Hoidanko aksujani hyvin??

Teddy bear

Sanokaa miten hoidan aksujani, hoidanko hyvin vai huonosti, ja mitä olisi parantamisen varaa... Eli:
Aamuisin sumutan terraarion. Koulusta tullesani vaihda ruoat, ja monesti kerään kakkoja pois. Pesen kotilot n. 3 päivän välein pehmeällä harjalla. Siivoan terraarion perusteellisesti n. 3 viikon välein, monesti useamminkin.Pidän aika usein kotiloitani kädessä, kun luen esim. kirjaa. Aksuillani on aina tarjolla vettä, ruokaa ja seepiansuomu. Ööö, muuta ei nyt tulekkaan mieleen:) Kommentokaa!

4

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotilo-kaktusfani

Hoidat kotiloitasi hyvin.Sumutella voisit useimmin.Terraarioita ei tarvitse pestä noin usein kunhan ottaa ulosteet,homehtuneet ruuat pois.

• kotilo-ja-gekkofani

Hoidat tosi hyvin aksujasi, mutta sumutella voisit enemmän kuin kerran päivässä..:)

• Teddy bear

Juu, kiitti vastauksista:)
        Arvatkaa mitä! Mulla oli jääny terran kansi auki auki ku olin koulussa! Hyi ku mä säikähin ku tulin koulusta. Mut onneks ei ollu kukaan karannu, on ne fiksuja nuo mun aksut;D
        Niin, itselle on kyllä parantamisen varaa tuo huolimattomuus... Tämä oli kyllä ensimmäinen kerta, mutta saa olla viimenen:)

• Sprett
        Teddy bear kirjoitti:

Juu, kiitti vastauksista:)
        Arvatkaa mitä! Mulla oli jääny terran kansi auki auki ku olin koulussa! Hyi ku mä säikähin ku tulin koulusta. Mut onneks ei ollu kukaan karannu, on ne fiksuja nuo mun aksut;D
        Niin, itselle on kyllä parantamisen varaa tuo huolimattomuus... Tämä oli kyllä ensimmäinen kerta, mutta saa olla viimenen:)

Heippa!

Sinä varmaat itse tiedät parhaiten hoidatko sinä akaattejasi hyvin vai et. Kuten edelliset sanoivat sumutella voit useammin, vaikkapa kolmisen kertaa päivässä, vaikka eihän se tosi tosi välttämätöntä ole, mutta tuo nyt oli "ainoita" mikä tuli mieleen, kun muuten hoidat kotiloitasi hyvin.

Tajusinkohan minä itsekkään tuosta mitään? :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2902
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27