otsikon mukainen kapine. 120cm. pienensti kärsinyt. tarjoa....
http://www.latexdragon.com/aseet.php löytyypi kuva kyseisestä kapineesta..
M:Lateksimiekka (conan)
9
1342
Vastaukset
- haltia67
syö kakara pääs :D
- minä
pelle ite oot kakara
- pakanatar78
minä kirjoitti:
pelle ite oot kakara
Vittu mä oon iso poudari ja mä lyön tusinan tollasia nörttejä kumoon yhellä kauhasulla!siis mieti,vaan yhellä!!!!!
- Nuumio74
pakanatar78 kirjoitti:
Vittu mä oon iso poudari ja mä lyön tusinan tollasia nörttejä kumoon yhellä kauhasulla!siis mieti,vaan yhellä!!!!!
Mä repesin aivan totaalisesti tolle :D
- Wizard
olisiko 30 euroa liian vähän?
- earl grey
Kuka helvetin pelle maksaa 30 egee jostain lateksi dildosta!
- Vokkie
earl grey kirjoitti:
Kuka helvetin pelle maksaa 30 egee jostain lateksi dildosta!
Henkevää keskustelua ja hyvää mallia ketjun aloittajalle. niin sitä pitää :-|
-Vokkie-
- Mordokar
Vitun dille mä kauhasen sua kuonoon!
- lalli15
Vittu nyt tulee jätkä turpaan!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss875926Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243537- 1602069
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2301993Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1741751Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2841503Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571031- 671021
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.211000Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.109937