maiharit tytöillä

Liz

Mitä mieltä ootte jos tytöllä on maiharit? Meidän koulussa ei näy kauheesti olevan..

14

1038

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks vaan

      Musta on ihan jees jos likat käyttää maihareita. Ne on todella mukavat jalassa, olen kokeillu poikaystäävän. Käyttäsin itsekkin jos olis varaa ostaa.

      • HÖH!

        Siis ootsä potkassu sun poikaystävää niillä maihareilla vai ? Näinkö nykynuoret testaa kengät ?!? No, en haluais olla sun poikaystävä se on varma.. tosin voishna se olla mukavaa ku joku potkis.. tulis vipinää elämään...

        Mun kantani on: Miltä se näyttäs jos pojat alkas kulkee tälläset tyttöjen "läskipohjat" jalassa ? tai korkokantaset kengät !? miettikääpä sitä...


    • Poika

      jos ne sopii sun tyyliin niin mikä estää?

    • Nänsi*

      Mulla on ollu maiharit neljännestä luokasta lähtien.Myönnän että oon kyllä poikamainen,mutta kyllä ne voi hyvin pistää jalkaan.Rohkeesti vaan.

      • =D

        tietenki tytötkin voi pitää maihareita, mikä estää?
        mä en oo koskaan ajatellu et se ois ees jotenki poikamaista. no ehkä inttijätkillä on semmoset, mut oon nähny aikuisilla naisillaki semmosia, eikä ne ollu mitenkään miehekkäitä.


    • Venefica

      Onko sillä jotain väliä? Jos itse tykkäät niin siitä vaan! =)

    • tyttö

      meidän koulussa melkein kaikilla tytöillä on maiharit... paitsi mulla... Mulla on bootsit =)

    • niCi

      ja ne näyttää erittäin kivoilta, vaikka ite sanonkin. varsinkin semmoset löysällä olevat... mmmm...=)

    • Lör.

      meidän koulu pursuu tyttö- ja poikamaihareita.

    • bis

      Älä osta sellaisia armeijamallisia, ne ei sovi tytöille. tekisit vain itsestäsi punkkarin näköisen ;)

      Spiritstoreen tuli tämän syksyn mallistoon tytöille sellaiset hieman paksumpipohjaiset maiharit.
      http://www.spiritstore.fi/img/tuote_pics/569.jpg
      Väreinä ruskea ja musta. Eniwei sen tyyliset sopii oikein hienosti esim. farkkujen kanssa, mutta ei hameen tai verkkareiden :)

    • LadyMaryLou

      Itselläni melko lyhytvartiset mustat maiharit :) Pidentävät sopivasti ^^

    • Bootlover

      musta on hyvän näköistä,jos tytöllä on maiharit ja hyvin pidetty,eli siistit mustat kiiltävät.niil sais muaki testata,I like it;).Ja samaa mieltä oon,ettei armijan maiharit sovi tytölle vaan underground teräskärjet pitkä tai puolipitkä vartiset.

    • tinjamoi

      jooo ne on hienot! haluisin itekki!! :)))
      käykää lukemassa mun blogia!!!
      tinjamoi.blogspot.com

    • Anonyymi

      Olisi kyllä 6/5. Jos vielä maastohousut jalas niin kusisin spermaa.
      T. 15v poika

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2619
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      210
      2405
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2292
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      186
      1787
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1298
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1243
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe