NOLO ONGELMA

KESÄMORSIO72

Hääyö ensi kesänä edessä, tuleva mieheni ei ole vielä nähnyt minua takaapäin, mitä teen pebakarvoitukselleni ennen hääyötä.. nolottaa.. olen tumma nainen.
Kiitos, mikäli joku osaa auttaa minua tämän ongelman kanssa.

5

5458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdottomasti

      Koska olet ottanut asian esiin, se tod. näk. on ongelma sinulle. Karvat pois vaan, se on siistiä ja iisiä. Esim. brasilialainen kuumavaha on yksi keino poistaa ne kosmetologilla kätevästi. Hinta n. yli 50€/krt, eli aika arvokasta. Kotikonsteina vaahto ja kuokka, mutta silloin joudut siistimään paikkoja aika ajoin, kun sänki alkaa taas nousta. Tai Veet-merkkinen "polttava" voide, joka annetaan vaikuttaa hetki ja kuoritaan siihen kuuluvalla lastalla pois, jolloin karvat ikäänkuin palavat/sulavat pois. Uudet kasvavat entistä hennompina ja kasvu ajan myötä hidastuu.

    • saapperi
    • Turttle vax

      Nyt heti ladyshaver laulaan ja nurmikot pois! Tuota juttua en olisi halunnut lukea miehenä missään tapauksessa, EN KOSKAAN! :) hehehehehehehhehehehhe.

    • minnimariia

      Ongelma voi olla nolo, jos siitä tekee nolon. Todennäköisesti miehesi on kyllä huomannut karvoituksesi, mutta ei ole sanonut siitä mitään, koska ei pidä sitä mitenkään kummallisena. Monet miehet tykkäävät että naisellakin saa olla karvoja, harvalle "posliini" on paras. Kosmetologilla voi poistattaa karvoituksen, mutta kaikki kosmetologit eivät poista kaikkia mahdollisia alapääkarjvoja, joten sitäkin kannattaa varatessa tiedustella. En todellakaan suosittele mitään Veet- voiteita ärsyttämään alapäätäsi, varsinkin, jos joudut poistamaan karvoja läheltä limakalvoja, voi tulla iso pipi. Samaten, jos päätät käyttää höylää, niin varovaisesti ettei tule verijälkiä. Sinuna kuitenkin turvautuisin kosmetologin apuun, hän osaa myös neuvoa tulevien karvojen poistossa ja jälkihoidossa, mutta jos sinulla ei nimenomaan ole karvakammoista miestä niin suosittelisin pelkkää itse tehtävää siistimistä.
      Tsemppiä hääyöhön!

    • pakaa

      Olen samaa mieltä edellisen kanssa. Kaikilla meillä on karvoja, joten se ei todellakaan ole mitenkään noloa! Jos kuitenkin haluat siistiä itseäsi, se kannattaa tehdä.Minusta on ainakin huisin paljon kivempaa ilman "inhottavia" karvoja. En tosin ihan kaikkia poista, mutta suurimman osan. En suosittele mitään aineita, niitä on tullut testattua, eivätkä toimi ikinä täysin halutulla tavalla. Ja sitten noi ammattilaiset voi tulla aika kalliiksi, enkä kyllä oikein usko niittenkään saavan aikaan niin hyvää jälkee kun ite saa. Kaikista parhaiten karvat saa poistettua pinseteillä. Miehesikin voi innostua auttamaan, jos vaan uskallat. Ihan takaa voi olla vaikea nyppiä, mutta sieltä voi loput ottaa ladyshaverilla(eikä sillä mitään haavoja tuu, kun on varovainen). Ite olen nyppinyt jo monta vuotta, aikaahan siihen tuhlaantuu aikaslailla, mutta lopputulos on niin siloinen ja sängetön, että kyllä se on sen arvosta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1395
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      164
      880
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      154
      762
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      756
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      614
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe