Kannettavan hiiri harhailee???

itsepintaisesti vikaa etsivä

Hei!
Voisiko joku valaista ja auttaa kertomalla mitä pitäs tehä kun kannettavan hiiri alkaa veteleen pitkin laitoja ihan itsestään ja ei meinaa saada toimimaan millään? ja välillä alkaa veteleen kun nostaa vähän kallellaan kannettavan vaikka pöydältä syliin.
Missä vois olla vika? Virusta epäilty mutta tarkistettu koko kone ja mitään ei pitäis olla!
Kiitos etukäteen jo kaikille vaivaa nähneille!

14

1643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terterter

      sulla on varmaan optinen hiiri jossa ei ole palloa sisällä.

      hiiren pomppisen ratkaiset sillä että hommaat YKSIVÄRISEN alustan hiirelle. ei tarvitse ostaa mistään vaan voit itse etsiä sopivan alustan.

      mattapintainen musta on paras optisille.

      • tumppu1st

        ...olla ihan eri sfääreissä kysyjän kanssa...

        Tiedätkö, mikä on kannettava?

        -T


      • sinä
        tumppu1st kirjoitti:

        ...olla ihan eri sfääreissä kysyjän kanssa...

        Tiedätkö, mikä on kannettava?

        -T

        mikä hiiri on? Alkujaan hiireksi kutsuttiin sellaista pientä karvaista "kotieläintä". Tietotekniikassa hiireksi kutsutaan sitä pöydällä liikuteltavaa esinettä, joka siirtää "osoitinta" näytöllä. En ole koskaan tiennyt läppäreissä olevan hiirtä, vaan yleensä niissä on ohjauslevy tai sitten sellainen "tatti" , jolla osoitinta siirretään näytöllä.
        Ehkä alkuperäinen kysyjä tarkoitti kuitenkin ohjauslevyä, eikä hiirtä.


      • itsepintaisesti vikaa etsivä
        sinä kirjoitti:

        mikä hiiri on? Alkujaan hiireksi kutsuttiin sellaista pientä karvaista "kotieläintä". Tietotekniikassa hiireksi kutsutaan sitä pöydällä liikuteltavaa esinettä, joka siirtää "osoitinta" näytöllä. En ole koskaan tiennyt läppäreissä olevan hiirtä, vaan yleensä niissä on ohjauslevy tai sitten sellainen "tatti" , jolla osoitinta siirretään näytöllä.
        Ehkä alkuperäinen kysyjä tarkoitti kuitenkin ohjauslevyä, eikä hiirtä.

        Kiitos vaan! Tiedän kyllä mikä on kannettava ja eikös se ole kannettavassa tarkoita samaa se juttu millä osoitin siirrellään niin kuin hiiri on? :O
        minä ainakin olen luullut niin mut jos ei näin ole niin kiitos valaisusta!!
        VAikka ei se ongelmaan auttanut yhtään :(
        Et kiitosta vaan....


      • itsepintaisesti vikaa etsivä
        sinä kirjoitti:

        mikä hiiri on? Alkujaan hiireksi kutsuttiin sellaista pientä karvaista "kotieläintä". Tietotekniikassa hiireksi kutsutaan sitä pöydällä liikuteltavaa esinettä, joka siirtää "osoitinta" näytöllä. En ole koskaan tiennyt läppäreissä olevan hiirtä, vaan yleensä niissä on ohjauslevy tai sitten sellainen "tatti" , jolla osoitinta siirretään näytöllä.
        Ehkä alkuperäinen kysyjä tarkoitti kuitenkin ohjauslevyä, eikä hiirtä.

        Kiitos vaan! Tiedän kyllä mikä on kannettava ja eikös se ole kannettavassa tarkoita samaa se juttu millä osoitin siirrellään niin kuin hiiri on? :O
        minä ainakin olen luullut niin mut jos ei näin ole niin kiitos valaisusta!!
        VAikka ei se ongelmaan auttanut yhtään :(
        Et kiitosta vaan....


      • sinä
        itsepintaisesti vikaa etsivä kirjoitti:

        Kiitos vaan! Tiedän kyllä mikä on kannettava ja eikös se ole kannettavassa tarkoita samaa se juttu millä osoitin siirrellään niin kuin hiiri on? :O
        minä ainakin olen luullut niin mut jos ei näin ole niin kiitos valaisusta!!
        VAikka ei se ongelmaan auttanut yhtään :(
        Et kiitosta vaan....

        käytät siinä läppärissä? sitä läppärissä olevaa ohjauslevyä (hiirilevy), vai erillistä pöydällä liikutettavaa hiirtä. Käytit kumpaa tahansa, niin asetuksista voit yrittää säätää niiden herkkyyttä.


      • hiirestä...
        sinä kirjoitti:

        käytät siinä läppärissä? sitä läppärissä olevaa ohjauslevyä (hiirilevy), vai erillistä pöydällä liikutettavaa hiirtä. Käytit kumpaa tahansa, niin asetuksista voit yrittää säätää niiden herkkyyttä.

        Hei!
        Käytän kannettavassa olevaa ohjainlevyä "hiirilevyä"
        Mut se ihan itsestään alkaa veteleen mihin sattuu toi osoitin vaik ei koske koko koneeseen?
        Voi tietty et on jo aika vanha kone et jos joku vika siinä mut ajattelin vaan kysellä joskos jollakin ois kokemusta ja osais neuvoo...


      • tumppu1st
        sinä kirjoitti:

        mikä hiiri on? Alkujaan hiireksi kutsuttiin sellaista pientä karvaista "kotieläintä". Tietotekniikassa hiireksi kutsutaan sitä pöydällä liikuteltavaa esinettä, joka siirtää "osoitinta" näytöllä. En ole koskaan tiennyt läppäreissä olevan hiirtä, vaan yleensä niissä on ohjauslevy tai sitten sellainen "tatti" , jolla osoitinta siirretään näytöllä.
        Ehkä alkuperäinen kysyjä tarkoitti kuitenkin ohjauslevyä, eikä hiirtä.

        ...mutta tämä vastaava alkoi tarjoilemaan ULKOISEN hiiren 'korjausohjeita'...

        -T


      • tumppu1st
        hiirestä... kirjoitti:

        Hei!
        Käytän kannettavassa olevaa ohjainlevyä "hiirilevyä"
        Mut se ihan itsestään alkaa veteleen mihin sattuu toi osoitin vaik ei koske koko koneeseen?
        Voi tietty et on jo aika vanha kone et jos joku vika siinä mut ajattelin vaan kysellä joskos jollakin ois kokemusta ja osais neuvoo...

        ...on jaariteltu paljon palstamillimetrejä. Vieläkö pitkään ajattelit sellaisia sivuseikkoja kuten koneen merkkiä ja mallia salailla?

        -T


      • Anonyymi

        Veikkaan saastunutta windowsia! Paitsi jos hiirilevy on kaameen likanen!
        Hiirilevyn voi pestä kossulla!


    • Anonyymi

      Minua kutsutaan koulussa hiireksi. Myyjä!

      • Anonyymi

        Myyrät kaivelee käytäviä ja löytävät ikivanhoja juttuja.


    • Anonyymi

      Hommaa kissa, kyllä se hiiren nappaa.

    • Anonyymi

      Minulla se on johdolla kiinni. Ei ole koskaan karannut minnekkään.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9209
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3839
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2690
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2504
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1612
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe