Mulla on tulipunainen, vähän ajettu Porsche traktori vm-60 ja hyvin toimii. Onkohan tällä traktorilla mitään arvoa, vai toimitanko sen romuttamoon. Itsellä ei ole käyttöä sille.
porsche traktori
38
21253
Vastaukset
- MB-320s
on , jos se käy ja kukkuu vaikka lumikoneena .
Jotku entisöijät voisivat kiinnostua , mikäli se on joskikseen ehjä , eikun myyntiin ...- viljelly joskus
Kylä maar ny ainaski 8600 euroo saa Suames ku Saksas sama vehje maksaa 13000 euroo.
- se on soiva peli
Saat siitä helposti tuhansia euroja. Se on pätevä kone. Jos siinä toimii (kaiken voi kyllä korjata) nostolaitekin pihan auraukseen jne. Kattele nettikone.com mitä maksavat. Käytetyt renkaatkin maksavat satoja euroja, joten millään 500-1000 ei kannata myydä.
- Dexta88
Missäpäin kones on?
- ilmootus
mää tiijän puh 041-7057300
- ISOMMALLA
EI NE NÄE TOMMOISIA YHTEYS TIETOJA
- niinpä niin
ISOMMALLA kirjoitti:
ei ole soinut
- ghghgh
ISOMMALLA kirjoitti:
hghg
- isoisäniolimaajussi
Olen muutaman vuoden välein, viimeksi vuosi sitten pistänyt akun kiinni tuohon punaiseen paholaiseen ja laakista on kone käynnistynyt. On tullut sitten ajeltua muutamia kilometrejä ja hyvin toimii. Traktoriksihan tuo Porsche kulkee todella kovaa. Jos jotakuta kiinnostaa niin maili tai muuta tietoa, niin otan yhteyttä.
- 4-plvi
Isoisoisänisä oli maanviljelijä ja harasi risukarhella, joten älä hyvä mies myy halavalla Porseesi. siillä saa sakanmaalla ainakin 10000 euroo ja helposti . joten älä ny myy halavalla.
- Pekka Talja, vääksy
Minulla on satakunta Porschen tarktorien omistajien nimiä satakunta. olen entisöinyt Juniorin kuvia löytyy tomo taljan kotisivuikta. Olen ollut saamaton perustamaan kerhoa. tarvitaan pari kolem puuhamiestä minun lisäkseni.
Traktori on vahva ja käteenkäypä Superini on työkäytössä ja ajetaan päivittäin. - Pekka Talja
Pekka Talja, vääksy kirjoitti:
Minulla on satakunta Porschen tarktorien omistajien nimiä satakunta. olen entisöinyt Juniorin kuvia löytyy tomo taljan kotisivuikta. Olen ollut saamaton perustamaan kerhoa. tarvitaan pari kolem puuhamiestä minun lisäkseni.
Traktori on vahva ja käteenkäypä Superini on työkäytössä ja ajetaan päivittäin.Kuvia löytyy siis osoitteesta tomi taljan haulla.
tomi taljan kotikutoiset kotisivut.
- DTH
No ei sen paikka ainakaan romuttamo ole. Jos se on 45 vuotta säilyny mitä tuosta enää tuhoamaan. Jos et ite tarvi, niin eiku myyntiin vaan. Luulis kiinnostuneita ilmaantuvan.
- tarkemmin
onko porsche super.standart.junior.master?kysyy:
näitä huoltanut -60 luvulla.- soisäniolimaajussi
selvitän asian sinulle, kunhan ehdin käydä tilalla.
- hintaaa
Onko kellään tietoa, mitä tuosta porssesta kannattaa maksaa. Onko yli 2000 euron arvoinen?
- Timppa
Hei
Jos sulla on tuollainen ylimääräinen takavetonen niin kerrohan vähän lisää, nimittäin minua kiinnostais tuollainen vanha peli koska vanhemmillani oli aikoinaan ensimmäinen tarktori jokin vastaava peli.
Lähettäisitkö paluupostissa lisätietoja ja mahdollisia kuvia tapauksesta niin päästäis eteenpäin asiassa tai soita puh 040-5304373 Kiitos.- iiom
Löytyykö sähköpostiosoitetta, jotta voisin laittaa kuvia tulemaan.
- Timppa
iiom kirjoitti:
Löytyykö sähköpostiosoitetta, jotta voisin laittaa kuvia tulemaan.
Odotan kuvia, [email protected]
- kiin nostaa
vähäiseen käyttöön tuleva ja oon kiinnostunut entisöimään ja säilyttämään vanhaa
- Aatu
Ostan. Puh. 040 5627604
- jopi.
haluaisin entisöidä!tai ainakin poistaa pahaa
öljyvuotoa?meillä on vm-61uutena isäni ostama
superi joka on isoilla remkailla.superi on seisonut käyttämättömänä noin 20 vuotta.
ei ole raaskittu hävittää?käytetty muutaman kerran
vuodessa!ajettu vanhuksella on varmasti 5000 h.
toden näköisesti siinä vuotaa kovassa ajossa
venttiilinnostajien suojusputket??Tiedätko mistä
voisi saada kunnossa olevia??
Jouko Leskinen
nostoväenkatu 3e 75
20360 Tku 36
0400449431- Porsche Dieseliin
Olisko tästä apua ?
Porsche Diesel - Dichtsatz für Zylinderkopf - NEU -
http://cgi.ebay.de/Porsche-Diesel-Dichtsatz-fuer-Zylinderkopf-NEU_W0QQitemZ360050468247QQihZ023QQcategoryZ123060QQcmdZViewItem
Porsche Allgaier AP22
Preis: 3.500 €
77694 Kehl-Bodersweier
http://www.local24.de/porsche-allgaier-ap22/_b2JqZWN0SWQ9MTU0NzE4MSZzZW5kZXI9c2VhcmNo/
http://porschediesel.stereofx.org/pd_daten.html
- nfinland
Tämä on hieno! http://www.autosuomi.fi/traktori-inkoossa/
- ex sdp
Minulle kaupataan juuri porchea ja hita olisi yli 3000,00 kunto olisi hyvä mutta jos tarvii varaosia niin mistä niitä saa suomessa.Toihan ei ole mikään yleinen värkki
- ituniska
Ei tommosilla härpäkkeillä mitää tehe täälä lakeuksilla 6 siipisiä pitää vierä kuuttakymppiä ,että ehtii yökx kotia rattorin pitää olla 160 heppane ja koppi oltava porstuan kokone köyhemmösäki tilallisella
- LimputSileeks
Sen käyttötarkoitus on sama kuin Zetor 25 malleilla, harrastekone.
-Ei oikein hyvin istu hytin lämmitys ilmajäähdytteiseen, öljy käryää.
-Kyntöauraa ei jaksa vetää, sylinterit väljiä, kuumenee. Kannet halkeaa.
-Alkuperäinen sivuniittokone oli tosi hyvä. Kesti sähköpylvään tökkäisyn.
-Hauskannäköne peli. Meillä oli -61 Super, nyt jo sulatettu.
Esim Nuffi 3- päihitti töissä mennentullen.- aukusti
aukusti 6.6.2012
Kyllä porcehe oli aikanaan edelläkävijä.Ulosotot takana ja edessä kytkimestäriippumaton hydrauliikka.lisänä momeninmuunnin,
Moottori ilmajäähdytyksellä ei supinut suomen olosuhteisiin. - B 250
aukusti kirjoitti:
aukusti 6.6.2012
Kyllä porcehe oli aikanaan edelläkävijä.Ulosotot takana ja edessä kytkimestäriippumaton hydrauliikka.lisänä momeninmuunnin,
Moottori ilmajäähdytyksellä ei supinut suomen olosuhteisiin.muistaakseni takavoimanoton sai valita joko ajo tai kytkimen takaa (yksilevyinen).
tasauspyörästön lukko.
ei tuo ilmajäähdytys mielestäni huono ollut. ei tuonikäisissä tarvinnut lämpöä siirtää hyttiin, kun hyttiä ei ollut.
juniorin joskus omistin, veikeä peli.
kylmänä pakkaspäivänä, kun laittoi käyntiin , niin sylinteri/kansi suorastaan soi. aivan kuin olisi hakannut pajavasaralla alasinta. ei aivan heti tehnyt mieli antaa kierroksia koneelle.
hetken aikaa kun piti kinnasta osittain jäähdytysimuaukon edessä, niin käynti muuttui asialliseksi.
pakkasella kun yritti käyntiin niin ensin kone vain pyöri, muuten oli aivan hiljaista.
hetken päästä alkoi kuulua ding-ding-ding...... polttoaine alkoi palamaan ja kierrokset nousi. tässä vaiheessa ei sopinut lopettaa starttausta, vaan joutui jatkamaan starttausta -ehkä minuutinkin(riippui lämpötilasta).
jos lopetti starttaamisen kierrokset alkoi vähitellen hiipumaan ja lopulta kone pysähtyi.
irroitin päivänä eräänä sylinterin kannen ja sylinterin -selvittääkseni syyn tehottomuuteen? ja käynnistysvaikeuksiin.
jos männänrenkaita ei olisi ollut, niin jäätelötikku olisi pudonnut männän ja sylinterin välistä veivihuoneeseen.
kerran huvitti, kun päätin käydä lumitöiden jälkeen lähisiwassa. siinä oli semmoinen vajaa kilometri lievää ylämäkeä. oli kirpeä pakkaspäivä -oli aivan tyyntä. mäen ylhäällä katsoin taakseni. koko matkalta näkyi musta savuvana.
kävin kaupassa tekemässä ostokseni. takaisin tullessani kiihdytin työjuhtani hirmuiseen laskukiitoon. mäen alapääsäässä katsoin uudelleen taakseni -mäessä näkyi nyt kaksi savuvanaa.
tuon kanssa oli tuskaa päästä esikaupunkialueella tien yli. ei saanut olla risteävää liikennettä lähimaillakaan että kerkes tien yli.
oli muuten unohtunu tehtaalla porata öljykanava takimmaiselle seuraajalle. nokka oli kulunut lähes pyöreäksi ja seuraaja kuopalle. oli 50 vuotta silti toiminut.
- Aukusti
Vielä porscheista,ostin niitä yhteesä 3kpl.Syy moiseen oli tarve,ja hinta.
Traktorit olivat myrkkyruiskunveturina,sirkkelinpyörittäjänä,vuokrattuna rakennuslikkelle,ja ei ensimmäisessäkään ollut akkua.Käynnistys oli nivel-
akselilla etu-ulosoton kautta uusimmalla FORD 5000 traktorilla.
Vanhat porschet masoivat muistaaseni 1972 noin 500-600 mk/kpl,ja laskua
sai kirjoitaa noin 500mk/kk.Mitään muuta remonttia en tehnyt.
Kuluja olivat poltto,ja voitelu.aine kulut,ja kaikki vaivannäkö.
Oli hyvä traktori,vakka kuski kuinka nolo ei sammunut ilman akkua. - Pölhö_kustaa
Mulla on 2 ja tarvittais osia kun tuholaiset teki vahinkoja traktoreihin. Jos on malli sama voin ostaakin ? [email protected] ?
- satakuntalainen
Minulta löytyy Master 61-mallinen
- Anonyymi
Moi. Vieläkö sinulla on Porsche traktori?
- Anonyymi
Älä missään tapauksessa romuta,lujin rattori mitä on koskaa valmistettu,eikähän se joutilaana mitään syö .
- Anonyymi
Eihän sillä mitään käyttöarvoa ole, mutta Puolanpojat ostaa, ja antaa rahat heti käteen taskustaan. Vievät Saksaan museokoneiksi. Esim. 0466363105 numerossa kaveri puhuu hyvää Suomea, myin sileZetorin.
Vieläkö kaupan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255