puusänky, jossa tempur-patja vai jousipatjasänky Unikulmasta?
Millainen on hyvä sänky?
17
5654
Vastaukset
- tällainen...
Hyvä sänky on sellainen, johon mahtuu ison mustan pehmopantterin lisäksi mukava nainen kylkeä lämmittämään ;) Merkillä ei ainakaan minulle ole väliä :)
- pääsky sama
pääsky kirjoitti:
että iso musta nainen lämmittämään.
minulle pitää olla leveä ja pehmyt sänky,Jos vielä toivoisi niin valot päähän ja kirjoille hylly.Ei mitään erikoista paksu petauspatja.
- älkää vain
menkö moottorsänkyy ostammaa!
- sisko
Elä mee, ostamaan m-sänkyä.
Minä ostin ja olen siitä lähtien kärsinyt päänsärystä. Se alkaa joka aamu klo 3.00. Heti, kun nousen ylös, särky lakkaa. Kun olen yön jossakin,esim hotellissa, on yö ihan hyvä.
Olenkin ajatellut, että olen sille moottorille allerginen. Nyt on kokeilussa paksu folio patjojen alla. Särky ei ole vielä palannut.
- käy
parhaiten kovahko joustinpatja hyvällä petarilla. Ostopaikalla ei ole väliä. Onneksi vesisängyistä on jo päästy eroon. Oli sekin keksintö!
- a-woman1
Sängyn pitää olla tarpeeksi leveä; tämänhetkinen sänkyni on 120 cm, mutta haluaisin vaihtaa 160- senttiseen. Olen mittaillut makuuhuonettani, että mahtuisiko sellainen. Joustinpatja on hyvä, mutta se ei saa olla liian kova eikä liian pehmeä. Joskus tulee haaveiltua sängystä, jonka pääpuolta saisi kohotettua, mutta en ole varma olisiko sittenkään hyvä. Astmaatikkona haluaisi joskus nukkua puoli-istuvassa asennossa. Sängyn valmistajalla ei kai liene väliä. Puusänky kai olisi mukavampi.
Minulla on pyöreä sänky, halkaisija 210 cm. Nukkuipa sitten pitkin tai poikin, ei väliä, aina on oikeinpäin :-)
- virhe40
Siis pyöreän vuoteen. Tuntuu houkuttavalta, paitsi että turvallinen olotila voi kyllä häipyä, kun löytää itsensä lattialta. Ensin olisi kait harjoiteltava makaamista alempana, lähes lattianrajalla. Miten onnistuit löytämään "tasapainoelimesi", etkä mätkähtänyt lattialle? Onko huoneesikin pyöreä? Taitaa olla vaikea sisustaa huonetta, jossa mokoma ihastus on.
- hyvä sänky
Oli heteka.
Hetekassa napsautin eka kerran nuorta tyttöä.
Ai että oli makiaa.
Heteka äänsi: niuh nauh niuh nauh niuh nauh- MUMMELI1
Tällä hetkellä omani on 120cm joustinpatja runkosänky,paksulla petarilla.
Paljon (4) erilaista tyynyjä joita vaihtelen syydän lattialle yö kuluessa.
Oma makuuhuone ja rulla verhoalas ja rauhallinen paikka ...ei ääntäkään.
Yöpöytä lukemisineen ja hyvä lamppu.Kyllä passaa nukkua ja valvoa vuorotellen.
- soilike
Siinä voi nostaa päätyä silloin, kun limaa alkaa kertyä nieluun.
Kun taas haluaa nukkua kyljellään, pääty laskeutuu napin painalluksella
Tärkeinpiä asioita nyky- elämässäni on hyvä unisija.
Vietämme kolmasosan elämästämme sängyssä, joko nukkuen tai sitten ei.
Tietysti on aika kallis kokeilu, jos käy kuin Siskolle,että aiheuttaa päänsärkyä. sehän on nykyisin sallittua, jos vaan itse kehtaa. Ehdotan, että kokeilet rauhassa ja erilaisissa asennoissa. Kyllä varmaan joku herättää viimeistään kaupan sulkemisaikaan tai jos ryhdyt äänekkäästi kuorsaamaan. Valitse se sänky, joka sinusta tuntuu mukavammalta tai se, jossa nukahdat nopeammin. ;)
miellyttää minua edelleenkin eniten.
Uusin patjan pari vuotta sitten samanlaiseen vaimennettuun kuin edellinenkin.
- Pirjok.
Omien kokemusteni mukaan hyvä sänky on sellainen, joka ei ole liian pehmyt ja joustava. Jos kääntää kylkeä, kehon on tunnettava vakaa pohja, joka ei anna periksi. Muutoin nivelet ja niiden välit joutuvat rasituksen kohteeksi liikaa.
Eihän uppoavassa suossakaan ole hyvä kävellä.- virhe40
Olen eri mieltä. Pehmyt, upottava suomättäällä kävely on ihanaa. Ainoa paha juttu siinä on, että vesi on kylmää ja ruman väristä. Silti en hankkinut koskaan vesisänkyä. Pehmeä, upottava runkopatjainen vuode on paras. Tietenkään, jos ei ole mitään vikoja, kulumia, selkäsärkyjä yms. on varmaan sama, millaisessa vuoteessa yönsä nukkuu.
Parasta kuitenkin on se, kun kaveri ei kuorsaa!
Minulla on ollut jo vuosia suhteellisen ponteva jousipatja jonka päällä on Tempurin 5 cm paksu petauspatja. Tyyny myös Tempuria. Olen tyytyväinen. Kaksoissängyn leveys on 2x90 cm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle342735Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362581Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532564Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt962084Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle401951Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3121732- 1501526
- 731388
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231158Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271113