Paras HD-liike?

Willija Wapaa

Moi moi!
Olen ajatellut hommata tälle kaudelle uudehkon/uuden härräkän. Mistähän moinen kannattaisi hommata ja missä palvelu pelaa senkin jälkeen kun pyörän olet ostanut...
Uskaltaako noilta uitettujen pyörien kauppiailta ostaa pyörää, ei viitsisi paskaa ostaa kalliilla...

81

33229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakas

      oon ostanu kaks filolaria hd centeristä.palvelu hyvää ja asiallista.hoggihuussissa palvelu alaarvoista ja vittuilevat vielä jos kyselee ns tiukkaa hintaa.

      • Night_Rider

        Jep. Vähäiset kokemukset kahdesta liikkeestä: HD-Centerissä asiallinen palvelu, tinkiminenkin kävi päinsä, joten rautahepo lähti mukaan. Twin-Cityssä kans asiallinen henkilökunta.


    • Tex Willer

      Paha tälläseen on vastata kun en ole Suomen kaikista H-D liikkeistä pyörää ostanut, mutta sieltä mistä minä ostin niin palvelu oli hyvää (olen kyllä vähään tyytyväinen) niin liike oli Turussa oleva SGN Biges H-D putka, pyöriä ja varusteita oli paljon ja sain vanhasta pärrästä hyvän hinnan, eli ei valittamista.

    • hctiB

      HD-Sunrisestä Hlinnasta löytyy ystävällistä palvelua ja mukavaa porukkaa ja varsin monenlaista ja hyväkuntoista pyörää.

      Niillä myös taito riittää laittaa ja korjata pyörää, jos omat taidot ja aika ei riitä.

      HD centerissä ei ystävällisestä palvelusta ollut tietoakaan, kun taas HOGissa sitä sai rahojen luovutukseen asti (palvelu ja taidot loppui siihen?).

      • Mustanaamio.I

        Onko ihan valtuutettu?


      • hctiB
        Mustanaamio.I kirjoitti:

        Onko ihan valtuutettu?

        ...nykyisillä säännöksillähän se ei ole ongelma. Tuolla tekevät myös muuta kuin ruuvailevat valmiita palikoita kiinni.

        On sääli, että pääkaupunkiseudulla suurin osa kaltaisilleni tumpeloille tarjotuista palveluista loppuu siihen, kun pitäisi työstää jotain mihin ei ole valmiita osia tarjolla. Ja ne hinnat!


      • Timppa j

        Samaa mieltä. H-Sunrice tosi mukava mesta. Hyvää palvelua ja mukavia sällejä.


    • juippi

      H-sunrisessä hämeenlinnassa ja jep jep Joensuussa. Kummassaki on asioitu ja kummanki palvelu hyvää ja asiantuntevaa, ja neuvojaki saatu eikä ole tarvinu maksaa... siis tiedoista.

    • HD-liike

      Suomessa on V-Twin City Loimaalla.

      • Äimä ja Käki

        hitain kesästä asti olen odotellut,telineen kiinnitys-sarjaa,no kai tuo ens kesäks ehtii.


    • tyroneracer

      ...jos käytetyt pyörät kiinnostaa. Myös paljon rakenneltuja. Kaikki on katsastettu ja verot prosentit ok.

      Sporstereja irtoaa halvimmin alle 7000 euron. halvin softail jonka oon nähny alle 15 000 euroa.

      Pieni mutta asiallinen pulju.

      www.jepjep.fi

      • Pyjis

      • Lepakko
        Pyjis kirjoitti:

        myyvät eniten härräköitä suomessa, ettei se niin pieni puljukaan ole. Ja palvelu pelaa.
        http://www.jepjep.fi/frame.htm

        Onko tuon väitteen tueksi jotain faktaa?


    • Ultra

      V-Twin City Loimaalla ja kaupantekijänä
      Jukka,homma hoituu ja vaihdokki arvossaan,
      eikä huollossakaan moittimista.

    • "partaziisus"

      Nämä on parhaat!!!

    • valikoimaa on

      Kannattaa katsella muitakin vaihtoehtoja kuin näitä kotimaisia, Hollannissa on todella paljon valikoimaa ja hinnat edullisia sekä hyviäkin yksilöitä tarjolla.
      Välillä tuntuu että liikkeet roudaa tänne suomeen kaikki raadot jotta voitto tulisi maksimoitua, joten parempi hakea itse.

      • Hollantiin

        Viitsitkö antaa jonkun linkin?
        Kiitti


      • tuossa

    • kokemusta on

      Minulla hyviä kokemuksia Partmasterilta. yritys on Marttilassa.

      Käy katsomassa webbisivut

      www.partmaster.fi

      • äijä

        ei hoida kauppoja loppuun asti kunnolla. Jälkimarkkinoinnis parantamisen varaa.
        En enää suosittele kellenkään.


    • bluelake

      Mielestäni asia on niin,että pitää ehdottomasti tuntea ihminen joka alaa harrastaa,itse kyselin alan fanaatikolta ja hän laitto asiamiehet tutkimaan pyörän ennen kuin kaupat tein,siis ei summassa.Itse olen tosi tumpelo..

    • TRIUMPH AMERICA

      KOKEMUKSENI MOTO-SEINÄJOESTA ON EHDOTTOMAN POSI-
      TIIVINEN.OSTIN TOSIN TRIUMPHIN,MUTTA SE TUSKIN
      VAIKUTTAA ASIAAN.ESIMERKKEJÄ PALVELUSTA.
      TAKUU ON PELANNUT LOISTAVASTI.TAKARENKAASSA OLI
      PIENI RUNKO VAURIO.SOITTO SEINÄJOELLE,UUSI
      RENGAS MATKAHUOLLOSSA SEURAAVANA PÄIVÄNÄ,EIKÄ MITÄÄN KUULUSTELUJA JA ENTISEN RENKAAN PALAUTTA-
      MISIA.HUOLLOSSA KÄYDESSÄNI OLEN SAANUT VALITA
      MINKÄ PYÖRÄN OTAN KÄYTTÖÖNI HUOLLON AJAKSI.
      VIIME KESÄNÄ TARJOTTIIN FAT BOY:TA JA SPEEDMASTERIA.JA TOISSA KESÄNÄ MYYJÄ OTTI PAKASTA VEDETYN ROCKET:N.RUUVASI KOE KILVET PAIKOILLEEN
      JA SANOI ETTÄ KÄYHÄN KOE AJOLLA.
      ASIAKASTA EI UNOHDETA HETI KUN RAHAT ON SAATU.

      • uudet

        Ovatko uudet sisääajatettuja huollattajilla, ja nehän takulla ajavat varovasti ja pienillä kierroksilla.


      • MopotShow_
        uudet kirjoitti:

        Ovatko uudet sisääajatettuja huollattajilla, ja nehän takulla ajavat varovasti ja pienillä kierroksilla.

        Kai se sisäänajo sentään on asiakkaan hommaa. Ei liikkeen.


      • pointtina
        MopotShow_ kirjoitti:

        Kai se sisäänajo sentään on asiakkaan hommaa. Ei liikkeen.

        Mutta jos ajamaton pyörä annetaan huoltoon tuojalle, niin siinähän se sitten tulee sisäänkin ajettua.


      • mikko.,.

        Trumpan ostin kans sieltä ja oli kyl hyvää palvelua ja kaikinpuolin olen tyytyväinen...


    • ostat, mutta...

      Eiköhän liike kuin liike anna pyörilleen jonkinlaisen takuun, tietysti jotkut vanhat raadot on asia erikseen jos niin sovitaan.
      Jos ongelmia tulee lähes heti pärrän oston jälkeen niin vaatikaa sitä firmaa korjaamaan tai hyvittämään vika. Monta heppua tiedän jotka nuolleet vain haavansa ja sanoo että puolivalmisteita nää on ja korjanneet omaan piikkiin sadoilla euroilla!
      Jos kerran ostaa firmasta niin kai sille kalliimmalle hinnalle pitää saada vastiketta vai miksi ostaa firmasta jos ei kehtaa vaatia pyörän olevan ehjä edes ostaessa...

      • JEP:in asiakas

        Prätkän ostin JEP JEPiltä Joensuusta.
        Ainoa liike HD-sunrisen kanssa jossa palvelu pelaa ja myyjät/omistajat on asiallisia. Vittuilua ei tuu vaikka kyselet hiukka tyhmiäkin ja tiedoista ei tarvi maksaa.
        Seuraavan fillarin ostan kyllä samoilta mestoilta.
        Onneks ei oo perse niin pahasti auki etteikö olis varaa maksaa hiukka palveluistakin

        PS. Tsekkailkaahan ja vertailkaa hintoja...JEP JEP on selvästi halvin ja sit Sunrise.
        Ja turha vittuilla, kyllä ne tuontipyöriä on muuallakin!!!


    • Kaikki ovat

      Yhtä huonoja.

      Palvelu ala-arvoista monessa luukussa.

      Rahat pois ja godbye.

      Teot ei ainakaan kolmessa käyttämässäni
      isommassa ole menneet puheiden tasolle.

      Kaikissahan aina löytyy kusipäisyyttä mut näis harrikkapiireissä toisinaan ampuu yli kunnolla.

      Asiakkaiden pyöristä annetaan kaverille joidenkin vitun lapsellisten rallien takia osia ns. lainaksi.

      Esimerkkejä löytyy Turusta Loimaalta Hesasta jne jne.

      Yx uskomaton paskajuttu Turusta.
      Asiakas jättänyt pyörän huoltoon ja hakiessa viikkoa sovittua aiemmin härrää oli sissy kadonnut.

      Sen saaminen jo oli helvetin vaikeaa.

      Miksei osata varautua lisävarusteiden menekkiin kun pitää ruuvailla asiakkaiden fillareista osia lainaksi. Saatanan kusipäistä toimintaa.

      Lisäksi on vähintäinkin arvelluttavaa asentajien jatkuvasti tehdä omia bisneksiä suuren yrityksen tiloissa.

      Kuspiät on kuspäitä.

    • mä vaan.

      Omien kokemusten mukaan on Loimaan v-twin city
      kyllä ykkönen.Siellä ei vittulla,myydä sitä mitä asiakas haluaa ja kait ne prätkiä osaa korjatakin!

    • street bob

      Loimaa !!!!

      • Hogging house

        HOGHOUSE-Konala...turha jäkättää!


      • Hönö
        Hogging house kirjoitti:

        HOGHOUSE-Konala...turha jäkättää!

        kun seuraavan kerran käyt siellä


      • kaikissa
        Hönö kirjoitti:

        kun seuraavan kerran käyt siellä

        Tuskinpa kukaan on kaikissa liikkeissä edes käynytkään, joten asiaan ei liene absoluuttista totuutta olemassakaan. Jokainen voi kuitenkin kehua estoitta itseään ja kaveriaan.


      • kukakin

        Millä merkillä kukakin ajaa, on ehdottomasti jokaisen oma asia; muiden lienee siitä turha stressaantua.


      • ihan paska hoghouse
        Hogging house kirjoitti:

        HOGHOUSE-Konala...turha jäkättää!

        ihan paska liike. ylimielinen pelle myyjänä ja palvelu loppuu sekä takuu kun rahat tiskillä


      • shithouse
        Hogging house kirjoitti:

        HOGHOUSE-Konala...turha jäkättää!

        Ha ha taitaa myyjä itse hehkutella. näkee kyllä käytettyjen tilastoissa että sunrise on paras. ja hämäläiset ovat mukavaa porukkaa. sinne ajaa jo mielellään kahville poikia moikkaa


    • Shovelhead

      asia on vaan niin, että kaikista näistä H-D kaupoista "saa sitä - mitä tilaa"...

    • vitun ääliöt

      Minä olen tilannut osia svedulta, mannelta h-d loimaalta hog huselta ja 81 kaiffareilta.
      Jos sinä olet oikea H-D brother tilaa mistä tilaat mutta asenne on TÄRKEINJ silloin saat hyvää palvelua. JOSW EI NÄIN OLE KÄVELE PEILIN ETEENJ JA KATSO TARKAAN ja vaihda japsi paskaan

      • Isojen kirjainten takaa löy...

        unohda lompakko, ota mukaan vain asenne. se oikea.


    • FXDCI-05

      Ostoissa ja huolloissa kokemuksia Oulun ja Loimaan liikkeistä. Jälkimmäisesen suhteen ei moitteen sanaa sanottavana. Tosi asiallista, aikataulut ja kaikki sovitut asiat täyttävää palvelua.

      t. FXDCI -05

    • tero

      HD sunrise on loistava paikka

    • mäntsälämielessäin

      kyl ne parhaat on jep jep ja h-sunrise.sopivan leppoinen paikka asioida,neuvoja ja niksejä saa vaik ei aina ostais edes prikkaa.kuten taas eräässä vantaalais liikkeessä pukupellet sai palvelua pikaisesti,osan sain viimeinki mut pikku pikaista huoltoa en,pompoteltiin 3-4 myyjän välillä joten jäi teettämättä,no parempi se oli näköjään itse tehdä.

      • paras.......

        Moposport Vantaa


    • Pehmeäperä

      Jep Jep Joensuu. ERITTÄIN hyvä palvelu ja neuvovat kaupan jälkeenkin jos tarvetta.. Osien toimitus on myös asiallista ilman paskapuheita.

      Ihan samaa en voisi sanoa Sunrisestä.. Pari osto-kokemusta joista jäi kyllä paska maku. Esim. Ostelin lisäkilkeosaa Softailiin Sunrisellä käydessäni, osaa ei löytynyt kuin käytettynä.. Mietin siinä paikanpäällä vähän hintaa ja sanottiin että uutena maksaa lähes kolme kertaa tuon. Uskoin (hullu). Seuraavassa liikeessä (Moorella) uusi osa olikin just saman hintainen mitä käytetty Sunrisellä. Se ei toisin ole tyhmä se joka kysyy vaan... Silti, varmaan voi arvata mistä en enää kysele.

      • No Good 4 Me

        ..mutta "tavallisen" näköiselle (ei tatuointeja, ei nahkaa, ei EasyRider huivia päässä, ei lompakko koiraketjussa, ei korvarengasta) puhutaan paskaa suu vaahdossa kun luullaan että ei tiedä mitään Harrikoista. Pyörä oli hyvä ja hinta kohdallaan mutta tuli huono maku suuhun ja ostin yksityiseltä kalliimmalla.


    • QuietPlace

      Hämeenlinnassa, kävin viikko siten ja voin suositella

      • 34

        Hämeenlinnan sunrise on ok ja joensuun jep jep,olen ite pohojanmaalta elikkäs valitettavasti joutuu hakeen apuja toiselta puolelta suomee,molemmissa palvelu ok ja asiallisuus jatku vaix kaupat tehty,nykyinen fat boy mies


    • joeriot

      Tskatkaa hintoja ja verratkaa,on todella kilpailukykyinen,
      Tosin kauppa kannattaa parhaiten suoralla rahalla.
      Hyvitys vaihdokista on minimaalisen alle,mut tod voihan pyörän myydä itse.

    • homma pelaa

      Hotbike Hesa. Korjaamo, joka myy myös sälää.

      • kdjkffjg

        mainostaa,jos on huono palvelu,sana kiirii ja jos on hyvä sekin
        mainostaa itse itseään.
        Yrittäjät kun ymmärtäisivät tämän,jotkut sen ovat oivaltaneet
        ja saavat yhä enempi asiakkaita.
        On turhaa olla epärehellinen tai kenkkuilla,
        se kostautuu.
        Minkäänlaista asiakasta ei parane panna alta lipan.
        Asiakkaaksi voi tulla ihan harrikoista tietämätön ja
        tällaista tulee kohdella sen mukaan.
        Meistä jokainen on ollut joskus tietämätön.
        Eli hyvä,rehti kohtelu, sanansa pitävä ja virheensä myöntävä liike
        tulee aina menestymään kun sana leviää.


    • JJ

      Itse suosittelen seuraavia Loimaan V-twin,Hämenlinnan Sunrice,Helsingissä Hotbike ja kuulemma Jep-Jep.
      Näissä paikoissa ei "vittulla" vaan kaikki ovat tasavertaisia asiakkaita. Mitä HD-Centeriin ja Hoghaus:n tulee,ne kierrän kaukaa,palvelutaso on noin 5-

    • PK

      Ei kokemuksia muista Suomen HD_liikkeistä. Ei voi kuin ihmetettä k.o. firman välinpitämättömyyttä. Mun HD ollut nyt siellä jo 2 viikkoa, eikä tarvittavia osia vieläkään tullut. Saman asian takia oli jo alkukesästä viikon verran. Ehkä tarkoitus, että pyörä kesät Sgn korjaamossa ja talvet tallissa?

      • Seinäjoeltako hd?

        Miten siellä kohdellaan maksavaa asiakasta? Kertokaapas kokemuksista?


    • Onko kenelläkään kokemusta HD-Tykkitornista Rajamäellä? Tuovat käytettyjä härräköitä Jenkeistä.

    • hurlumhei,

      ite katellu jotta melko suolaiset on tuontipelien hinnat ja ajettu ties mitä,eihän siinä sinällään mitään jos ei ota huomioon millä hintaa tuommoisesta sitten pääsee eroon kun vaihtokuume iskee........

      • h-koski

        minkäs laisia kokemuksia teitillä on tuosta jepjep:in mäntsälän liiteristä?


    • nn

      HD-liikkeet joo. Monessa on tullut käytyä. Omien kokemusten perusteella paras on Partmaster/Motoparts. Jepjepillä kävin kesällä 2007, joensuussa siis, siinä tiskillä selasin katalookia ja näytin että tuollaisen tarviin. Kaveri lupasi tilata ja laittaa postissa, ei oo tänäkään päivänä tullu. En oo tosin muutamaan vuoteen nyt enää kyselly perään... Kuopion liikkeeseen en myöskään mene toista kertaa :) H-Sunrise pelasi hienosti, ainakin kun viimeksi siellä asioin. PK-seudun viralliset liiterit tulee kierrettyä kaukaa, loimaalla käyn kerran kesässä, aina sieltä jotain tarttuu mukaan. Kaverin viimeisin pyörä haettiin motormannilta oulusta, hyvät kaupat ja asiallinen fiilis jäi ainakin meidän puolelle.

    • Kunnon pyörät

      Paras HD-liike on Bike-World Espoo.

    • ultrarosso

      Sunrise hämeenlinna osoittautui hyväksi paikaksi ostaa käytetty hd.tuli sellainen shit happens moottorivika,jonka korjauksen maksajasta ei tarvinnut neuvotella tai vääntää kättä.takuu toimi.

      • uudesta asti ruoste

        Siis normikamaa ja patarautaa.


      • Vittuuntunut
        uudesta asti ruoste kirjoitti:

        Siis normikamaa ja patarautaa.

        V-twin cityssä kusi ja kaikki muutkin eritteet on noussut päähän.
        Myyjän rehvakkuudella ei oo rajaa. Jos vituttaa mee kortistoon.
        Sen siitä saa kun liian hyvin alkaa menemään , voi olla että kaverit ei jossain vaiheessa riitä asiakkaina! Turha sitten porata kun kauppa tyrehtyy.
        Menkää turkuun SGN:lle jos haluatte palvelua.


      • hööödee
        Vittuuntunut kirjoitti:

        V-twin cityssä kusi ja kaikki muutkin eritteet on noussut päähän.
        Myyjän rehvakkuudella ei oo rajaa. Jos vituttaa mee kortistoon.
        Sen siitä saa kun liian hyvin alkaa menemään , voi olla että kaverit ei jossain vaiheessa riitä asiakkaina! Turha sitten porata kun kauppa tyrehtyy.
        Menkää turkuun SGN:lle jos haluatte palvelua.

        nykyään voi käydä sentään turun HD liikkessäkin....


    • Ostinjapsin

      HOG-haus suomen paskin mopokauppa...., kävelin tossa muijan kanssa HOGhaussiin viikonloppuna, tarkoituksena oli kysellä ja mahd. ostaa 883 ironi. Eka myyjä oli umpiurpo, joka ei tiennyt mistään mitään. Toinen joka jotain tiesi oli ylimielinen täys kuspää diiva ja kaiken huipuksi ryhtyi kesken kaupanteon (lauseen) vastaamaan ja lässyttämään puhelimeensa!

      Sanoin muijalle, että eiköhän tää ollut tässä ja painuttiin samointein Bikeworldiin ja ostettiin Honda.

      No oli mulla visiin väärät vaatteet HD kauppaan, kun tulin hillfigerin rotsissa ja calvinkleinin farkuissa

    • palvelua?

      Kävin kesän aikana hoghausissa ja hd-centerissä. Hogissa ei tultu kumpanakaan käyntikertana edes kysymään josko jotain haluaisi. centerissä sain tarjouksen pyörästä mutta vaivaantunutta oli touhu.

      Helsingistä ei onneksi kauaa aja Turkuun. Kevättä ja uutta pyörää odotellessa SGN:ltä.

    • HD myyjien asenne

      Olin ajatellut hd:ta ostamisesta mutta kun alan liikkeiden palveluasenne pk-seudulla oli ylimielistä, äänekästä ja töykeetä en tiennyt hd myyjää johon voisin luottaa ja pyörän ostaa.

    • sunrise paras

      hd sunrise on ehdottomasti paras ja takuu ei lopu kun rahat tiskillä. hoghaus taas aivan paska. pyörät ylihintaisia ja palvelu loppuu siihen kun pyörä lähtee pihasta.sunrisen pojat taas ovat aivan huippu tyyppejä. siellähän käy jo muutenkin mielellään kahvilla.

    • sunrise the best of

      ilman muuta sunrise,homma pelaa ja myyjät ei tuijota pitkin nenänvartta. takuu jatkuu vaikka pyörän takavalot kaikkoavat näköpiiristä. hoghaus taas ihan ok siihen asti kun kaupat on tehty. edes kaverin uuteen dynaan eivät ruvenneet takuu vikaa korjaamaan vaan vittuilivat että syy vikaan on se että itse laitettu minivilkut. no loimaalla taas sekin homma hoitui. ja hoghaussin hinnat niinkuin hd tykkitorninkin ihan järjettömiä käytetyissä pyörissä. sunrisessa taas pärrät halpoja sekä hyviä.

    • Guest Rider

      Kokemuksiani Moto-Seinäjoesta;

      Olen ostanut yhden uuden moottoripyörän kyseisestä liikkeestä ja kaksi kertaa olen yrittänyt tehdä käytetyn vaihtokaupaa. Molemmilla kerroilla jälkimmäisestä,pyörääni ei haluttu ottaa vaihdossa tai minun kanssani ei haluttu tehdä kauppaa.

      Ensimmäisellä kerralla tarjosin vaihdossa Honda GL1200 Gold Wingiä,johon kauppias vastasi,etteivät he oikein ymmärrä näistä Gold Wingeistä miitään.
      Hyvä olla tietysti jälkiviisas,mutta olisi pitänyt ottaa välittömästi yhteys Hondan maahantuojalle ja kysyä,että onkohan Moto-Seinäjoella tarpeeksi motivaatiota harjoittaa Honda-merkin valtuuttamana myyjänä.

      Liike aliarvioi minut ja edustamansa pyörä-merkin täysin!

      Viimeisellä kerralla tarjosin vaihdossa Kawasaki VN1500,mallivuodeltaan 1990.
      Vastauksena sain,että vaihdokkini oli liian vanha. He eivät olleet taas kiinnostuneita vaihtokaupasta. Muihin liikkeisiin pyöräni olisi kyllä kelvannut.

      Minä ainakin olen saanut liikkeestä ylimielistä palvelua,enkä jalallanikaan astu enää heidän uusittuun myymälään. Näin olen ainakin päättänyt..

    • Moton asiakas

      Kukas sinua siellä Motossa palveli? annatko esim sukunimen viimeisen kirjaimen?

      • matalalento

        HD=maailman kallein puolivalmiste... Siis pelkkiä paskoja.


      • HDEEEEEEEEEEEEEEEEEE
        matalalento kirjoitti:

        HD=maailman kallein puolivalmiste... Siis pelkkiä paskoja.

        Joo niin on muuten puolivalmiste, siinä ei paljon köyhillä ole aisiaa kyseiseen pyörään kun sitä pitää pystyä myös rakentamaan.....rahalla!


    • harlikka!!

      Kyllä V-twin city on paras!

      • loimaaa!

        samaa mieltä kaikki Loimaalle!!


    • V-TWINCITYYYN!!

      Kyllä V-Twin city on paras!! Siellä on hyvä palvelu!! ja sieltä saa vähän vanhempiinkin pyöriin osaa!
      Ja siellä on myynnissäkin vähän "erikoisempia" pyöriä!! Ja huollossa tehdään muutakin kuin öljyn vaihdot!!

      • Anonyymi

        myynti määrät aika pieniä, taitaan puljulla mennä aika huonosti,


    • Suosittelen010101

      Tuo hämiksen Sunrise on kyllä hyvä paikka.Asiallinen,asiantunteva ja hyvä palvelu kaikinpuolin.Oli helppo tehdä pyöräkaupat.

    • Anonyymi

      En tajua miksi saa julkisesti panetella yrittäjiä kun ei tiedä onko kysymyksessä edes mitään perää.Kaikillahan on vapaus tehdä kauppaa missä lystää.

    • Anonyymi

      Kokemukseni perusteella HD-kauppiaat ovat tyylinsä mukaisesti reilua porukkaa. On pelin hinta, vaihtokalu, väliraha, jälkihoito (takuu yms). Jos ei kelpaa, mene sitten seuraavaan kauppaan romuasi tyrkyttään.
      Toivottavasti saat pataasi ruikutusjutuissasi. Se olis sulle ihan oikein.

      H-D WideGlide

    • Anonyymi

      No tuota Suomen yleisintä mopomallia on kyllä saatavana aivan missä hyvänsä. Ei sillä ole merkitystä mistä ostat, et parasta saa,,saat vain harrikan.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1719
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe