hei vaan kaikille!
Olen käytellyt yleensä linuxia mutta sitten iski pelihimo ja piti asentaa windows xp ja linux. No asentelin kaikki tarvittavat ajurit ja päivitykset ja kuinka ollakaan sain half-life 2:n ja css:n toimimaan. Mutta kun laitan css:ssä find servers, ei tule mitään servereitä. Minulla on service pack 2 ja palomuurina pyörii kerio. Lueskelin että all-seeing-eye olisi hyvä ohjelma serveriasioihin, mutta eipä sekään tahtonut toimia. Mitenkäs tuossa steamissa saisi consolin näkyviin että näkisi näyttääkö se sitten virheilmoituksia.
Kone:
ASUS a8v-e se
AMD athlon 3200 s939
Club 3d Geforce 6600
512mt
css nettiasioita
3
273
Vastaukset
- Sami93_
Ainakin näin saat konsolin auki:
Mene C:(tai minne cs o asennettu) ohjelmat/Valve/Steamapps/käyttäjänimi/counter-strike source/cstrike/cfg/coinfig.cfg ja avaa toi notepadillä. etsi rivi missä on "bind(nappi) toggleconsole" ja vaiha ton "nappi tilalle nappula, millä haluat sen avata, esim "bind F12 toggleconsole". Sitten avaat CS, otat options, advanced ja sieltä enable developers console, laitat siihen merkin. sitten ok, ja nyt toimii!
Servujen toimimattomuus johtuu melkovarmaan palomuurista, yritä etsiä palomuurin asetuksista joku logi ja katso onko se torjunut mitään Valveen liittyvää, ja kokeile niiden sallimista.- sain näkyviin
Juu, sain konsolin näkyviin. Palomuurin pitäisi kyllä olla kunnossa mutta en tiedä sitten. Pitää tutkia sitä tarkemmin.
Onko sp2 muka uusin xp:lle?
Kun mää käytän win2000 ja siinä on service pack 4...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482503
- 1801748
- 921598
- 691583
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k61005- 80958
- 68891
- 61856
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188844- 61818