Keväinen on järjen juoksu;mielessä vain munan tuoksu. Pääsiäinen on aikaa munan ja mämmin; muna kova, mämmi lämmin. Molempia kohtuudella! Mukavaa munajuhlaa!
Pääsiäinen?!?!
6
21930
Vastaukset
Pistänpä muutaman kun ovat nyt niin ajankohtaisia :)
Ovat suunnilleen 3 tekstiviestin pituisia.
Kana tietä kulkee sipsuttaa, tie on liukas jalka lipsuttaa.
Vastaan tulee jyrä suuri, kävipä kanalla huono tuuri.
Jyrän alle kana jää, pyörän alta näkyy pää.
Jyrä painaa vauhdilla hanaa, ei se huomaa pientä kanaa.
Kun kana pääsee jyrän alta, tuntuu olo mahtavalta.
Sulat pöyhii ja kuntoon laittaa, päänsä somasti kenoon taittaa.
Kun on kunnosa viimeinenkin sulkatukko, huokaa kana:
ohhoh, olipa kerrankin kunnon kukko!"
Virvon varvon kännykällä,vitsaa ei oo, mutta väliäkös sillä. Palkkaa Mie en tästä pyyä. SAAT ne munat yksin syyä! :)
Virvon varvon vitsasella
Paukuttelen pajusella:
Sula läski lyllymästä
liha liika lellumasta
ihra kaikkoa kavala,
suksi suohon selluliitti!
Hyvää Pääsiäistä !:)
Virvon varvon kännykällä, kosk' ei luutaa noidall' tällä. Toivon, että loitsu tää päivääsi voi piristää. Taoin sulle kevään rintaan, jotta nousis ilo pintaan.
Keväinen on järjen juoksu;mielessä vain munan tuoksu. Pääsiäinen on aikaa munan ja mämmin; muna kova, mämmi lämmin. Molempia kohtuudella! Mukavaa munajuhlaa!Olen tietämättäni sairastanut lintuinfluenssaa jo vuosia... tiputanssia on tanssittu, kiiltävän perään olen kuin harakka, munien päällä on tullut maattua, joskus tunnen itseni pöllöksi, äimän käkenäkin on heiluttu, peiliin kun katson sieltä näkyy huuhkaaja Ja eteläänkin tekee mieli. Hyvää pääsiäistä!:-)
- hihihihihi
Mummo oli hississä kun siihen tuli hieno rouva.Mummo nuuhkaisi hyvää tuoksua,johon hieno rouva totesi "Chanel, 240e". Kohta hissiin tuli toinen rouva, jolloin mummo taas nuuhkaisi. Rouva totesi " Dior 360e ". Seuraavassa kerroksessa mummo jäi pois pieraisi lähtiessään ja tokaisi " Pirkka-mämmi, 2,2o " Hyvää pääsiäistä !
- Hyvää Pääsiäistä
Vaari se katsei ruttuista munaa ja poskille alkoi nousta punaa.
Nuorena sillä taikoja tehtiin, likkojen kosteisiin terälehtiin.
Nyt on ajat toiset, ei munassa ole enää riemut moiset. Eukkokin jo huuliaan punaa ja juoksee etsimään vain suklaamunaa... - Noita-akka
Yksi vuosi pyöri puhelimissa Aira Samulin pääsiäisimitointi. Mistähän sen vielä löytäisi. Oli hulvattoman hauska.
- Kerttuli**
http://www.youtube.com/watch?v=3Aev_uilTvU
Tuosta löytyy Airan imitaatio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504