JYVÄSKYLÄN TIVOLIMIITTI

Qadashu

Tätähän emme voi välttää emme sitten mitenkään.. Eli huomasin eilen että vappuna tulee tivoli mestoille...

Sinne siis kaikki.. Päivää sopimaan tänne ja muita ehdotuksia..

Kiikkuen ja kaakkuen Qada :P

16

7820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rotanraato

      tulloo niissä vempaimissa pahaolo, mutta seura eis ois paha

    • Tällä hetkellä ei ole tiedossa muuta menoa, joten aika varmasti tulen. Taidan kanssa jättää ainakin pahimmat pyörityslaitteet väliin kun maha ei oikein pidä niistä :D

      Onko miitti nyt sitten sunnuntaina? Maanantai taitaakin olla vapaapäivä. En olekaan kovin useasti ollut sunnuntaina bilettämässä... hämmentävää :P

    • Niin, minä olen, tulen ja hengitän

    • pelimies-82

      kuulostaa hyvältä,kannatetaan...

    • Noppis

      Jöö, mä tuun kans jos vaan ei mitään kuNmallista satu ja tapahdu... :)

      See ya.

    • kai se on minunkii tultava kun kerta kaikki muuttii on siellä :u

      täytyy kysästä jos Zilla lähtis mukkaan...

      • sun kanssas ihan minne vaan :X


    • mie ilmaannun paikalle jos vaan mitenkään pääsen :)

    • K-tee

      Mietitään... mietitään. ;)

      -K-

      • K-tee/Elf

        Heipsan.

        Toivotan jokaiselle yhteisesti ja erikseen hauskaa vappua! Törmäillään, jos tavataan, mutta tivoliin en valitettavasti pääse. Sukujuhlat sattuivat nyt samaan aikaan.

        Jatkoista en tiedä vielä, mutta kahtellaa kui käy. Nuhaa pukkaa, joten saattaapi olla, että tämä tyttö viettää vapun sängyn pohjalla.

        Aurinkoista päivää ja simaisaa (vai viinaisaa?) vappua kaikille ihanuuksille!
        :X

        -K-


    • M.Pallopää

      kyllähän minäkin sinne tuun käymään.

    • Mina_D

      en ole ihan varma mutta täytyy kattoa jos kynnelle kykenee.

    • mike_patton_74

      saitte ylipuhutta :)

    • jyca

      Yritää paikallistaa paikan,,,,,,

    • sami.

      joo yritetään tulla miittiin!!..jos vielä löydetään sinne niiin hyvä juttu ja vappumieltä myös..

    • rotanraato

      olihan siellä kivaa, mutta tapahtu kaikenlaista mitä ei oli tarvinnu tapahtua laran reppu ja tivoli nahistelu. Mutta muuten ok. olen kyllä nimistä ja naamoista viellä sekasin mutta eihän tuo haettoo ;)

    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe