Olisiko tietoa miten vauhti ja kiihtyvyys kasvaa, jos otsikon mukaisesta skootterista ottaa hukkaputken pois?
Kymco Super Fever
6
4714
Vastaukset
- Pake
Ihan mukavasti kasvaa. Putkessa on myös pillikuristin alkukäyrässä. molemmat pois niin 60 km/h menee
- jonttu
ei mulla ainakaan ollu yhtään mitään putkessa...ainoo mitä oon tehnyt super feveriin on se että sorvasin variaattorin holkista noin sentin pois ja sillä pelkästään kulki jo 55km/h ja sit ohitin ite kierrosten rajoittimen niin nyt se kulkee 70km/h...onko tietoo että onko super feverissä kaasarissa kuristinta??
- Pake
jonttu kirjoitti:
ei mulla ainakaan ollu yhtään mitään putkessa...ainoo mitä oon tehnyt super feveriin on se että sorvasin variaattorin holkista noin sentin pois ja sillä pelkästään kulki jo 55km/h ja sit ohitin ite kierrosten rajoittimen niin nyt se kulkee 70km/h...onko tietoo että onko super feverissä kaasarissa kuristinta??
-03 ja vanhemmissa ei ole muita kuristimia kuin kiekkarajoitin ja holkin prikka. vähän yli 70 menee itsellä noiden poistolla.
- mickey
Pake kirjoitti:
-03 ja vanhemmissa ei ole muita kuristimia kuin kiekkarajoitin ja holkin prikka. vähän yli 70 menee itsellä noiden poistolla.
mulla oli 03 mallissa kaasarin kurkku 11mm itte kaasari on 16mm.
- kymso mies
joo kysyisin mikä se pultti siin pakoputkessa on just ennen vaimenninta jos ottaa pois niin kulkeeko/ kiihtyykö kovemmin ? ja itelläni on sorvattu noin 1 cm pois variaattorin holkista ja prikka poistettu, variaattorin rullat vaihettu keveemmiks ja imukaulaa suurennettu,kiekka rajotin ohitettu ja noilla kulkee sen 75kmh. vastaus kysymykseen mielellään sähköpostiin: [email protected]
- ruugeri
Minkä painoset rullat ovat parhaat, että kiihtyy hyvin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot27718419Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss10110580Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai877503Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?4317165Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki424678Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414261Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.853484"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1243028Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen972585Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit342382