Moi!
Teen esitelmää eri uskontojen suhtautumisesta sukupuolenvaihdosleikkaukseen (tai mitä termiä sitten ikinä haluaakaan käyttää). Kuulisin mielelläni hindulaisten kannan asiaan. Onko jotain virallista kantaa asiaan olemassa?
Tässä joitakin apukysymyksiä:
Onko hormonien käyttö prosessissa oikein? Voiko joku "syntyä väärään sukupuoleen"? Onko sukupuolenvaihdos oikein, jos henkilö tulee onnelliseksi vaihdettuaan sukupuolta? Hyväksytäänkö sukupuolen vaihtanut yhteisöön? Onko sukupuolen vaihtanut sitten homoseksuaalinen?
Eli en siteeraa tai käytä mitään teidän tarinoitanne, vaan puhun ihan yleisesti ("Hindulaisten mielestä asia on näin ja näin"). Tottakai olisi mukava kuulla omia tarinoitanne! Mitään virallista tietoa asiasta on vaikea löytää, sillä usein sitä ei ole. Siksi ajattelinkin kysellä näin hindulaisuuden edustajilta, mitä mieltä yhteisö on asiasta ja mitä mieltä henkilöt itse ovat.
Kiitos kaikille vastanneille!
Suhtautuminen sukupuolenvaihdokseen?
saara
0
266
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774662- 1801957
- 1241640
- 1351211
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161131- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4858