Pääseekö dna:sta ikinä eroon???

ikuiset laskutusongelmat

KAKSI (2) vuotta sitten postiluukusta tipahti kaksi laskua, toinen minulle ja toinen vaimolleni. Laskut olivat jostain puolen vuoden - vuoden takaa, eikä niissä ollut mitään erittelyjä matkassa. Pelkkä aika ja summa. JO tuossa vaiheessa olimme kyllästyneet miten sattuu saapuviin laskuihin ja vaihtaneet operaattoria.

Pyysimme molemmat erittelyn kyseiseltä laskutusajalta. Minä sain erittelyn muutaman viikon päästä, ja saatoin todeta että kyseinen pätkä oli jäänyt maksamatta (laskua ei siis tullut oikeana aikana ollenkaan). Maksoin laskun.

Vaimoni ei ikinä saanut pyytämäänsä erittelyä. Tänään, kaksi vuotta edellisten karhukirjeiden jälkeen, tipahti postiluukusta perintätoimiston maksupyyntö. Edellisen laskun lisäksi muistutukseen oli ILMESTYNYT TOINEN maksamaton lasku! ELÄKÖÖN DNA, näinhän nämä asiat hoidetetaan.

Saapa nähdä, jääkö siitä lyhyestä DNA:han hairahtamisesta muistoksi merkintä luottotietoihin. Toivottavasti ei...

Pääseekö DNA:asta ikinä eroon????

11

1278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen dna

      mulla kanssa tuli lasku 8 kk jäljessä niin soitin laskutukseen ja sanoin että minä olen kirjoittanut sopimuksen missä lukee 1kk/laskutus,että en maksanut,eikä tullut sen jälkeen mitään harmeja.

    • hohhoijaaa

      Laskut kun maksaisi ajallaan, ei tarvitsi itkeä täällä, eikä muillakaan sivuilla, kun jokaisella operaattorilla näkyy olevan häikkiä, nyt saunalahdella ainakin.
      Jos tulee karhuja, sitten tarkistetaan.

    • Puhdistus

      Se on dna ongelma se on kuin tahra takin rinnuksilla.Ei se lähde hinkkaamalla ei millään.Ongelma on DNA siihen ei pidä sortua.

    • NE ON TÄÄLLÄ

      Kaikki samanlaisia takiaisia yrittävät tulla joka sivustolla haukkumaan muita ja kiroomaan ja kehuvat tätä .....liittymää parhaaksi mitä maa päällään kantaa.

    • ikuiset laskutusongelmat

      No niin. Laskuista soitettiin asiakaspalveluun ja vaadittiin erittelyt. Muutaman päivän päästä erittelyt saapuivat, MUTTA summat olivat erit kuin aiemmin saapuneissa laskuissa. Jälleen kerran, ELÄKÖÖN DNA! Kun näistä erittelyistä otettiin yhteyttä sähköpostitse, vastausviestissä pyydettiin jälleen kerran asiakasnumeroa jne, jotta asia voidaan tarkistaa. Huvittavaa sinänsä, että vastausteksti oli prikulleen sama kuin silloin KAKSI vuotta sitten. Eli siellä copy/pastetaan vastauksia aina kun on jotain epäselvää...

      Jatkoa seurataan jännityksellä!

      Ja näille huumoriveikoille tiedoksi: ennen dna:ta oli operaattori, joka oli hyvä mutta kallis. Dna:n sekoilujen jälkeen vaihdettiin toiseen halpisliittymään, eikä siellä ole IKINÄ ollut mitään ongelmia laskutusten suhteen. Kuten ei myöskään laskujen maksamisen suhteen MINKÄÄN MUUN FIRMAN KANSSA IKINÄ! Joten voisi jopa päätellä, että ongelmat ovat siellä dnan päässä...

      ap

      • muistaa hän

        Minulla meni elisan laskut ihan sekaisin pari vuotta sitten, tuli laskut 3-10 keertaisina.
        Dna:n laskutus on pelannut tosi hyvin ja muutenkin hinnat edullisemmat kuin muilla.


      • laskutus sekoilut
        muistaa hän kirjoitti:

        Minulla meni elisan laskut ihan sekaisin pari vuotta sitten, tuli laskut 3-10 keertaisina.
        Dna:n laskutus on pelannut tosi hyvin ja muutenkin hinnat edullisemmat kuin muilla.

        Kyllä niillä kaikilla sattuu virheitä.Olen tf.asiakas ja ihmettelin kun ei laskuja ole tullut puoleenvuoteen ei niitä näkynyt omasivuillakaan.Lähetin sähköpostia vastausta ei ole tullut pariinkuukauteen.Sitten soitin aspaan ja pyysin katsomaan tilanteen ja olihan siellä jo melkoinen lasku tulossa yhdellä kertaa.Siellä oli vähän kaikki sekaisin kun ne uusi ne omatsivut eikä ne toimi vieläkään oikein sieltä on mahdoton seurata saldoa.


    • Sulevi

      jotahin laskusta mitä en oo eres saanu.

      • Puppua

        Sulevi se jaksaa käydä kirjoittelemassa puppua .Dna ei lähettele laskuista mitään tekstareita sen tietää jokainen.Kumpi Sulevi se nyt kirjoittelee sulla kun on noita eri hahmoja.Käyt haukkuilemassa dnata joka puolella ja et ole koskaan ollutkaan dna asiakas aikaisemmista runoiluistasi päätellen.Välhiin voishit panha noitha hoo kirjaimia niin muuttuisi maisemat.Sinähän se varsinainen satu-sulevi olet kun väliin kinaat ittesi kanssa näillä sivustoilla,mutta et aina muista kuka puhui mitäkin murreettaa.


    • dewaal
      • ...

        etkös sinä tiedä että suomen kielessä lauseet aloitetaan isolla kirjaimella


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8326
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe