Mitä mieltä ootte jos tytöllä on maiharit? Meidän koulussa ei näy kauheesti olevan..
maiharit tytöillä
14
1211
Vastaukset
- yks vaan
Musta on ihan jees jos likat käyttää maihareita. Ne on todella mukavat jalassa, olen kokeillu poikaystäävän. Käyttäsin itsekkin jos olis varaa ostaa.
- HÖH!
Siis ootsä potkassu sun poikaystävää niillä maihareilla vai ? Näinkö nykynuoret testaa kengät ?!? No, en haluais olla sun poikaystävä se on varma.. tosin voishna se olla mukavaa ku joku potkis.. tulis vipinää elämään...
Mun kantani on: Miltä se näyttäs jos pojat alkas kulkee tälläset tyttöjen "läskipohjat" jalassa ? tai korkokantaset kengät !? miettikääpä sitä...
- Poika
jos ne sopii sun tyyliin niin mikä estää?
- Nänsi*
Mulla on ollu maiharit neljännestä luokasta lähtien.Myönnän että oon kyllä poikamainen,mutta kyllä ne voi hyvin pistää jalkaan.Rohkeesti vaan.
- =D
tietenki tytötkin voi pitää maihareita, mikä estää?
mä en oo koskaan ajatellu et se ois ees jotenki poikamaista. no ehkä inttijätkillä on semmoset, mut oon nähny aikuisilla naisillaki semmosia, eikä ne ollu mitenkään miehekkäitä.
- Venefica
Onko sillä jotain väliä? Jos itse tykkäät niin siitä vaan! =)
- tyttö
meidän koulussa melkein kaikilla tytöillä on maiharit... paitsi mulla... Mulla on bootsit =)
- niCi
ja ne näyttää erittäin kivoilta, vaikka ite sanonkin. varsinkin semmoset löysällä olevat... mmmm...=)
- Lör.
meidän koulu pursuu tyttö- ja poikamaihareita.
- bis
Älä osta sellaisia armeijamallisia, ne ei sovi tytöille. tekisit vain itsestäsi punkkarin näköisen ;)
Spiritstoreen tuli tämän syksyn mallistoon tytöille sellaiset hieman paksumpipohjaiset maiharit.
http://www.spiritstore.fi/img/tuote_pics/569.jpg
Väreinä ruskea ja musta. Eniwei sen tyyliset sopii oikein hienosti esim. farkkujen kanssa, mutta ei hameen tai verkkareiden :) - LadyMaryLou
Itselläni melko lyhytvartiset mustat maiharit :) Pidentävät sopivasti ^^
- Bootlover
musta on hyvän näköistä,jos tytöllä on maiharit ja hyvin pidetty,eli siistit mustat kiiltävät.niil sais muaki testata,I like it;).Ja samaa mieltä oon,ettei armijan maiharit sovi tytölle vaan underground teräskärjet pitkä tai puolipitkä vartiset.
- tinjamoi
jooo ne on hienot! haluisin itekki!! :)))
käykää lukemassa mun blogia!!!
tinjamoi.blogspot.com - Anonyymi
Olisi kyllä 6/5. Jos vielä maastohousut jalas niin kusisin spermaa.
T. 15v poika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371984
- 49836
- 85834
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7701Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 62527
- 43477
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78447