5000 kuvan Iilmainen säilytystila

valokuvaaja kertoo

mene www.aarsnes.myphotomax.com niin saat ilmaista valokuvien säilytystilaa sekä tosin hyvän ja turvallisen säilön kuvillesi. Eivät ainakaan koskaan katoa.

12

1652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäusotttava tarina

      Millä perustelet,ettei kuvat KOSKAAN katoa.Minä jo tiedän,ettei kuvista ole mitään tietoa enää vaikkapa kolmen vuoden jälkeen! En ikimaailmassa laittaisi kuviani säilöön mokomaan paikkaan.Paremmin ne säilyvät,vaikka dvd-levyllä esim.

      • todella rautainen

        juttu perustelen sen sillä että firma
        1. on antanut vakuuden eil takuun siitä että kuvat eivät koskaan katoa. Tällaisen lupauksen ei uskalla kuka tahansa antaa, mutta koska tämä firma TIETÄÄ että ne säilyy sen varastoissa se uskaltaa sen antaa...
        2. Nettisivu tallennetaan parhaalla mahdollisella tavalla JOKA PÄIVÄ eli siis NAUHALLE! ei kovalevyille jotka hajoavat, ei cdille jotka tuhoutuvat helposti tai muihin tietokoneisiin jotka voivat saada viiruksia helpolla ja muisti voi tuhoutua.
        3. Nauha ajetaan sitten 4 km. vuoren sisään suojaa joka kestää atomisodan sekä maan järistykset... ja jos jotain niin kovaa tulee että se säilö hajoaa niin en usko kenenkään enään tarvitsevan kuviaan.
        4. Firma todella välittää ihmisten kalleimmista arteista eli valokuvista! Se toivoo voivansa auttaa ihmisiä säilömään muistonsa.

        Eihän mikään estä tämän ilmaisen säilön lisäksi tallentaa omille CDillekin!

        Palon yhteydessä kuumuus tuhoaa helposti myös kassakaapissa olevat CDt... ja mitä iloa on kuvista kassakaapissa?? EI mitään sen sijaan nettisivulta niitä voi helposti käydä katsomassa ja jakaa ystäville ja sukulaisillekin.

        Tulvat ja vyöryt voivat tuhota kaiken oli ne miten nhyvin tahansa säilötty paitsi tämän nettisivun muistin!

        Mikäli nettisivu romahtaisi on se taas ylhäällä niin nopeasti kuin mahdollista ja sinne tallennetut kuvat ovat paikallaan... paras kuitenkin säässtää viimeksiotettuja kuvia vuorokauden verran jos haluaa olla varma että ne ovat tallessa.

        Ehkä SINUN kuvasi katoavat kolmen vuoden jälkeen mutta minun lapsen lapsen lapsen lapseni voivat ihastella tämän maailman menoa minun valokuvieni välityksellä!! Sitäpaitsi ei ole mitään tappelua siitä kuka lapsista saa minun valokuvaalbummini kun kaikki voivat laittaa mieleisensä samalta sivulta!

        MAAILIMA MUUTTUU ESKOSENI:

        Ensin oli LP levyt ja mankkanauhat, sitten tuli kasetit ja sitten floppidiskit... jos ees tiedätte enään mitä ne ovat, sitten tuli CDt ja sitten DVDt ja nyt mini UMDt ovat tulossa ja mitä sen jälkeen ... tallennusmuodot muuttuvat huima vauhtia.
        Tämä nettisivu tulee tulostamaan juuri sitä lajia, jota kullonkin käytetään eil ei enään DVDitä kun niiden aika on ohi. Mutta sinulle ei jää edes siitä päänvaivaa että miten saat katsottua videoitasi tai superkaseja mistä saisit uuden vanhentuneen koneen ... ne kaikki voidaa digitalisoida ja tallentää tämän firman puittteissa ja saat ne ulos kullonkin käytettävällä tavalla, oli se vaikka oman TV aseman avulla, joka heijastetaan seinälle kännykän avulla....


      • vanha kuvaaja
        todella rautainen kirjoitti:

        juttu perustelen sen sillä että firma
        1. on antanut vakuuden eil takuun siitä että kuvat eivät koskaan katoa. Tällaisen lupauksen ei uskalla kuka tahansa antaa, mutta koska tämä firma TIETÄÄ että ne säilyy sen varastoissa se uskaltaa sen antaa...
        2. Nettisivu tallennetaan parhaalla mahdollisella tavalla JOKA PÄIVÄ eli siis NAUHALLE! ei kovalevyille jotka hajoavat, ei cdille jotka tuhoutuvat helposti tai muihin tietokoneisiin jotka voivat saada viiruksia helpolla ja muisti voi tuhoutua.
        3. Nauha ajetaan sitten 4 km. vuoren sisään suojaa joka kestää atomisodan sekä maan järistykset... ja jos jotain niin kovaa tulee että se säilö hajoaa niin en usko kenenkään enään tarvitsevan kuviaan.
        4. Firma todella välittää ihmisten kalleimmista arteista eli valokuvista! Se toivoo voivansa auttaa ihmisiä säilömään muistonsa.

        Eihän mikään estä tämän ilmaisen säilön lisäksi tallentaa omille CDillekin!

        Palon yhteydessä kuumuus tuhoaa helposti myös kassakaapissa olevat CDt... ja mitä iloa on kuvista kassakaapissa?? EI mitään sen sijaan nettisivulta niitä voi helposti käydä katsomassa ja jakaa ystäville ja sukulaisillekin.

        Tulvat ja vyöryt voivat tuhota kaiken oli ne miten nhyvin tahansa säilötty paitsi tämän nettisivun muistin!

        Mikäli nettisivu romahtaisi on se taas ylhäällä niin nopeasti kuin mahdollista ja sinne tallennetut kuvat ovat paikallaan... paras kuitenkin säässtää viimeksiotettuja kuvia vuorokauden verran jos haluaa olla varma että ne ovat tallessa.

        Ehkä SINUN kuvasi katoavat kolmen vuoden jälkeen mutta minun lapsen lapsen lapsen lapseni voivat ihastella tämän maailman menoa minun valokuvieni välityksellä!! Sitäpaitsi ei ole mitään tappelua siitä kuka lapsista saa minun valokuvaalbummini kun kaikki voivat laittaa mieleisensä samalta sivulta!

        MAAILIMA MUUTTUU ESKOSENI:

        Ensin oli LP levyt ja mankkanauhat, sitten tuli kasetit ja sitten floppidiskit... jos ees tiedätte enään mitä ne ovat, sitten tuli CDt ja sitten DVDt ja nyt mini UMDt ovat tulossa ja mitä sen jälkeen ... tallennusmuodot muuttuvat huima vauhtia.
        Tämä nettisivu tulee tulostamaan juuri sitä lajia, jota kullonkin käytetään eil ei enään DVDitä kun niiden aika on ohi. Mutta sinulle ei jää edes siitä päänvaivaa että miten saat katsottua videoitasi tai superkaseja mistä saisit uuden vanhentuneen koneen ... ne kaikki voidaa digitalisoida ja tallentää tämän firman puittteissa ja saat ne ulos kullonkin käytettävällä tavalla, oli se vaikka oman TV aseman avulla, joka heijastetaan seinälle kännykän avulla....

        Oisko paperikuvat ja filmit olleet tähän asti pitkäikäisimmät tallennustavat. Vai laskinko jossain pieleen. Korjatkaa jos olen aivan väärässä.


      • on tuo juttu
        todella rautainen kirjoitti:

        juttu perustelen sen sillä että firma
        1. on antanut vakuuden eil takuun siitä että kuvat eivät koskaan katoa. Tällaisen lupauksen ei uskalla kuka tahansa antaa, mutta koska tämä firma TIETÄÄ että ne säilyy sen varastoissa se uskaltaa sen antaa...
        2. Nettisivu tallennetaan parhaalla mahdollisella tavalla JOKA PÄIVÄ eli siis NAUHALLE! ei kovalevyille jotka hajoavat, ei cdille jotka tuhoutuvat helposti tai muihin tietokoneisiin jotka voivat saada viiruksia helpolla ja muisti voi tuhoutua.
        3. Nauha ajetaan sitten 4 km. vuoren sisään suojaa joka kestää atomisodan sekä maan järistykset... ja jos jotain niin kovaa tulee että se säilö hajoaa niin en usko kenenkään enään tarvitsevan kuviaan.
        4. Firma todella välittää ihmisten kalleimmista arteista eli valokuvista! Se toivoo voivansa auttaa ihmisiä säilömään muistonsa.

        Eihän mikään estä tämän ilmaisen säilön lisäksi tallentaa omille CDillekin!

        Palon yhteydessä kuumuus tuhoaa helposti myös kassakaapissa olevat CDt... ja mitä iloa on kuvista kassakaapissa?? EI mitään sen sijaan nettisivulta niitä voi helposti käydä katsomassa ja jakaa ystäville ja sukulaisillekin.

        Tulvat ja vyöryt voivat tuhota kaiken oli ne miten nhyvin tahansa säilötty paitsi tämän nettisivun muistin!

        Mikäli nettisivu romahtaisi on se taas ylhäällä niin nopeasti kuin mahdollista ja sinne tallennetut kuvat ovat paikallaan... paras kuitenkin säässtää viimeksiotettuja kuvia vuorokauden verran jos haluaa olla varma että ne ovat tallessa.

        Ehkä SINUN kuvasi katoavat kolmen vuoden jälkeen mutta minun lapsen lapsen lapsen lapseni voivat ihastella tämän maailman menoa minun valokuvieni välityksellä!! Sitäpaitsi ei ole mitään tappelua siitä kuka lapsista saa minun valokuvaalbummini kun kaikki voivat laittaa mieleisensä samalta sivulta!

        MAAILIMA MUUTTUU ESKOSENI:

        Ensin oli LP levyt ja mankkanauhat, sitten tuli kasetit ja sitten floppidiskit... jos ees tiedätte enään mitä ne ovat, sitten tuli CDt ja sitten DVDt ja nyt mini UMDt ovat tulossa ja mitä sen jälkeen ... tallennusmuodot muuttuvat huima vauhtia.
        Tämä nettisivu tulee tulostamaan juuri sitä lajia, jota kullonkin käytetään eil ei enään DVDitä kun niiden aika on ohi. Mutta sinulle ei jää edes siitä päänvaivaa että miten saat katsottua videoitasi tai superkaseja mistä saisit uuden vanhentuneen koneen ... ne kaikki voidaa digitalisoida ja tallentää tämän firman puittteissa ja saat ne ulos kullonkin käytettävällä tavalla, oli se vaikka oman TV aseman avulla, joka heijastetaan seinälle kännykän avulla....

        "1. on antanut vakuuden eil takuun siitä että kuvat eivät koskaan katoa. Tällaisen lupauksen ei uskalla kuka tahansa antaa, mutta koska tämä firma TIETÄÄ että ne säilyy sen varastoissa se uskaltaa sen antaa... "

        Kun firma joskus kaatuu, eli haetaan konkurssiin, velvoitukset raukeavat. Silloin on ihan saatanan sama mitä se entinen firma tuli luvanneeksi.

        "2. Nettisivu tallennetaan parhaalla mahdollisella tavalla JOKA PÄIVÄ eli siis NAUHALLE! ei kovalevyille jotka hajoavat, ei cdille jotka tuhoutuvat helposti tai muihin tietokoneisiin jotka voivat saada viiruksia helpolla ja muisti voi tuhoutua."

        Viittaan edelliseen: kun firma kaatuu, sen velvollisuus huolehtia jäljelle jääneestä tavarasta raukeaa. Kaikki omaisuus pakkohuutokaupataan ja uusi omistaja saa tehdä rojulle mitä lystää. Esim. myydä kuvat takaisin omistajilleen huikealla summalla.

        "3. Nauha ajetaan sitten 4 km. vuoren sisään suojaa joka kestää atomisodan sekä maan järistykset... ja jos jotain niin kovaa tulee että se säilö hajoaa niin en usko kenenkään enään tarvitsevan kuviaan."

        Tähän tarvitaan rahoitus jostain ja kun rahoitus ehtyy konkurssin myötä, vuoren "omistajan" velvollisuus huolehtia tavarasta raukeaa, joten nauhoista ei vastaa enää kukaan.

        "4. Firma todella välittää ihmisten kalleimmista arteista eli valokuvista! Se toivoo voivansa auttaa ihmisiä säilömään muistonsa."

        Sitä en epäile etteikö firma välittäisi. Välittäminen vaan edellyttää firman pysyvän iäti pystyssä. Minkään firman pystyssä pysyminen ei voi olla varmaa. Sen on historia opettanut.


    • jo vaahtoaminen!

      Taidat pitää palstan lukijoita idiootteina.

      • uutta sinulle

        Ei se mitään, kyllä voit puolestani ihan vapaasti ostaa uusia koneita printtaamiseen ja scannailuun muutaman kerran vuodessa ja ostaa hyvää kallista valokuvauspapseiia jas värejä ja sidotuttaa valokuvakirjasi painossa (tai odottaa eläkeikää jolloin vihdoin olet ajataellut tehdä valokuvakirjasi... muuten valokuvakirjat katoavat nopeasti kaupoista kun niillä EI enään ole menekkiä!)ja teetättää DVdt jollakin kalliilla firmalla tai tehdä niitä itse aikasi kuluksi sekä väsäillä virityksiä videoiden DVDksi tekemiseksi, tai maksaa huimia summia niiden teettämisestä erikoisfirmoilla ja DVDiden muuttamiseksi uuteen muotoon taas muutaman vuoden päästä... tilata t-paitoja omilla kuvilla yhdestä paikkaa ja kuppeja toisesta ja kakkuja kolmannesta.... tai vaikka heittää kaikki roskiin... Olet ihan vapaa toimimaan kuten ITSE haluat.. ei sinut tarvitse edes lukea postejani jos ne sinua häiritsevät!


      • käytän
        uutta sinulle kirjoitti:

        Ei se mitään, kyllä voit puolestani ihan vapaasti ostaa uusia koneita printtaamiseen ja scannailuun muutaman kerran vuodessa ja ostaa hyvää kallista valokuvauspapseiia jas värejä ja sidotuttaa valokuvakirjasi painossa (tai odottaa eläkeikää jolloin vihdoin olet ajataellut tehdä valokuvakirjasi... muuten valokuvakirjat katoavat nopeasti kaupoista kun niillä EI enään ole menekkiä!)ja teetättää DVdt jollakin kalliilla firmalla tai tehdä niitä itse aikasi kuluksi sekä väsäillä virityksiä videoiden DVDksi tekemiseksi, tai maksaa huimia summia niiden teettämisestä erikoisfirmoilla ja DVDiden muuttamiseksi uuteen muotoon taas muutaman vuoden päästä... tilata t-paitoja omilla kuvilla yhdestä paikkaa ja kuppeja toisesta ja kakkuja kolmannesta.... tai vaikka heittää kaikki roskiin... Olet ihan vapaa toimimaan kuten ITSE haluat.. ei sinut tarvitse edes lukea postejani jos ne sinua häiritsevät!

        USB-muistia. Tungen kuvani sinne ja työnnän pe..eeseen. Siellä on ja säilyy!


      • uimahallilla
        käytän kirjoitti:

        USB-muistia. Tungen kuvani sinne ja työnnän pe..eeseen. Siellä on ja säilyy!

        takalistosta roikkuvat usb-palikoiden kaulamauhat paljastivat "tunkijan"...


    • on tässä

      http://www.bigplanet.com/cgi-bin/imweb/imerge/productCategory.do?catName=/Primary/FI/BP/Products

      ja videoiden digitalisointi alkaa 28.4, sitä seuraa super 8 ja oma TV asemna syksyllä.

      • vanha kuvaaja

        Vai että oikein oma TV asemakin syksyllä.
        Mormonien maailmanvalloitusko se on täällä menossa vai.


    • puutaheinaa

      Juu, melkein yhta hyva kuin tunnetumpi Nikonin FotoShare.

      Josta muuten kuvat katosivat jo viime vuonna.

    • mahtuuko

      Mulla on TIFFeiksi skannattuja dioja kooltaan 200- 230 megaa kappale. Mahtuuko niitäkin tuonne 5000 kpl?

      Tahdon imuroida niitä netistä ympäri maailmaa omilla tunnuksillani onnistuuko?

      Jos näihin vastaat kyllä niin sait asiakkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      78
      5791
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2526
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2007
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1765
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1311
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe