MISTÄ VIINIMÄKIKOTILO??

MINÄ VAAN

mistä saisi viinimäkkotiloita?

51

5756

Vastaukset

• Luonnosta keräämällä, saisin kesällä niitä. :/

• Mulle tulee 3kpl luxsemburgista tosin suomalaiselta. ;)

• kotilo-fani kirjoitti:

Mulle tulee 3kpl luxsemburgista tosin suomalaiselta. ;)

moi! saisitko hommattua niitä enemmän?mulla on joskus ollut viinimäkikotiloita mutta tuntuu että nykyään niitä ei löydy mistään...

• kotilo-fani kirjoitti:

Mulle tulee 3kpl luxsemburgista tosin suomalaiselta. ;)

Valitettavasti hänellä ei ollut kuin 3kpl ja ne ovat aikuisia jotka hän on saanut kaveriltaan. Voin ilmoitella jos munia ilmestyy...

• jos joku ystävällinen ihminen saisi hommattua niitä niin ilmoittakaa ihmeessä!!!

• minä vaan kirjoitti:

jos joku ystävällinen ihminen saisi hommattua niitä niin ilmoittakaa ihmeessä!!!

Saisin kesällä siis luonnosta niitä nii paljo ku kukaki haluu.. mutta kaikki pelkää sitä lintuinfluenssaa, niin turhaa tääki.. :/ varmaa..?

• gfgggds kirjoitti:

Saisin kesällä siis luonnosta niitä nii paljo ku kukaki haluu.. mutta kaikki pelkää sitä lintuinfluenssaa, niin turhaa tääki.. :/ varmaa..?

jos ei suomesta löydy kesään mennessä yhtään tapausta niin uskaltaisin kyllä ottaa!!missäpäin asastelet?

• minä vaan kirjoitti:

jos joku ystävällinen ihminen saisi hommattua niitä niin ilmoittakaa ihmeessä!!!

läheltä saattaa kesällä löytää viinimäkikotiloita..

• minä vaan kirjoitti:

jos ei suomesta löydy kesään mennessä yhtään tapausta niin uskaltaisin kyllä ottaa!!missäpäin asastelet?

Asun täällä Etelä-suomessa, ja eihän se lintuinfluenssa edes ole vieläö suomessa, mieki näin 2 sorsaa tän viikon maanantaina ne uiskenteli sellasessa tulvalammikossa metsän reunalla :P ihanii oli

• Meiltä sais... kirjoitti:

Asun täällä Etelä-suomessa, ja eihän se lintuinfluenssa edes ole vieläö suomessa, mieki näin 2 sorsaa tän viikon maanantaina ne uiskenteli sellasessa tulvalammikossa metsän reunalla :P ihanii oli

olisi tosi kiva juttu jos viitsisitte ilmoittaa kun löytyy.ja asun porin lähellä joten jos lähetyskin onnistuisi...tietenkin maksaisin matkakulut ja korvauksen vaivannäöstä!

• gfgggds kirjoitti:

kertokaas vähän, rttä minkälaisia ne viinikset ovat? koko/näkö tilantarve ym??

• kotilo achatina kirjoitti:

kertokaas vähän, rttä minkälaisia ne viinikset ovat? koko/näkö tilantarve ym??

www.freewebs.com/tintins

viinimäkikotiloista kiinnostuneille!

• saisitte keräiltyä niitä viiniksiä?

• Tää on aika vanha aihe mutta mä oon menossa ens viikolla nyppimään viiniksiä :)

• 6kpl mökiltä Tukholman seudulta ja toin ne tänään Helsinkiin.Valitettavasti ovat juuri tulleet keitetyksi valkosipulin ja kirkastetun voin kanssa

• Vieläkö kahden vuoden jälkeenkin on sama mökki, Tukholmassa? Vieläkö löytyis viinimäkikotiloita? Jos kehtaat tuua ja jos mökki viel sielä, niin voisin maksaa 6€ kpl ja hakee itse hesasta ne sulta. 4-6kpl mahd isoja. Virkeitä ja elossaolevia saisivat olla. kirsi . judah @ luukku. com

• Vieläkö kahden vuoden jälkeenkin on sama mökki, Tukholmassa? Vieläkö löytyis viinimäkikotiloita? Jos kehtaat tuua ja jos mökki viel sielä, niin voisin maksaa 6€ kpl ja hakee itse hesasta ne sulta. 4-6kpl mahd isoja. Virkeitä ja elossaolevia saisivat olla. kirsi . judah @ luukku. com

• Tirrikka70 kirjoitti:

Vieläkö kahden vuoden jälkeenkin on sama mökki, Tukholmassa? Vieläkö löytyis viinimäkikotiloita? Jos kehtaat tuua ja jos mökki viel sielä, niin voisin maksaa 6€ kpl ja hakee itse hesasta ne sulta. 4-6kpl mahd isoja. Virkeitä ja elossaolevia saisivat olla. kirsi . judah @ luukku. com

Puutarhastani löytyi viinimäkikotiloita viimeisten sateiden jälkeen reilut 100 kpl, suurimmat odottavat lähipäivinä tapahtuvaa kuolemantuomiota, toteutustapa keittäminen, sitten vasta voi ja valkosipuli. Otukset ovat Lapppeenrannan seudulla.

• Itse ostin kaksi nuorehkoa viinistä Tampereen koskikeskuksen faunattaresta, hintaa oli 6 e kappale. Kun omani saavat poikasia, pistän toki myyntiin. Mutta Faunattaresta kannattaa kysellä, jos ei muualta löydy.

• Meiltä löytyy näitä viinimäkikotiloita, onko täällä edelleen kiinnostuneita?

• joh4nn4 kirjoitti:

Meiltä löytyy näitä viinimäkikotiloita, onko täällä edelleen kiinnostuneita?

yhteyttä voi ottaa s.postiin jozzu_87@hotmail.com :)

• joh4nn4 kirjoitti:

Täällä olisi kiinnostunut :)) Jos niitä on siis vielä.. :D

• joh4nn4 kirjoitti:

mä olisin kiinostunut! säpöni on veera.kisuliini@gmail.com

jos sulta siis enää löytyy....

• Hei! itsekkin olen kiinnostunut viiniksistä. Itselläni on tällä hetkellä 2 viinistä, 2 muuta kuolivat. :( Mutta onkos kellään viiniksiä, tai jossain lähistöillä elelisi niitä? Ottakaa yhteyttä s-postiin: marsut@suomi24.fi

-kiitos !

• määki haluun!!! mul nyt 4 lehtokotiloo mut haluisin viiniksii niitte jälkee, et haluisin tietää mist löytyy luonnosta asun turun paha niemessä/vienolassa???

• Mitääää? Asun Lappeenrannassa ja on löydetty puutarhasta 100kpl kyseisiä sarvekkaita? Itse en ikinä ole nähnyt täällä viinimäkeläisiä.. :(

• Meillä täällä pihalla kirkkonummella silloin tällöin näkyy näitä viinimäkikotiloita, jos kiinnostusta on, ottakkaa toki yhteys eemelipalassuo@hotmail.com

• kasvatan viiniksiä, ota yhteyttä lotta.g.g@suomi24.fi, tosin tällähetkellä ei poikueita.'

• Viinimäkikotiloita on Saarenmaalla Virossa.

• Kaarinasta löytyy

• Hoss kirjoitti:

Kaarinasta löytyy

Vihdissä tallusteli tänään yksi aamulla vastaan takapihalla.

• heippa! haluaisin viinimäkikotilon tietääkö joku mistä saisin?

• moi ! itselläni on 2 lehtoo ja puoliks 4 koska ne 2 siitä on mun pikkusiskon , mut mä hoidan niit enemmä. Ja olisin kiinnostunu viineist jote sais kertoo mis on...

jos joku asuu turus ni kertokaa!!

• Ruissalon kasvitieteellisessä puutarhassa viinimäkikotiloita möyrii siellä täällä, erityisen paljon näytti äskettäin olevan ns uudella puolella, läntisen raja-aidan lähettyvillä. Kerro jos haluat tarkemman sijainnin :)

• Moikka!

Tuota minulla olisi niitä viiniksiä nytten Espoossa myytävänä. Ja kertokaa minkä kokoisia ja montako haluatte.

• Moi
      Kiinnostusta löytyy, mikä on hintaluokka?

• No 1€ kpl

• Kuulostaa ihan ok hinnalta, jos koko on hyvä. Onko sinulla @ postia johon voisin olla yhteydessä.

• on mulla spostia laita viestiä b.copadineanu@rocketmail.com

Joo, mutta myydään vain lemikeiksi.

• Tietoo3 onko niitä vieläkin myynnissä? :)

• Minulla olisi 3 kpl aikuisia viinimäkikotiloita myynnissä. Ovat virkeitä ja kauniita.
        Kuopiossa.
        Jos kiinnostaa niin ota yhteyttä mervi.hyvonen ät ki.se

• ONhan niitä kirjoitti:

Minulla olisi 3 kpl aikuisia viinimäkikotiloita myynnissä. Ovat virkeitä ja kauniita.
        Kuopiossa.
        Jos kiinnostaa niin ota yhteyttä mervi.hyvonen ät ki.se

Täällä on ostaja.Mirja43@luukku.com

• Espoossa luonnossa syntyneitä otetaan kiinni päivittäin pippajuu@jippii.fi

• Myyn 2 viinimäkikotiloa. Kotimaisia. Ovat nyt lepotilassa. Parittelivat pari päivää ennen kuin menivät lepotilaan, eli munia luvassa. cati(ät)nic.fi

• Täällä on kiinnostunut!

• miksette hanki akaatteja

• Haluaisin tietää mistä viinimäkikotiloita löytyy.

• Hei! Taipalsaarelta saatte ilmasiksi ihan niin monta kuin haluatte. Täällä ne on ongelma.

• Viinimäkikotilot syö muiden nilviäisten munia joten ne auttaa pitämään mm. lehtokotilot kurissa. Ennemmin otan pihaan muutaman viinimäkikotilon pyörimään kuin puoli miljoonaa lehtokotiloa.
      Terveisiä Taipalsaarelta.

• Vieläkö viinimäkikotiloita löytyy? Olisin kiinnostunut.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttäviä Paljastuksia Nikon TV-sarjasta

Tänään se sitten alkaa, sarja nikosta ja katiskasta. Ennakkotietojen mukaan sisältö paljon ikävämpää kuin luulin. Niko käyttänyt huumeita jo 13 vuotia
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      5114
    2. Kuka maksaa ei-turvallisesta maasta tulevan pakkokatanteenin..

..eivät kai veronmaksajat Kelan ansiosidonnaisella päivärahalla? Vastuuton mokailija maksakoon mokiensa kulut itse! Se on Ruotsin risteilyltä tai Balk
      Maailman menoa
      164
      4802
    3. Henna ja Tauski jälleen yhdessä onnellisina

Kihlatkin hankittu. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/503fdd42-5bef-4519-ae07-de01ca6aa9ba
      Viihde ja kulttuuri
      25
      2469
    4. Suomi olisi itse tarvinnut kehitysapua

suomen koronatalous ja sannan lahjarahat italiaan on kestämätön setti. Suomen julkinen ajetaan alas, teitä ei kunnosteta, omaa taloutta ei elvytetä..
      Maailman menoa
      221
      2256
    5. Heti alkoivat "asiantuntijat" sössöttämään

ettei hallituksella ole oikeus pistää ihmisiä pakkokaranteeniin https://yle.fi/uutiset/3-11487500
      Maailman menoa
      236
      1726