Heips tiedättekö mtn paikkoja missä kerrottaisiin olevan henkiä ja kummituksia Joensuun alueella?
Onttolan hautausmaa on ainakin yksi paikka ja joku autiotalo sen lähellä?
En ole itse saanut aikaiseksi koskaan lähdettyä sinne mutta henkikiolentoihin uskon aika vakaasti
Joskus olisi mukava lähteä katsomaan näitä paikkoja ja ottaa digi mukaan jos jtn saisi jopa kuvattua ..
jos tiedät jtn saa tulla jutustelee hengistä ja kaikenmaailman henkiolennoista =)
Find me :D :P
Profiilis on jtn yhteystietoi :D
Henkiä ja kummituksia Joensuun alueella?
9
2228
Vastaukset
- muistikuvia
Satunnaisia muistikuvia on siitä että joku olisi joskus muinoin kertonut joensuun teatteritalon jostakin tapauksesta (tyyppi oli muistaakseni itse työskennellytkin siellä). Mutta ehkäpä parempi jos joku joensuussa asuva kertoo jos tietää tarkemmin kun en tapausta sen enempää muista..
- tunnen tapauksen
Hilppa nimisestä kummituksesta. NImettiin Hilpaksi henkilökunnan puolesta. Kyseinen olento vaikutti rakennuksessa ja hänestä oli lukuisia havaintoja. Havainnot päättyivät siihen kun teatteritalo remontoitiin.
- GGGiraffe
oon kuullu että siellä lintuniemen(?) huvilalla kummittelis.. tai siinä jossain tiellä kun sinne menee, että auto sammuisi ja näkyisi joku hahmo.. siis se iso sininen puinen vanha huvilarakennus lähellä botaniaa..
Tuo juttu johtaa juurensa kai siitä että joku isä olisi joskus seonnut ja ajanut poikansa päältä siinä tiellä. Nää on sitte vaa juttuja mitä oon kuullu. ei oo mitää kokemusta enkä oo varma onko totta.- tingelitangeli
Siis se mikä on abc-aseman vieressä,siellä on ainakin motoristi tytön hauta jossa patsas.Tarina kertoi aiemmin että tyttö kuoli moottoripyörä-onnettomuudessa ja pummaili sitten tupakkia kuolemansa jälkeen hautuumaan nurkilla,jos sai tupakan ,työnsi sen kätensä läpi ja hävisi.Patsaalta uupuu silmät..on vain montut jäl
jellä.
- tattaraa
joo no varmaa kaikki tietää sen hilpan.mut olin siellä teatterilla syömässsä nii siel satamalla oli joku akkeli.listassa luki että se kummitus soittelee nykyää kännykällä-ja se akkeli soitti kokoajaa jollekki ja se myös sähelti kokoaja.ain ku joku tuli siihen nii se sähelti vaa!
- Taisto Voitto Mainio
Mikää kummitus ollu se oli mun muoriraiska.
- jaaa
meiltä käänsi hilppa tänään teatterilla projisointeja. saakelin saakeli. ei se mihkään remontin yhteydessä lähteny, korkeintaan oli evakossa.
- sdgfbsdfbvs
Onttolan lentokentällä kummittelee 17. syyskuuta 1942 tuhoutuneen pommikoneen miehistönjäsen. Saattaa tulla kenttäalueen reunalla vastaan karttalaukku olalla.
- Hullunorsu
Joo itse näin linnunlahden huvilalla satapäisen norsun joka veti vauvvaa perseeseen 128cm munalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397790Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde391989Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5929Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812