Kauhea harmi ja probleemi on kohdallesi tullut. Otan osaa. En itse ole nähnyt viirupöllöä - pitäisikö sanoa onneksi - mutta sen sijaan näin, voitko uskoa, päästäisen. Kun sen näin, tuli jökötys alapäässä niin voimalliseksi että ajattelin ruveta rakennustöihin ja niinpä siinä samaan syssyyn porasin reiät betoniin vesiletkujen vientejä varten. Sekään ei riittänyt, vaan nussiskelin siinä koko yön betonia niin ettei sitä seinää enää aamusella enää ollutkaan eikä tietenkään reikiäkään niin kuin varmasti sinäkin voit ymmärtää. Eipä auttanut muu kuin ruveta porailemaan maata ja tällä samalla reissullahan minä olen vieläkin, isänmaatani naimassa. Hauskaahan tämä on kalliota porata eikä lainkaan perverssiä vai mitä tuumit?!
- sno sir
Hienoa tekstiä.Ymmärrän täysin mielialasi.
- Andy Mc
Tuttu ongelmahan tuo on ja käsittääkseni yleinen kaikilla terveillä miehillä. Itsellänikin tulee aina välillä näitä erektioita, jotka tavallisesti kestävät vain kahdesta kolmeen viikkoon. Yleensä myös silloin näen viirupöllöjä lentelemässä kotini sisätiloissa. Samoin myös erilaiset pyrstörastaat ja kovakuoriaiset vipeltävät ympäriinsä. Kirkon tornit ja muutkin tornin kiihottavat silloin aivan kauheasti, varsinkin yleensä kun ollaan erektion kolmannella viikolla.
Vaikka kyseessä selkeästi onkin normaali pieni asia lähes joka miehen elämässä, olen kuitenkin ruvennut miettimään voisiko silti asiaan sisältyä jotain psykologista myös? Miettinyt olen myöskin voisiko kuitenkin sekin vaikuttaa asiaan, että käytin LSD:tä kolmetoista vuotta putkeen? - on olemassa
sellainen sairaus tai tila kuin priapismi, joka on yhtä kuin kiusallisen pitkä stondis. Voi tulla näistä pistettävistä erektiolääkkeistä.
Siinä on leikki kaukana, kun kolme päivää kikkeli jöpöttää ja alkaa vaihtaa väriä mustaksi..- temppeliherra
Olisin iloinen ja helpottunut, jos erektioni olisi kestänyt vain sen verran!!! Tämä on todella kauheaa, mutta onneksi on vielä olemassa lähimmäisenrakkautta! Kuopiossa on kansa lähtenyt kiitettävästi liikkelle verta luovuttamaan, koska omani ei enää yksinkertaisesti riitä! Olen sänkyyn sidottuna ja minuun pumpataan koneellisesti verta 3 litraa minuutissa, että pysyisin tajuissani! En soisi vastaavaa pahimalle vihollisellenikaan, joka on tällä hetkellä onnesta kirkuva vaimoni! Luulen että jos tämä jatkuu, niin peenikseni vaipuu kuolioon!
- kaikki...
temppeliherra kirjoitti:
Olisin iloinen ja helpottunut, jos erektioni olisi kestänyt vain sen verran!!! Tämä on todella kauheaa, mutta onneksi on vielä olemassa lähimmäisenrakkautta! Kuopiossa on kansa lähtenyt kiitettävästi liikkelle verta luovuttamaan, koska omani ei enää yksinkertaisesti riitä! Olen sänkyyn sidottuna ja minuun pumpataan koneellisesti verta 3 litraa minuutissa, että pysyisin tajuissani! En soisi vastaavaa pahimalle vihollisellenikaan, joka on tällä hetkellä onnesta kirkuva vaimoni! Luulen että jos tämä jatkuu, niin peenikseni vaipuu kuolioon!
verenluovutukseen. Vakavasti ottaen yx tuttu kertoi erehtyneensä syömään psyykennappeja ja niistä oli seurannut sellainen kestostondis ettei ollut päässyt aamulla töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2042915Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391550Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus911406- 881322
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401236Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481176Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121128Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze117957Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89882Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.43763