Onko lippujenvälittäjä travellink turvallinen ja luotettava? Tuntuu että niiden nettisivuilla on vähemmän tietoa kuin muiden (esim. kilroy tai e-bookers)...Uskaltaako sitä kautta ryhtyä lippujen ostoon?
Travellink
9
4911
Vastaukset
- .:.
>Tuntuu että niiden nettisivuilla on vähemmän tietoa
>kuin muiden (esim. kilroy tai e-bookers)...
Miten turhan höpinän määrä korreloisi turvallisuuden tai luotettavuuden kanssa? - turpa
Tavellink on jättimäisen Amadeus-välitysjärjestelmän omistama.
Ellei siihen voi luottaa niin ei yhteenkään
matkatoimistoon Suomessa.- TTM50
Sitten ei voi luottaa mihinkään. Varasimme hotellin, jossa oli ilmainen peruutus määräpäivään mennessä. Peruutimme tilauspäivänä ja lasku oli 60 e. Ei auttanut vaikka lähetti kopion kyseisestä kohdasta. Bookin.comin kanssa ei vastaavaa ole ikinä sattunut!
- kuhan utelen
TTM50 kirjoitti:
Sitten ei voi luottaa mihinkään. Varasimme hotellin, jossa oli ilmainen peruutus määräpäivään mennessä. Peruutimme tilauspäivänä ja lasku oli 60 e. Ei auttanut vaikka lähetti kopion kyseisestä kohdasta. Bookin.comin kanssa ei vastaavaa ole ikinä sattunut!
Travellinkin kautta on onnistunut lentolippujen varaaminen monta kertaa ilman ongelmia. Oletkohan lukenut ehdot? Pitää myös luottaa itseensä ja omiin päätöksiin. Liittyykö edes peruutus Travellinkiin enää mitenkään?
- jnytewjntjntmyu46www
Ihan yhtä hyvä Travellink on kuin kaikki muutkin. ei niissä eroja ole.
- Siipisisko
Itse käytän vain Travellinkia, kun otan lento hotellin. Pidän siitä, että tarjotuista hotelleista tulee saman tien tarkat tiedot ja selvät huonevaihtoehdot, mukaanlukien myös hotellin etäisyys lentokentästä ja joistakin muista kohteista ja rakennuksista. Palvelu on pelannut, tarvittaessa myös puhelinneuvonta.
Tämä ei ole mainos. Tämä on vain oma kokemus ja arvio.
- travelbag
Travellink OK, tein sen kautta varaukset lennoille. Ota huomioon vain, etta he hyvaksyvat vain SUOMESSA olevan pankkikortin maksulle, ei mitaan ulkomailla olevaa international pankkikorttia. Outoa vaan totta.
- ojqpqju
Minä varaan hotellin aina booking.com :in kautta ja lennot sieltä mistä halvimmalla saan. Vältän kuitenkin epämääräiseltä vaikuttavia välittäjiä, varsinkin sellaisia joista on liikkeellä paljon negatiivista palautetta. Koska halvimpiin lentoihin ei koskaan sisälly rahojen palautusoikeutta ja muuttamisoikeuskin harvoin niin koen järkevämmäksi pitää varaukset erillään. Travellinkin kautta uskaltaisin lennot varata vaikken aiemmin ole koskaan välittäjää käyttänytkään.
- Anonyymi
Älä vaan osta! Saat sanoa rahoillesi hyvästit ja matkasi peruuntuu! Ja turha yrittää pyytää tältä lafkalta mitään hyvityksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043