Terve. Renkaanvaihto just menossa ja pultit ihan törkeen kireällä. Aukeavatko ne myötä- vai vastapäivään vääntämällä?
Aukeavatko pultit vastapäivään vääntämällä?
9
16886
Vastaukset
- mopareissa
toinen puoli vastapäivään,toinen myötäpäivään.
Muuten kuulostaa siltä että turvallisinta olisi viedä johonkin pyöränpulttien avaamiseen erikoistuneeseen liikkeeseen.
Viestin kirjoittajahan ei voi olla vakavissaan?
Vai voiko?- Onkkelmia
Aivan tosissani olen. Vastapäivään oletan siis. -> Hommiin takaisi
- Onkkelmia
Onkkelmia kirjoitti:
Aivan tosissani olen. Vastapäivään oletan siis. -> Hommiin takaisi
Nonni, nyt o kesäpallot alla. Olin kyllä aivan saatanallisen kireelle laittanu syksyllä. Suihkaus CRC:tä ja pieni odotus auttoi, toki piti vähän jalalla avittaa. Seuraus: vääntynyt Citroenin pulttiväännin :P
- irroitinta
pultteihin, pari kunnon iskua vasaralla tai pikku lekalla pultin päähän ja vaikka jatkovarren avulla vääntöä VASTAPÄIVÄÄN kuten normaalisti.
ns. vasemmankäden kierrettä ei ole ainakaan itsellä tullut vastaan kuin raskaanliikenteen rengaspulteissa joten aika suurella todennäköisyydellä se on normaali oikeankäden kierre siinä sun autossas. - pultit
Hiacessa toisella puolella vasemmankätiset kierteet!
- että vielä
tämän vuosituhannen pakuissakin on tuollaisia lapsuksia?
että vielä kirjoitti:
tämän vuosituhannen pakuissakin on tuollaisia lapsuksia?
Eipä ole tullut vielä vastaan vääränkätistä kuin kosankaasupullossa ja muistaakseni asetyleenipullossa.
Seuraavissa autoissa joihin olen renkaat vaihtanut on ollut normaali oikeakätinen kierre kaikissa pyörissä.
Toyota Hilux -87, -93, -96
Datsun 180B -75, 78
Nissan Sunny -80
Mitsubishi Galant -80
Opel Kadett -79, -84
Ford Sierra -85, -87
Audi 80 -87
ka Sisu SL210, -85, -87, -89
ka Sisu Euro2 -96, -97
ka Sisu E14 -99, -01
ka Ford Gargo -89
ka Volvo -96, -01
useita ka peräkärryjä
Ford Transit, -93
VW Transportter -01
Ford Escort -79, -84, -86, -99
Ford Focus -01, -06
Täytyy samoa ettei ole tullut edes mieleen että jossain autossa voisi olla vasenkätinen kierre pyöränpulteissa.- omitsa
että vielä kirjoitti:
tämän vuosituhannen pakuissakin on tuollaisia lapsuksia?
Ainakin Mazdan pakettiautoissa on vasemmalla puolella pyöränpultit vastakierteellä.
- Viljo987
...seuraavalla kertaa. Irtoo paljon helpommin myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504