Onko Riihimäellä eläinkauppaa, jossa myytäisiin eläimiä (kaneja ja jyrsijöitä)? Viimeksi kun kävin en löytänyt yhtään sellaista liikettä. Niissä myytiin vain kaloja ja muita tarvikkeita. Jos tiedät, että missä Riihimäellä on eläinkauppa (jossa myydään myös eläimiä) niin kertoisitko? Olisin niin kiinnostunut tietämään. Kiitos vastanneille :)
Riihimäen eläinkaupat
12
1314
Vastaukset
- z
Riihimäeltä on turha sellaista eläinkauppaa hakea. Lähin lienee Hyvinkään Salamanteri.
- Mörkö, joka vaanii suossa...
ei
- korjaan vaan et kyl on
No kyllä riksusta löytyy eläinkauppoja missä myydään kaneja ja jyrsijöitä esimerkiksi Faunatar ja pet point
- Lemmikkiliike
Löytyy myöskin uusi viimevuonna avattu liike nimeltään Amazonica, Kauppakatu 10
Se on keskittynyt pääasiassa jyrsijöihin ja matelijoihin. Nettisivutkin löytyy=) - lilliputti78
Lemmikkiliike kirjoitti:
Löytyy myöskin uusi viimevuonna avattu liike nimeltään Amazonica, Kauppakatu 10
Se on keskittynyt pääasiassa jyrsijöihin ja matelijoihin. Nettisivutkin löytyy=)ja Amazonicassa on paljon erilaisia lemmikkilintuja ja pystyvät hankkimaan nopeasti jos heillä ei jotain tiettyä eläintä ole.
- Zikru
lilliputti78 kirjoitti:
ja Amazonicassa on paljon erilaisia lemmikkilintuja ja pystyvät hankkimaan nopeasti jos heillä ei jotain tiettyä eläintä ole.
Itse tykkään myös amazonicasta, mutta petpoint on kyllä vienyt voiton :) Mukava, asiantunteva palvelu (myös amazonicassa) lisäksi eläimiä käsitellään paljon ja ueiden mukana saa paperit. Amazonicasta en sitten tiiä, kun sen verta uus ja vaan pari kertaa olen käynyt. Tosi mukavalta kuitenkin vaikutti!
- Jerbulo
Zikru kirjoitti:
Itse tykkään myös amazonicasta, mutta petpoint on kyllä vienyt voiton :) Mukava, asiantunteva palvelu (myös amazonicassa) lisäksi eläimiä käsitellään paljon ja ueiden mukana saa paperit. Amazonicasta en sitten tiiä, kun sen verta uus ja vaan pari kertaa olen käynyt. Tosi mukavalta kuitenkin vaikutti!
Siis aloitus viestihän on toosi vanha ja silloin tääl Riksus ei olle viel eläinkauppoi, mut itse henk. koht. suosikkini on Amazonica! Aikaisemmin oli PetPoint, mutta Amazonica on hitusen kivempi.... En välitä vaikka siellä onkin vähän kallimpaa. Amazonica, myöskin oikeasti myy sitten vähän harvinaisempia lemmikkejä, sillä siellä on 2 Rickhardsonin maaoravaa, jotka ovat suomessa aika harvinaisia, sitten siellä on albiinokäärme ja lintupuolelta on tilattu erilaisia suht. harvinaisia lintuja, kuten harmaapapukaijoja (Jotka on jo varattu) yms. Riksun ostajat HUOM: jos etsittee riksua riihimäen läheltä ostakaa se Amazonicasta, sillä siellä on 2 riksu urosta, jotka ovat olleet siellä kohta jo 2 v. Toisen ostan itse, mutta kannattaa se yksi söpöläinen sitten käydä ostamassa ken halajaa. Hinta on 150e eli on jo aikas halpa hinta!
- hamsterin omistaja
Jerbulo kirjoitti:
Siis aloitus viestihän on toosi vanha ja silloin tääl Riksus ei olle viel eläinkauppoi, mut itse henk. koht. suosikkini on Amazonica! Aikaisemmin oli PetPoint, mutta Amazonica on hitusen kivempi.... En välitä vaikka siellä onkin vähän kallimpaa. Amazonica, myöskin oikeasti myy sitten vähän harvinaisempia lemmikkejä, sillä siellä on 2 Rickhardsonin maaoravaa, jotka ovat suomessa aika harvinaisia, sitten siellä on albiinokäärme ja lintupuolelta on tilattu erilaisia suht. harvinaisia lintuja, kuten harmaapapukaijoja (Jotka on jo varattu) yms. Riksun ostajat HUOM: jos etsittee riksua riihimäen läheltä ostakaa se Amazonicasta, sillä siellä on 2 riksu urosta, jotka ovat olleet siellä kohta jo 2 v. Toisen ostan itse, mutta kannattaa se yksi söpöläinen sitten käydä ostamassa ken halajaa. Hinta on 150e eli on jo aikas halpa hinta!
Ei ne Riksut oo ollu Amazonicassa kun viime syksystä ja silloon ne oli ihan poikasia. Ne juoksee siellä välillä vapaana ja ne on aika kesyjä. Mäkin olen kerran saanu syöttää niille pähkinöitä :)
Mitä mä oon käyny kaikissa Riihimäen eläinkaupoissa niin kyllä Amazonica on halvin. Faunatar kallein ja toi Petpoint on siltä väliltä.
Amazonicassa tiedetään parhaiten eri eläimistä ja Faunattaressa ei tiedetä mitään tai sitten niitä ei kiinnosta ja aina eri ihmiset töissä.
Kaikkein parhaimmat olot eläimillä (siis virikkeitä ja puhtaat asumukset) on Amazonicassa.Petpointissakin ihan ok. hamsterin omistaja kirjoitti:
Ei ne Riksut oo ollu Amazonicassa kun viime syksystä ja silloon ne oli ihan poikasia. Ne juoksee siellä välillä vapaana ja ne on aika kesyjä. Mäkin olen kerran saanu syöttää niille pähkinöitä :)
Mitä mä oon käyny kaikissa Riihimäen eläinkaupoissa niin kyllä Amazonica on halvin. Faunatar kallein ja toi Petpoint on siltä väliltä.
Amazonicassa tiedetään parhaiten eri eläimistä ja Faunattaressa ei tiedetä mitään tai sitten niitä ei kiinnosta ja aina eri ihmiset töissä.
Kaikkein parhaimmat olot eläimillä (siis virikkeitä ja puhtaat asumukset) on Amazonicassa.Petpointissakin ihan ok.Mistä saa halvan akvaariopaketin riksussa
- 19+18=37
Tulee vähän myöhässä, en halpuudesta muista, mutta ainakin Unelmalemmikeistä saa akvaariopaketin. Kai kuitenkin kohtuuhintainen, kannattaa kysellä heiltä.
- foggooo
No esim.. riksusta tarjoustalosta löytyy faunatar..
- sinttu1
Amazonica.faunatar .... Niitä on vaikka mitä ite hommaan 2 gerbiilii amazonicasta :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1364245Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3272145Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik31994Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481861- 1061780
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4531754Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4771594MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar561395Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4671310Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441306