Mitä mieltä ootte jos tytöllä on maiharit? Meidän koulussa ei näy kauheesti olevan..
maiharit tytöillä
14
1084
Vastaukset
- yks vaan
Musta on ihan jees jos likat käyttää maihareita. Ne on todella mukavat jalassa, olen kokeillu poikaystäävän. Käyttäsin itsekkin jos olis varaa ostaa.
- HÖH!
Siis ootsä potkassu sun poikaystävää niillä maihareilla vai ? Näinkö nykynuoret testaa kengät ?!? No, en haluais olla sun poikaystävä se on varma.. tosin voishna se olla mukavaa ku joku potkis.. tulis vipinää elämään...
Mun kantani on: Miltä se näyttäs jos pojat alkas kulkee tälläset tyttöjen "läskipohjat" jalassa ? tai korkokantaset kengät !? miettikääpä sitä...
- Poika
jos ne sopii sun tyyliin niin mikä estää?
- Nänsi*
Mulla on ollu maiharit neljännestä luokasta lähtien.Myönnän että oon kyllä poikamainen,mutta kyllä ne voi hyvin pistää jalkaan.Rohkeesti vaan.
- =D
tietenki tytötkin voi pitää maihareita, mikä estää?
mä en oo koskaan ajatellu et se ois ees jotenki poikamaista. no ehkä inttijätkillä on semmoset, mut oon nähny aikuisilla naisillaki semmosia, eikä ne ollu mitenkään miehekkäitä.
- Venefica
Onko sillä jotain väliä? Jos itse tykkäät niin siitä vaan! =)
- tyttö
meidän koulussa melkein kaikilla tytöillä on maiharit... paitsi mulla... Mulla on bootsit =)
- niCi
ja ne näyttää erittäin kivoilta, vaikka ite sanonkin. varsinkin semmoset löysällä olevat... mmmm...=)
- Lör.
meidän koulu pursuu tyttö- ja poikamaihareita.
- bis
Älä osta sellaisia armeijamallisia, ne ei sovi tytöille. tekisit vain itsestäsi punkkarin näköisen ;)
Spiritstoreen tuli tämän syksyn mallistoon tytöille sellaiset hieman paksumpipohjaiset maiharit.
http://www.spiritstore.fi/img/tuote_pics/569.jpg
Väreinä ruskea ja musta. Eniwei sen tyyliset sopii oikein hienosti esim. farkkujen kanssa, mutta ei hameen tai verkkareiden :) - LadyMaryLou
Itselläni melko lyhytvartiset mustat maiharit :) Pidentävät sopivasti ^^
- Bootlover
musta on hyvän näköistä,jos tytöllä on maiharit ja hyvin pidetty,eli siistit mustat kiiltävät.niil sais muaki testata,I like it;).Ja samaa mieltä oon,ettei armijan maiharit sovi tytölle vaan underground teräskärjet pitkä tai puolipitkä vartiset.
- tinjamoi
jooo ne on hienot! haluisin itekki!! :)))
käykää lukemassa mun blogia!!!
tinjamoi.blogspot.com - Anonyymi
Olisi kyllä 6/5. Jos vielä maastohousut jalas niin kusisin spermaa.
T. 15v poika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379