Hei
Meneekö Lontoossa Cats parhaillaan jossain? En löytänyt hakukoneilla tai en osannut etsiä :) Ollaan lähdössä 19.4. ja puoliso olisi kovasti halunnut nähdä Cats musikaalin Lontoossa. Mistä muuten halvimmat liput saa?
Cats
3
264
Vastaukset
- ...onnistu
Cats ei ole mennyt Lontoossa enää useampaan vuoteen. Monia muita hyviä esityksiä kyllä. Viime hetken lippuja saman illan näytöksiin puoleen hintaan kannattaa käydä jonottamassa Leicester Squarella olevasta TKTS-lippukojusta. Uusimpiin/suosituimpiin ei kyllä sitä kautta lippuja saa, mutta teattereiden omilta lippukassoilta voi käydä ostamassa liput mihin tahansa esitykseen.
- xxx
Hyvin sai lipun samalle illalle teatterilta ja tosi edullisesti. Käy "matkalaukun" keskusteluissa katsastamassa, siellä nettisivustojakin Lontoon tarjonnasta. Paljon on tarjolla.
- Miss sixty
Ne kulmien kojut repii tuplahinnat lipuista. Mee teatterien aulaan ja osta mitä sattuu olemaan jäljellä; yleensä aina löytyy toiselta parvelta sopuhintaan jäännöspaikkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774662- 1801967
- 1241640
- 1381230
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161151- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4858