porsche traktori

isoisäniolimaajussi

Mulla on tulipunainen, vähän ajettu Porsche traktori vm-60 ja hyvin toimii. Onkohan tällä traktorilla mitään arvoa, vai toimitanko sen romuttamoon. Itsellä ei ole käyttöä sille.

37

20807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MB-320s

      on , jos se käy ja kukkuu vaikka lumikoneena .

      Jotku entisöijät voisivat kiinnostua , mikäli se on joskikseen ehjä , eikun myyntiin ...

      • viljelly joskus

        Kylä maar ny ainaski 8600 euroo saa Suames ku Saksas sama vehje maksaa 13000 euroo.


    • se on soiva peli

      Saat siitä helposti tuhansia euroja. Se on pätevä kone. Jos siinä toimii (kaiken voi kyllä korjata) nostolaitekin pihan auraukseen jne. Kattele nettikone.com mitä maksavat. Käytetyt renkaatkin maksavat satoja euroja, joten millään 500-1000 ei kannata myydä.

    • Dexta88

      Missäpäin kones on?

    • ilmootus

      mää tiijän puh 041-7057300

      • ISOMMALLA

        EI NE NÄE TOMMOISIA YHTEYS TIETOJA


      • niinpä niin
        ISOMMALLA kirjoitti:

        EI NE NÄE TOMMOISIA YHTEYS TIETOJA

        ei ole soinut


      • ghghgh
        ISOMMALLA kirjoitti:

        EI NE NÄE TOMMOISIA YHTEYS TIETOJA

        hghg


    • isoisäniolimaajussi

      Olen muutaman vuoden välein, viimeksi vuosi sitten pistänyt akun kiinni tuohon punaiseen paholaiseen ja laakista on kone käynnistynyt. On tullut sitten ajeltua muutamia kilometrejä ja hyvin toimii. Traktoriksihan tuo Porsche kulkee todella kovaa. Jos jotakuta kiinnostaa niin maili tai muuta tietoa, niin otan yhteyttä.

      • 4-plvi

        Isoisoisänisä oli maanviljelijä ja harasi risukarhella, joten älä hyvä mies myy halavalla Porseesi. siillä saa sakanmaalla ainakin 10000 euroo ja helposti . joten älä ny myy halavalla.


      • Pekka Talja, vääksy

        Minulla on satakunta Porschen tarktorien omistajien nimiä satakunta. olen entisöinyt Juniorin kuvia löytyy tomo taljan kotisivuikta. Olen ollut saamaton perustamaan kerhoa. tarvitaan pari kolem puuhamiestä minun lisäkseni.
        Traktori on vahva ja käteenkäypä Superini on työkäytössä ja ajetaan päivittäin.


      • Pekka Talja
        Pekka Talja, vääksy kirjoitti:

        Minulla on satakunta Porschen tarktorien omistajien nimiä satakunta. olen entisöinyt Juniorin kuvia löytyy tomo taljan kotisivuikta. Olen ollut saamaton perustamaan kerhoa. tarvitaan pari kolem puuhamiestä minun lisäkseni.
        Traktori on vahva ja käteenkäypä Superini on työkäytössä ja ajetaan päivittäin.

        Kuvia löytyy siis osoitteesta tomi taljan haulla.
        tomi taljan kotikutoiset kotisivut.


    • DTH

      No ei sen paikka ainakaan romuttamo ole. Jos se on 45 vuotta säilyny mitä tuosta enää tuhoamaan. Jos et ite tarvi, niin eiku myyntiin vaan. Luulis kiinnostuneita ilmaantuvan.

    • tarkemmin

      onko porsche super.standart.junior.master?kysyy:
      näitä huoltanut -60 luvulla.

      • soisäniolimaajussi

        selvitän asian sinulle, kunhan ehdin käydä tilalla.


    • hintaaa

      Onko kellään tietoa, mitä tuosta porssesta kannattaa maksaa. Onko yli 2000 euron arvoinen?

    • Timppa

      Hei
      Jos sulla on tuollainen ylimääräinen takavetonen niin kerrohan vähän lisää, nimittäin minua kiinnostais tuollainen vanha peli koska vanhemmillani oli aikoinaan ensimmäinen tarktori jokin vastaava peli.
      Lähettäisitkö paluupostissa lisätietoja ja mahdollisia kuvia tapauksesta niin päästäis eteenpäin asiassa tai soita puh 040-5304373 Kiitos.

      • iiom

        Löytyykö sähköpostiosoitetta, jotta voisin laittaa kuvia tulemaan.


      • Timppa
        iiom kirjoitti:

        Löytyykö sähköpostiosoitetta, jotta voisin laittaa kuvia tulemaan.

        Odotan kuvia, [email protected]


    • kiin nostaa

      vähäiseen käyttöön tuleva ja oon kiinnostunut entisöimään ja säilyttämään vanhaa

    • Aatu

      Ostan. Puh. 040 5627604

    • jopi.

      haluaisin entisöidä!tai ainakin poistaa pahaa
      öljyvuotoa?meillä on vm-61uutena isäni ostama
      superi joka on isoilla remkailla.superi on seisonut käyttämättömänä noin 20 vuotta.
      ei ole raaskittu hävittää?käytetty muutaman kerran
      vuodessa!ajettu vanhuksella on varmasti 5000 h.
      toden näköisesti siinä vuotaa kovassa ajossa
      venttiilinnostajien suojusputket??Tiedätko mistä
      voisi saada kunnossa olevia??
      Jouko Leskinen
      nostoväenkatu 3e 75
      20360 Tku 36
      0400449431

    • nfinland
    • ex sdp

      Minulle kaupataan juuri porchea ja hita olisi yli 3000,00 kunto olisi hyvä mutta jos tarvii varaosia niin mistä niitä saa suomessa.Toihan ei ole mikään yleinen värkki

    • ituniska

      Ei tommosilla härpäkkeillä mitää tehe täälä lakeuksilla 6 siipisiä pitää vierä kuuttakymppiä ,että ehtii yökx kotia rattorin pitää olla 160 heppane ja koppi oltava porstuan kokone köyhemmösäki tilallisella

    • LimputSileeks

      Sen käyttötarkoitus on sama kuin Zetor 25 malleilla, harrastekone.

      -Ei oikein hyvin istu hytin lämmitys ilmajäähdytteiseen, öljy käryää.

      -Kyntöauraa ei jaksa vetää, sylinterit väljiä, kuumenee. Kannet halkeaa.
      -Alkuperäinen sivuniittokone oli tosi hyvä. Kesti sähköpylvään tökkäisyn.

      -Hauskannäköne peli. Meillä oli -61 Super, nyt jo sulatettu.

      Esim Nuffi 3- päihitti töissä mennentullen.

      • aukusti

        aukusti 6.6.2012

        Kyllä porcehe oli aikanaan edelläkävijä.Ulosotot takana ja edessä kytkimestäriippumaton hydrauliikka.lisänä momeninmuunnin,
        Moottori ilmajäähdytyksellä ei supinut suomen olosuhteisiin.


      • B 250
        aukusti kirjoitti:

        aukusti 6.6.2012

        Kyllä porcehe oli aikanaan edelläkävijä.Ulosotot takana ja edessä kytkimestäriippumaton hydrauliikka.lisänä momeninmuunnin,
        Moottori ilmajäähdytyksellä ei supinut suomen olosuhteisiin.

        muistaakseni takavoimanoton sai valita joko ajo tai kytkimen takaa (yksilevyinen).

        tasauspyörästön lukko.


        ei tuo ilmajäähdytys mielestäni huono ollut. ei tuonikäisissä tarvinnut lämpöä siirtää hyttiin, kun hyttiä ei ollut.

        juniorin joskus omistin, veikeä peli.

        kylmänä pakkaspäivänä, kun laittoi käyntiin , niin sylinteri/kansi suorastaan soi. aivan kuin olisi hakannut pajavasaralla alasinta. ei aivan heti tehnyt mieli antaa kierroksia koneelle.

        hetken aikaa kun piti kinnasta osittain jäähdytysimuaukon edessä, niin käynti muuttui asialliseksi.

        pakkasella kun yritti käyntiin niin ensin kone vain pyöri, muuten oli aivan hiljaista.
        hetken päästä alkoi kuulua ding-ding-ding...... polttoaine alkoi palamaan ja kierrokset nousi. tässä vaiheessa ei sopinut lopettaa starttausta, vaan joutui jatkamaan starttausta -ehkä minuutinkin(riippui lämpötilasta).

        jos lopetti starttaamisen kierrokset alkoi vähitellen hiipumaan ja lopulta kone pysähtyi.

        irroitin päivänä eräänä sylinterin kannen ja sylinterin -selvittääkseni syyn tehottomuuteen? ja käynnistysvaikeuksiin.
        jos männänrenkaita ei olisi ollut, niin jäätelötikku olisi pudonnut männän ja sylinterin välistä veivihuoneeseen.

        kerran huvitti, kun päätin käydä lumitöiden jälkeen lähisiwassa. siinä oli semmoinen vajaa kilometri lievää ylämäkeä. oli kirpeä pakkaspäivä -oli aivan tyyntä. mäen ylhäällä katsoin taakseni. koko matkalta näkyi musta savuvana.

        kävin kaupassa tekemässä ostokseni. takaisin tullessani kiihdytin työjuhtani hirmuiseen laskukiitoon. mäen alapääsäässä katsoin uudelleen taakseni -mäessä näkyi nyt kaksi savuvanaa.

        tuon kanssa oli tuskaa päästä esikaupunkialueella tien yli. ei saanut olla risteävää liikennettä lähimaillakaan että kerkes tien yli.

        oli muuten unohtunu tehtaalla porata öljykanava takimmaiselle seuraajalle. nokka oli kulunut lähes pyöreäksi ja seuraaja kuopalle. oli 50 vuotta silti toiminut.


    • Aukusti

      Vielä porscheista,ostin niitä yhteesä 3kpl.Syy moiseen oli tarve,ja hinta.

      Traktorit olivat myrkkyruiskunveturina,sirkkelinpyörittäjänä,vuokrattuna rakennuslikkelle,ja ei ensimmäisessäkään ollut akkua.Käynnistys oli nivel-
      akselilla etu-ulosoton kautta uusimmalla FORD 5000 traktorilla.
      Vanhat porschet masoivat muistaaseni 1972 noin 500-600 mk/kpl,ja laskua
      sai kirjoitaa noin 500mk/kk.Mitään muuta remonttia en tehnyt.
      Kuluja olivat poltto,ja voitelu.aine kulut,ja kaikki vaivannäkö.

      Oli hyvä traktori,vakka kuski kuinka nolo ei sammunut ilman akkua.

    • Pölhö_kustaa

      Mulla on 2 ja tarvittais osia kun tuholaiset teki vahinkoja traktoreihin. Jos on malli sama voin ostaakin ? [email protected] ?

      • Tervehdys, vieläkö sinulla on Porsche traktorit?


    • satakuntalainen

      Minulta löytyy Master 61-mallinen

      • Anonyymi

        Moi. Vieläkö sinulla on Porsche traktori?


    • Anonyymi

      Älä missään tapauksessa romuta,lujin rattori mitä on koskaa valmistettu,eikähän se joutilaana mitään syö .

    • Anonyymi

      Eihän sillä mitään käyttöarvoa ole, mutta Puolanpojat ostaa, ja antaa rahat heti käteen taskustaan. Vievät Saksaan museokoneiksi. Esim. 0466363105 numerossa kaveri puhuu hyvää Suomea, myin sileZetorin.

    • Vieläkö kaupan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe