maiharit tytöillä

Liz

Mitä mieltä ootte jos tytöllä on maiharit? Meidän koulussa ei näy kauheesti olevan..

14

1211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks vaan

      Musta on ihan jees jos likat käyttää maihareita. Ne on todella mukavat jalassa, olen kokeillu poikaystäävän. Käyttäsin itsekkin jos olis varaa ostaa.

      • HÖH!

        Siis ootsä potkassu sun poikaystävää niillä maihareilla vai ? Näinkö nykynuoret testaa kengät ?!? No, en haluais olla sun poikaystävä se on varma.. tosin voishna se olla mukavaa ku joku potkis.. tulis vipinää elämään...

        Mun kantani on: Miltä se näyttäs jos pojat alkas kulkee tälläset tyttöjen "läskipohjat" jalassa ? tai korkokantaset kengät !? miettikääpä sitä...


    • Poika

      jos ne sopii sun tyyliin niin mikä estää?

    • Nänsi*

      Mulla on ollu maiharit neljännestä luokasta lähtien.Myönnän että oon kyllä poikamainen,mutta kyllä ne voi hyvin pistää jalkaan.Rohkeesti vaan.

      • =D

        tietenki tytötkin voi pitää maihareita, mikä estää?
        mä en oo koskaan ajatellu et se ois ees jotenki poikamaista. no ehkä inttijätkillä on semmoset, mut oon nähny aikuisilla naisillaki semmosia, eikä ne ollu mitenkään miehekkäitä.


    • Venefica

      Onko sillä jotain väliä? Jos itse tykkäät niin siitä vaan! =)

    • tyttö

      meidän koulussa melkein kaikilla tytöillä on maiharit... paitsi mulla... Mulla on bootsit =)

    • niCi

      ja ne näyttää erittäin kivoilta, vaikka ite sanonkin. varsinkin semmoset löysällä olevat... mmmm...=)

    • Lör.

      meidän koulu pursuu tyttö- ja poikamaihareita.

    • bis

      Älä osta sellaisia armeijamallisia, ne ei sovi tytöille. tekisit vain itsestäsi punkkarin näköisen ;)

      Spiritstoreen tuli tämän syksyn mallistoon tytöille sellaiset hieman paksumpipohjaiset maiharit.
      http://www.spiritstore.fi/img/tuote_pics/569.jpg
      Väreinä ruskea ja musta. Eniwei sen tyyliset sopii oikein hienosti esim. farkkujen kanssa, mutta ei hameen tai verkkareiden :)

    • LadyMaryLou

      Itselläni melko lyhytvartiset mustat maiharit :) Pidentävät sopivasti ^^

    • Bootlover

      musta on hyvän näköistä,jos tytöllä on maiharit ja hyvin pidetty,eli siistit mustat kiiltävät.niil sais muaki testata,I like it;).Ja samaa mieltä oon,ettei armijan maiharit sovi tytölle vaan underground teräskärjet pitkä tai puolipitkä vartiset.

    • tinjamoi

      jooo ne on hienot! haluisin itekki!! :)))
      käykää lukemassa mun blogia!!!
      tinjamoi.blogspot.com

    • Anonyymi

      Olisi kyllä 6/5. Jos vielä maastohousut jalas niin kusisin spermaa.
      T. 15v poika

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1984
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      834
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      701
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      62
      527
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      447
    Aihe