ja pienten ryhmä,ikäjakauma 1-3v.Onko joku ollu töissä tämmösessä ryhmässä ja millaiset päivät on suurinpiirtein?Itse menen sijaiseksi päiväkotiin,töissä en ole ollut koskaan päiväkodissa,niin kiinnostaa tietää.
Päiväkoti
4
640
Vastaukset
oon ollu päiväkodissa töissä useissakin päivä alkaa yleensä aamupalalla sit on vuorossa leikki tai askartelua sit mennään ulos sit onkin ruoka ja päiväunet kun herätään on leikkiä ja välipala sit taas leikkiä ja ulkoilua sit kotiin kuka haetaan koskakin.siinä päivänkulku suurinpiirtein. siis mä ainakin oon tykänny aina olla päiväkodis töis
- aloittaja
tiedosta,näen suurinpiirtein päivän rytmin.paljonko sulla pn tuntipalkkaus/kuukausipalkkaus suurinpiirtein?
aloittaja kirjoitti:
tiedosta,näen suurinpiirtein päivän rytmin.paljonko sulla pn tuntipalkkaus/kuukausipalkkaus suurinpiirtein?
en oikein tarkasti muista mun palkkaa mut suurinpiirtein 1500e/kk miinus verot ei mikään hirmuinen kohtalainen mut se on pääasia että viihtyy.
ja mä todella tykkäsin siitä työstä.
koska sä muuten alotat työt?onko pitkä sijaisuus?- pääsiäisen jälkeen
hansu kirjoitti:
en oikein tarkasti muista mun palkkaa mut suurinpiirtein 1500e/kk miinus verot ei mikään hirmuinen kohtalainen mut se on pääasia että viihtyy.
ja mä todella tykkäsin siitä työstä.
koska sä muuten alotat työt?onko pitkä sijaisuus?ensi viikolla,sijaisuus on 3 viikoa ainakin aluksi,jatkosta en tiedä tuleeko,toivottavasti tulee enempikin sijaisuuksia.Ihan kiva päästä töihin,kun työttömänä ollut yli puoli vuotta.Eivät tahtoneet saaha sijaisia,piti käyttää sukusuhteita hyväksi,oma äiti on siellä töissä,mutta onneksi eri osastolla.Sittenpähän se näkee kun kokeilee!Tietysti vähän jännittää mennä sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374896- 823476
- 302943
- 612915
- 72709
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 371752
- 181681
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 161574