ovat soittaneet Seitsemässä seinähullussa veljeksessä.
Ketkä
15
1609
Vastaukset
- näitä!
Yhtyeessä soittaneet muusikot
* Pentti Oskari Kangas
* Lasse Laakso
* Kari Lehtomäki
* Saku Mattila
* Heikki Pohto
* Matti Saarinen
* Rauli Virta
* Reino Ylinen
* Hannu Keinänen
* Sakari Kuosmanen
* Markku Leinonen
* Pertti Hurmalainen
* Juha Pentti- Janne83
ja wikipediasta otit?
- just!
Janne83 kirjoitti:
ja wikipediasta otit?
mitäs kyselit!!
- Mie tiijän nää jutut
on tumpetisti/rumpali ja tämän Leinosen isä: http://www.villeleinonen.com/
Listalla oleva Sakari Kuosmanen ei sitten ole se savolainen isomies, joka laulaa ja "näyttelee" Kaurismäen elokuvissa. - Kyselee
KUka näistä soittaa ja laulaa nykyään Helmi orkassa???
- on!
Mie tiijän nää jutut kirjoitti:
on tumpetisti/rumpali ja tämän Leinosen isä: http://www.villeleinonen.com/
Listalla oleva Sakari Kuosmanen ei sitten ole se savolainen isomies, joka laulaa ja "näyttelee" Kaurismäen elokuvissa.iso savon Sakari Kuosmanen on kuulunut seinähulluihin!!
- Loviisa
Kyselee kirjoitti:
KUka näistä soittaa ja laulaa nykyään Helmi orkassa???
Matti Saarinen on se pitkä mies, joka on nykyisin Helmi-yhtyeen keulakuva.
- tii
Kyselee kirjoitti:
KUka näistä soittaa ja laulaa nykyään Helmi orkassa???
Helmen esittely orkesterin webbi sivulla: http://www.helmiorkesteri.fi/esittely.html
- Nyhtänköljä
on! kirjoitti:
iso savon Sakari Kuosmanen on kuulunut seinähulluihin!!
Voitko selventää.
Esim. Milloin? Vuosi? Yms.
Mitähän Sakke soitti? - Janne83
just! kirjoitti:
mitäs kyselit!!
Tuo Kuosmanen sekoitti pakan.
- on!
Nyhtänköljä kirjoitti:
Voitko selventää.
Esim. Milloin? Vuosi? Yms.
Mitähän Sakke soitti?1980-luvun alussa, kitara/laulu.
- Sakari
on! kirjoitti:
1980-luvun alussa, kitara/laulu.
Kuosmanen soitti Seinähulluissa noin vuoden verran -75 keväästä eteenpäin, kitaraa. Toisen kerran oli bändissä Poppoon Afrikan rundin jälkeen -80 keväästä muutaman kuukauden, basso instrumenttina tällä kertaa.
- Aino
Saatan olla väärässä, mutta eikös se ole ReiJo Takku Ylinen eikä ReiNo?
- FinlandersFani94
Aino kirjoitti:
Saatan olla väärässä, mutta eikös se ole ReiJo Takku Ylinen eikä ReiNo?
Joo, se on Reijo "Takku" Ylinen, eikä Reino :) Takku on niin kovis :D Mut Kari Lehtomäki on vielä enemmän.
- Anonyymi
puuttuu kaj martin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511