Hyvästit kaikille! ;(

Rauhaa.

Lopetan runoiluni täällä, koska sillä on ollut ikäviä vaikutuksia eräälle tuttavalleni palstan ulkopuolellakin.

Sinulle:
En halua aiheuttaa enempää ikävyyksiä. Tiedäthän, etten ole vihainen mistään, vaikka en moikannutkaan viimeksi, mutta ethän sinäkään, tai no, mistäpä tietäisin kun tuijottelin seiniä.
Sä olet kiusannut minua (?) ja minä olen "kostanut" (?) en kuitenkaan koskaan ilkeästi (päinvastoin), mutta anteeksi sekin. Osaan edelleen laskea ja antaa anteeksi. Kuuntelen, jos haluat puhua.


Hyvää jatkoa kaikille!

t. A.A., Amorin apulainen, Aslakki Soikhiapää, Markku, James Dio, En ole Tiina, "Iina", O.P.E., Jürgen, En ole runoilija, Minua ei ole olemassa, Teppo, Asiantuntija... (näin "pari" viimeisintä mainitakseni)

Olinpas rohkea, tai tyhmä - ihan miten vaan.

Se on moro!

48

2071

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hakaneulassa

      vielä.. Kait olet nainen?

      • ap.

        aivan varmasti :) Toivottavasti en ole saanut kauheita aikaan täällä runoillani. Hyvää jatkoa sullekin, oli hauska jutella sun kanssas.
        P.S. Ei me taidettukaan tuntea samaa henkilöä,luin noita myöhemmin tarkemmin.


      • hakaneulassa
        ap. kirjoitti:

        aivan varmasti :) Toivottavasti en ole saanut kauheita aikaan täällä runoillani. Hyvää jatkoa sullekin, oli hauska jutella sun kanssas.
        P.S. Ei me taidettukaan tuntea samaa henkilöä,luin noita myöhemmin tarkemmin.

        runoilujasi...Pidä vaikka lomaa täältä ja palaat sitten uutta uhkuvana takaisin piristämään meidän arkeamme, jooks;) Sä olet paljon parempi runoilija kuin luulinkaan, paljastaessasi nimimerkkis..:)))) En tiennyt niiden kaikkien olevan sulta. Masentunut taidat kylläkin olla, mutta kirjoittelu on terapiaa, usko huvikses mua vähäpätoistä sanailijaa. Sielujen sympatiaa sinulle Amorin (what ever)..


      • ap.
        hakaneulassa kirjoitti:

        runoilujasi...Pidä vaikka lomaa täältä ja palaat sitten uutta uhkuvana takaisin piristämään meidän arkeamme, jooks;) Sä olet paljon parempi runoilija kuin luulinkaan, paljastaessasi nimimerkkis..:)))) En tiennyt niiden kaikkien olevan sulta. Masentunut taidat kylläkin olla, mutta kirjoittelu on terapiaa, usko huvikses mua vähäpätoistä sanailijaa. Sielujen sympatiaa sinulle Amorin (what ever)..

        ;( Mutta en jaksa enää. Ehkä joskus myöhemmin.


      • ap.
        ap. kirjoitti:

        ;( Mutta en jaksa enää. Ehkä joskus myöhemmin.

        Tämä taisi olla tyhmä idea luetella nickinsä. Toivottavasti kaikki täällä runoja lukevat ymmärtävät, että henkilöt, joiden kanssa olen täällä keskustellut eivät tunne minua, enkä minä tunne heitä - luulisin.
        Tiedoksi myös kaikille, joiden elämää olen runoillani mutkistanut, että olen itsekin "varattu nuijalla päähän menetelmällä, eli melko löyhästi"
        (voipi olla että kohta jo tokenen;))

        Tsemppiä kuitenkin kaikille ja jatkakaa runoilua, ehkä lueskelen niitä joskus :)


    • minä

      Olet kostanut ja ilkeästi!
      Sairas olet! ei voi muuta sanoa, ja toivottavasti olethan muistanut ottaa iltalääkkeesi!
      varmasti ilmapiiri paranee kun tuommoiset sairaat yksilöt poistuu täältä!

      • ap.

        Juurihan sanoin, etten ole ollut ilkeä korkeintaan
        tuhma...


    • Rellu

      Ikävä kuulla, sekä se
      että lopetat että seuraamukset.

      Olet valintasi tehnyt, sitä
      meistä jokainen kunnioittakoon.

      Jos palaat - hyvä niin, ellet
      toivotan kaikkea hyvää jatkossa.

      Runosi olivat aina omaa luokkaansa,
      ikävää että jätät meidät.

      Aurinkoisia kevätpäiviä ja rakkautta
      tietenkin, johan se kuuluu sivuston
      imagoonkin :)))

      Hyvää yötä -
      nuku hyvin.

      Lämpimin iltaterveisin
      Rellu

      • ap.

        mulla on vain aavistus siitä, että runoja ei aina tulkita runoina, itsekin sorruin tulkitsemaan niitä syvällisemmin. Hyvää jatkoa Sinullekin! :)


    • :(:::::::

      juuri kun olisin tarvinnut Amorin apulaisen nuolen erään tietyn takalistoon,
      nyyh, hyvää jatkoa sinulle silti,
      muistelemme sinua lämmöllä ja runojasi.Kiitos!

      • ap.

        Mielelläni auttaisin, mutta kuten jo sanoin, en osuis paikallaan seisovaan norsuunkaan edes metrin etäisyydeltä, saati sitten vikkeläkinttuiseen mieheen (tai naiseen) ;):) Ei sitten muuta kuin omatoimista aloitetta: puhelin käteen tai sähköpostia lähettämään (eihän niillä tietenkään nuolien veroista vaikutusta ole).


      • oli niillä :))))
        ap. kirjoitti:

        Mielelläni auttaisin, mutta kuten jo sanoin, en osuis paikallaan seisovaan norsuunkaan edes metrin etäisyydeltä, saati sitten vikkeläkinttuiseen mieheen (tai naiseen) ;):) Ei sitten muuta kuin omatoimista aloitetta: puhelin käteen tai sähköpostia lähettämään (eihän niillä tietenkään nuolien veroista vaikutusta ole).

        kun ei kerta sinusta apua ollut, niin lähetin meilin ja sain vastauksen! Menen tapaamaan tätä Miestä ensi viikolla,KYLLÄ, että näin, minä uskalsin pakko oli. Hulluksihan tässä muuten ois tullut. Hyvää parasta parhainta jatkoa! t.uudelleen rakastunut.


      • ap.
        oli niillä :)))) kirjoitti:

        kun ei kerta sinusta apua ollut, niin lähetin meilin ja sain vastauksen! Menen tapaamaan tätä Miestä ensi viikolla,KYLLÄ, että näin, minä uskalsin pakko oli. Hulluksihan tässä muuten ois tullut. Hyvää parasta parhainta jatkoa! t.uudelleen rakastunut.

        Onnea!!!!! :)
        Vihjase runolla joskus, miten kävi...
        ja niin just, ei hyvää vaan parasta jatkoa sullekin!


    • riitasointu

      Näin voi joskus käydä, tulee ongelmia. Tiedän tunteen.

      Kiitos seurastasi ja oikein aurinkoista jatkoa!! =D

      • ap.

        Kiitos, olinkin kadottanut jo Auringon, mutta tuollahan se tänään jo paistaa :)


    • Aimo Roima Komiapoika

      Oho!

      Mutta ei se mitään! On täällä Aimokin monena mukana...

      Keksittekö toiset niccini? (Vaikka ei niitä montaa ole.)

      Kauheaa - kohta selviää, ettei tällä palstalla ole kuin 1-2 kirjoittajaa, joista minä olen toinen!

      • on...

        ainakin yksi monista multipersoonallisuuksista.


      • Aimo Roima Komiapoika
        on... kirjoitti:

        ainakin yksi monista multipersoonallisuuksista.

        ...mutta se en ole minä.


      • ap.

        Luulenpa, että tiedän ne NOIN 1-2.
        Oliko totta?


      • ap.
        on... kirjoitti:

        ainakin yksi monista multipersoonallisuuksista.

        ... C. Green. Jäit ihan mysteeriksi mulle, oletkos mies vai nainen, sekin jää vaivaamaan...


      • Aimo Roima Komiapoika
        ap. kirjoitti:

        Luulenpa, että tiedän ne NOIN 1-2.
        Oliko totta?

        Ei.

        Jos kiltti Aimo-poika on se tohtori Jekyll, se paha Mr. Hyde on löytämättä.

        Pimeä puoleni...


      • ap.
        Aimo Roima Komiapoika kirjoitti:

        Ei.

        Jos kiltti Aimo-poika on se tohtori Jekyll, se paha Mr. Hyde on löytämättä.

        Pimeä puoleni...

        Tiesin.
        Pää pois puskasta, ennen kuin happi loppuu, vai millanen puska se onkaan, kun siellä noin viihtyy? ;):):)
        Lueskelin vain "uusia" runojasi.


      • runnoilija

        Pasi Kuikka mitään sukua?


      • tietennii

        rakkaill lapsill on monnii nimmii!:)


      • C. Green
        on... kirjoitti:

        ainakin yksi monista multipersoonallisuuksista.

        Miten ihmeessä sellaista kuvittelette?


      • C. Green
        Aimo Roima Komiapoika kirjoitti:

        ...mutta se en ole minä.

        Tai mistä sitä koskaan tietää...


      • C. Green
        ap. kirjoitti:

        ... C. Green. Jäit ihan mysteeriksi mulle, oletkos mies vai nainen, sekin jää vaivaamaan...

        Tiedän itse vastauksen ja lukijoista ainakin yksi. Se riittää mainiosti.


      • C. Green kirjoitti:

        Tiedän itse vastauksen ja lukijoista ainakin yksi. Se riittää mainiosti.

        :D terkkuja


    • Heavydiggari

      "Thousands thanks for your hospitality.
      Nice to meet good friend.
      Be safe. Be happy and
      don´t anyone fear you.
      God bless you!"

      • Aimo Roima Komiapoika

        You are the best audience we ever had!


      • ap.

        Im deeply, deeply sorry about all.

        t. "hevimpi poppari"


      • ap.
        Aimo Roima Komiapoika kirjoitti:

        You are the best audience we ever had!

        und Auf Wiedersehen! ;)

        Alles ist in ordnung mit du und sie?


      • ,,,,,,,,,,
        ap. kirjoitti:

        Im deeply, deeply sorry about all.

        t. "hevimpi poppari"

        Какая дикая восточность
        Вскипает у меня в крови?
        Каким нечаянным проклятьем
        Мой предок душу отравил?


      • ap.
        ,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Какая дикая восточность
        Вскипает у меня в крови?
        Каким нечаянным проклятьем
        Мой предок душу отравил?

        En ymmärrä sanaakaan venäjää,
        mutta veikkaanpa,
        että tässä tapauksessa
        niin on parempikin!

        (Olen kyllä niin utelias, että otan tuota pikaa selvää. Kiitos joka tapauksessa kommentistasi.)


      • ,,,,,,,,,,
        ap. kirjoitti:

        En ymmärrä sanaakaan venäjää,
        mutta veikkaanpa,
        että tässä tapauksessa
        niin on parempikin!

        (Olen kyllä niin utelias, että otan tuota pikaa selvää. Kiitos joka tapauksessa kommentistasi.)

        ...en minäkään ymmärrä, tämä on ensimmäinen säkeistö eräästä laulusta...


      • yliutelias ap.
        ,,,,,,,,,, kirjoitti:

        ...en minäkään ymmärrä, tämä on ensimmäinen säkeistö eräästä laulusta...

        ...kun jäi todella vaivaamaan, mitä tuossa lukee.
        En ehtinyt kirjastoon ettimään sanakirjastakaan :(
        Kerro ihmeessä... please... jos tulet vielä tänne :)


    • mcowvijbifb

      tapas hyvästellä.
      Vaikuttaa ennemminkin ,että halusit yleisöä.
      Uskottavuutesi kärsii jo.

      • ap.

        Niin olishan varmasti ollut helpompaa vain lähteä sanomatta mitään kenellekään, mutta valitsinpa vaikeamman reitin.


    • keijo kirjava, maalikauppias

      sinulle jäähyväisiksi suudelman,
      kämmenselällesi täältä lähettää.
      Hyvää sinulle toivoen, keijo.

      • ap.

        kyll se nii on, ettei sitä ny kenen vaan huulia pitkin kroppaa hivutella... kädestähän se kuitenki alkaa...;)Kyll sä taas keijo jottain vilppiä yritit! Pirä ittes miehenä, mutta muista, ettei kaikkiin naisiin päde ne suklaat, viinit, ruusut, kauniit puheet ja suukot, vaan suora toiminta!
        Muist kattoo formulaa ja sutia töhrimättä joka paikkaa ;) Siinä elämänohjetta kerrakseen.

        Halaus sulle :)


      • keijo kirjava, maalikauppias
        ap. kirjoitti:

        kyll se nii on, ettei sitä ny kenen vaan huulia pitkin kroppaa hivutella... kädestähän se kuitenki alkaa...;)Kyll sä taas keijo jottain vilppiä yritit! Pirä ittes miehenä, mutta muista, ettei kaikkiin naisiin päde ne suklaat, viinit, ruusut, kauniit puheet ja suukot, vaan suora toiminta!
        Muist kattoo formulaa ja sutia töhrimättä joka paikkaa ;) Siinä elämänohjetta kerrakseen.

        Halaus sulle :)

        toivottaa sinulle munarikasta, siis ihan suklaamunien merkeissä, pääsiäistä.
        En tiedä tuosta vilpistä tai kieroudesta, olen rakennusalalla ja työkaluihini kuuluu myös suorakulma jota tarvitsen päivittäin, rakennusalalle minut ajoi tieto siitä, että rakennuksilla järjestetään harjannostajaisia, ja nehän on tunnetusti aika kosteita juhlia juomien suhteen, rakkaus rakennuksiin ei ollut kutsumukseni ammatinvalinnassa, vaan ilmaiset juomat, taisin paljastaa itseni olen siis rapajuoppo mutta hyväntahtoinen. Pidä itsesi pirteänä ja adjöö, se oli ruottii.


      • ap.
        keijo kirjava, maalikauppias kirjoitti:

        toivottaa sinulle munarikasta, siis ihan suklaamunien merkeissä, pääsiäistä.
        En tiedä tuosta vilpistä tai kieroudesta, olen rakennusalalla ja työkaluihini kuuluu myös suorakulma jota tarvitsen päivittäin, rakennusalalle minut ajoi tieto siitä, että rakennuksilla järjestetään harjannostajaisia, ja nehän on tunnetusti aika kosteita juhlia juomien suhteen, rakkaus rakennuksiin ei ollut kutsumukseni ammatinvalinnassa, vaan ilmaiset juomat, taisin paljastaa itseni olen siis rapajuoppo mutta hyväntahtoinen. Pidä itsesi pirteänä ja adjöö, se oli ruottii.

        ...herää ja toivu talvesta kesään mennessä :)
        ole varovainen kun olet tommosessa ammatista,
        eiks se yks sanontakin mene, että "Lähti kuin talonmies peltikatolta"? Aattelin, että jos joudut kattojakin sutimaan ;)


    • C. Green

      Kiitokset runoistasi. Me jäädään tänne notkumaan, tule sinäkin vielä takaisin...

      • ap.

        mutta mihinkään muualle en aio enää kirjoitella, vaikka joku jo tuolla luuli minun runoilleen ja tekis mieli kommentoida, mutta yritän tästä hissukseen jo "häipyä" toisin sanoen VAIN lukea runoja jatkossa. Kiitokset sullekin kun olet jaksanut kirjoitella, niin ja Hyvää Yötä! :)


      • Riihis
        ap. kirjoitti:

        mutta mihinkään muualle en aio enää kirjoitella, vaikka joku jo tuolla luuli minun runoilleen ja tekis mieli kommentoida, mutta yritän tästä hissukseen jo "häipyä" toisin sanoen VAIN lukea runoja jatkossa. Kiitokset sullekin kun olet jaksanut kirjoitella, niin ja Hyvää Yötä! :)

        sanoi Houdini, kun mereen hyppäs ;) Hyvää pääsiäistä sinullekin lähtijälle! ;)


      • ap.
        Riihis kirjoitti:

        sanoi Houdini, kun mereen hyppäs ;) Hyvää pääsiäistä sinullekin lähtijälle! ;)

        Olen tukevasti jalat paatissani;)
        Kaikista epäilyistä huolimatta en ole kirjoittanut muualle kuin tähän ketjuun kahteen päivään - edistystä! Taidan päästä pian addiktiosta irti. En kuitenkaan malta lopettaa runojen lukemista... ja ai niin pian alkaa se BB... :)


      • Anonyymi
        Riihis kirjoitti:

        sanoi Houdini, kun mereen hyppäs ;) Hyvää pääsiäistä sinullekin lähtijälle! ;)

        Näin 14 vuotta myöhemmin kommentoin, etten kommentoinut aloitukseeni, vaan lähdin , juuri niin kuin sanoin, mutta ap:t näköjään vastailivat puolestani. No olen silloin tällöin käynyt täällä, mutta en sanonut mitään merkittävää, niin kuin en tähänkään saakka.
        Mutta miksi ihmeessä kaivelette vanhoja?
        Ps. Terkut myös ARK:lle. 😁


    • Miksi ja kenenkä syystä?
      Kirjoitin ensimmäisen runoni ku oli 10v
      Se kulki näin:
      Likaviemärit
      laskevat veteen
      Kaikkea paskaa
      tuuli nousee
      ajaudun maihin.

      Jatkan kirjoittamista edelleen olen jo yli 60v
      mikäli olisin lopettanut sen olisin jo kuollut:
      Jos asut kerrostalossa ja olet psykoosissa
      ostanut 10m kettinkiä, etkä muista siitä
      tapahtumasta yhtään mitään.
      Tuo alla oleva kirjoitus on omistettu ainoastaan sinulle;

      Vaivaatukko
      en minähän se pois tulkoon
      katso sinua saati kättesi ojennus räystään alla katsos vakopilkkuna kuolema tulee kaks yks
      Mitään ihmettä vaikka oltiin vammaisia
      kuolevaisia yhteen suuntaan toitottajia
      kaksi suuntaisia bushme pysäkkien
      mielenala häiriöitä
      kun hotten laitureita kun patti smith laulaa nirvanaa
      kun maailmoihin tapetut pohjoiskorealaiset
      pitävät kerran kuussa yhden vapaapäivän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe