Lähdin volvollani liikkeelle. Hetken kuluttua laturivalo alkoi palaa himmeänä. Pysähdyin ja tarkastin remmit ja kaikki johdot. Jatkoin matkaa ja n. puolentunnin kuluttua pysähdyin. Valo oli jossain vaiheessa himmentynyt pois..
Vetelin sauhut ja jatkoin matkaa, mutta volvopa ei olisi halunnut jatkaa, ensin ei startannut lainkaan ja toisella kerralla kiersi itsensä nipin napin käymään. Jatkoin matkaa ja noin viiden minuutin jälkeen hyytyi. Hinaamalla sain sen muutaman kerran käymään.
Kertokaahan onko vika akussa, laturissa, jossain helvetin releessä, johdossa, jossain katkasijassa vai ihan vaan minussa. Kertokaa myös, miten voin paikantaa vian? Ei vanhalla volvolla muuten niin väliä, mutta kun 30 kilsaa on pitkä matka polkea pyörällä.
Volvo 240 ei pelaa
5
674
Vastaukset
laturin takaa, mulla oli yks johto ollu melkein pakosarjassa kiinni, kuori oli sulanu, ja johto hapettunut poikki, samalla kannattaa tarkastaa/vaihtaa laturin hiilet.
- kape65
itselläni meni laturista jännitteensäätäjä eli
lataussäätäjä,sen kun vaihtoi niin latausvalo
sammui täysin.hinta oli muistaakseni n. 25e.
helppo itsekkin vaihtaa.- fdsjfhslhvgklv
Kiitokset noistakin vinkeista, palaan huomenna taas kertomaan tilanteen. Minkäsnäkönen pylpyrä se säätäjä on?
- hkidhjfkdjföldk
Säästyn vaturin vaihdolta. Johdot oli huonossa kunnossa, eristin teipillä ni pääsen 40 kilsan matkan pajalle. Pajalla saan auton ylös, joten on vähän helpompaa eristellä johtoja kunnolla.
Latasi muuten yleismittariin ~15 volttia. Onko riittävästi???- Jusu
aika ok on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1537164
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505986- 1435229
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484727Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554068- 713264
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.633229Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252972- 472467
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182369