hei vaan kaikille!
Olen käytellyt yleensä linuxia mutta sitten iski pelihimo ja piti asentaa windows xp ja linux. No asentelin kaikki tarvittavat ajurit ja päivitykset ja kuinka ollakaan sain half-life 2:n ja css:n toimimaan. Mutta kun laitan css:ssä find servers, ei tule mitään servereitä. Minulla on service pack 2 ja palomuurina pyörii kerio. Lueskelin että all-seeing-eye olisi hyvä ohjelma serveriasioihin, mutta eipä sekään tahtonut toimia. Mitenkäs tuossa steamissa saisi consolin näkyviin että näkisi näyttääkö se sitten virheilmoituksia.
Kone:
ASUS a8v-e se
AMD athlon 3200 s939
Club 3d Geforce 6600
512mt
css nettiasioita
3
324
Vastaukset
- Sami93_
Ainakin näin saat konsolin auki:
Mene C:(tai minne cs o asennettu) ohjelmat/Valve/Steamapps/käyttäjänimi/counter-strike source/cstrike/cfg/coinfig.cfg ja avaa toi notepadillä. etsi rivi missä on "bind(nappi) toggleconsole" ja vaiha ton "nappi tilalle nappula, millä haluat sen avata, esim "bind F12 toggleconsole". Sitten avaat CS, otat options, advanced ja sieltä enable developers console, laitat siihen merkin. sitten ok, ja nyt toimii!
Servujen toimimattomuus johtuu melkovarmaan palomuurista, yritä etsiä palomuurin asetuksista joku logi ja katso onko se torjunut mitään Valveen liittyvää, ja kokeile niiden sallimista.- sain näkyviin
Juu, sain konsolin näkyviin. Palomuurin pitäisi kyllä olla kunnossa mutta en tiedä sitten. Pitää tutkia sitä tarkemmin.
Onko sp2 muka uusin xp:lle?
Kun mää käytän win2000 ja siinä on service pack 4...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 40428
- 47427