Elikkäs lainasin kaverilta savukonetta (sillä on se aina bileissä) ja laitoit sen meidän perheen lastenhuoneessa piiloon, jossa meidän 4v vauvamme nukkuu, ja ajastimen (sellainen ulkovaloajastijuttu) et se meni päälle sillä välin kun oltiin kaupassa, ja raotin vielä varmuuden vuoksi ikkunaa, no vaimo kävi laittamassa vauvan nukkumaan ja lähdimme siwaan käymään.
Noin 40 min sen jälkeen tulimme kotiin, ja ikkunasta tuli savua oikein kunnolla, ja vaimo olisi halunnut mennä sisään, joten pitelin häntä kiinni kaksin käsin ja huusin ”Henkivakuutus, hänellä on 200000€ henkivakuutus, et mene”
Sit vaimoni haukkuo minua ja itkeskeli ja hakkas ja huus ”onko sulle saatana raha omaa lasta tärkeempi” johon vastasin, on tuollainen summa.
Sit sanoin että ”soitan nyt palokunnan, kyllä se on jo kuollut” ja olin soittavani, sit sen jälkeen noin 5 min sanoin vaimolleni ”tiedätkö mikä päivä tänään on, ei siellä mikään pala”
Vieläkin naureskellaan tolle jutulle
Tulipalo
Isukki 25
8
3263
Vastaukset
- kakkapylly
ja lehmät lentää
- seppo74
en ole sairaampaa juttua koskaan lukenu, hakeudu hoitoon. ja hyvin pian ennenkun on myöhästä.
- pena2
Jättää tuon ikäisen tenavan yksin nukkumaan, kun itse menee kauppaan. Joopa joo, siinä olisi lastensuojeluviranomaisille töitä.
- KIPEE
tarkista lääkitys!!!!
- The Rat
Älä puhu nelivuotiaista vauvoista. Ihmisen ikään ehtineelle eivät oikein mene läpi...
4kk vauva tietysti, mutta sellaisiahan ei jätetä kotiin yksin kauppareissujen ajaksi. - kyl hyvä
oli toi kyllä hyvä :DDD
- typerää
Olet tyhmin maan päällä
- wtwnwn
OOTKO VÄHÄ HÖLÖMÖ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6312723Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232150Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4232128- 831829
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201759Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671560- 1281332
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221217Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231130- 601076