Olisiko tietoa miten vauhti ja kiihtyvyys kasvaa, jos otsikon mukaisesta skootterista ottaa hukkaputken pois?
Kymco Super Fever
6
4727
Vastaukset
- Pake
Ihan mukavasti kasvaa. Putkessa on myös pillikuristin alkukäyrässä. molemmat pois niin 60 km/h menee
- jonttu
ei mulla ainakaan ollu yhtään mitään putkessa...ainoo mitä oon tehnyt super feveriin on se että sorvasin variaattorin holkista noin sentin pois ja sillä pelkästään kulki jo 55km/h ja sit ohitin ite kierrosten rajoittimen niin nyt se kulkee 70km/h...onko tietoo että onko super feverissä kaasarissa kuristinta??
- Pake
jonttu kirjoitti:
ei mulla ainakaan ollu yhtään mitään putkessa...ainoo mitä oon tehnyt super feveriin on se että sorvasin variaattorin holkista noin sentin pois ja sillä pelkästään kulki jo 55km/h ja sit ohitin ite kierrosten rajoittimen niin nyt se kulkee 70km/h...onko tietoo että onko super feverissä kaasarissa kuristinta??
-03 ja vanhemmissa ei ole muita kuristimia kuin kiekkarajoitin ja holkin prikka. vähän yli 70 menee itsellä noiden poistolla.
- mickey
Pake kirjoitti:
-03 ja vanhemmissa ei ole muita kuristimia kuin kiekkarajoitin ja holkin prikka. vähän yli 70 menee itsellä noiden poistolla.
mulla oli 03 mallissa kaasarin kurkku 11mm itte kaasari on 16mm.
- kymso mies
joo kysyisin mikä se pultti siin pakoputkessa on just ennen vaimenninta jos ottaa pois niin kulkeeko/ kiihtyykö kovemmin ? ja itelläni on sorvattu noin 1 cm pois variaattorin holkista ja prikka poistettu, variaattorin rullat vaihettu keveemmiks ja imukaulaa suurennettu,kiekka rajotin ohitettu ja noilla kulkee sen 75kmh. vastaus kysymykseen mielellään sähköpostiin: [email protected]
- ruugeri
Minkä painoset rullat ovat parhaat, että kiihtyy hyvin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 31327093
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?482314- 2021661
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1561586Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien391554- 341331
- 1221028
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30932Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex96910Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t81840