HABBOSSA PÄÄ IRTI!

Habbo Hackeri

Hahaha, 01.04.06 tuolla uima-altaalla(habbossa), jos otat liikaa aurinkoa, pää sulta meni irti

12

6342

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -ttävää

oot

• Puppis ja Sissi

Ainaki meiän mielestä.

• Habuskakakkaa
        Puppis ja Sissi kirjoitti:

Ainaki meiän mielestä.

MOI! mielestäni habbo on erittäin sivistyväinen paikka. Ajatelkaa nyt lapsikullat ilman habboa! Se ei olisi järkevää. Lapset oppivat hyvin paljon habboukkojen kiroilusta. Ne myös laulavat mielellään mukavia hoo hoo habbo lauluja. Ne tykkäävät toisistaan, Esim. Minä ainakin rakastuin yhteen ääliöön. Se ääliö on ihana!

• RULLA LUISTIN UUNOILIJA!
        Puppis ja Sissi kirjoitti:

Ainaki meiän mielestä.

minusta habbo on erittäin mukava,ihana,ihku,soopa paikka.MEIDÄ SANTTU Ja moona ja ervin ja roope ja erkki, ja mallikas ja tiina ja vilma ja annika ja toosa ja sara ja mökkyri viihtyisivät siellä kun kotonaan!OU JEE OH LAH LAH muuten ketkä tykää samba tanssista mä rakastan sitö mä käyn joka päiv miun boyn kaa tanssi sitä

• .__.
        RULLA LUISTIN UUNOILIJA! kirjoitti:

minusta habbo on erittäin mukava,ihana,ihku,soopa paikka.MEIDÄ SANTTU Ja moona ja ervin ja roope ja erkki, ja mallikas ja tiina ja vilma ja annika ja toosa ja sara ja mökkyri viihtyisivät siellä kun kotonaan!OU JEE OH LAH LAH muuten ketkä tykää samba tanssista mä rakastan sitö mä käyn joka päiv miun boyn kaa tanssi sitä

no mikset nyt samantien tunge mukaan vielä muutamaa YHDYS SANA VIRHETTÄ?

• samba on perseestä
        RULLA LUISTIN UUNOILIJA! kirjoitti:

mees ny sen sambas kanssa sanonko mihi ja habbo ei oo mikää pikkulasten paikka sinehän on 13v ikärajaki et älkää yhtää ruvekko haukkuu sitä pikkulasten mestana

• excusemewtfrudoin
        samba on perseestä kirjoitti:

mees ny sen sambas kanssa sanonko mihi ja habbo ei oo mikää pikkulasten paikka sinehän on 13v ikärajaki et älkää yhtää ruvekko haukkuu sitä pikkulasten mestana

oox vähänx aikuinenx itexx XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD q noin edustqvasti puhutxq aikuisqzxiskäisistäxx 13WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE:istä ÄKSDEEEEEEEEEEEEEE

HABBO RULEEEEEEEEEZZZ RUNE RULEZZ WAIH4X G4m444 JEE CSS RULEZZZ WITTU WÄHÄN MÄ OLEN PASKA CSS RULEZ EN EDES TIEDÄ MIKÄ TOI VITUN PASKA VALAVE JA CSS MEINAA CRONERSOHTSTRIKE VAI MITÄ VITTUA TURPA KII RUOTSI ON IHAN VITUN HOMOOOOOOOOO KAIKKI HOMOT ON IHAN HOMOOOOI ENKKU SUXXXXXXXXXXXX KOULU SUXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Hiljaa jo, huonoa stereotyyppiä tuot tänne. Ja karmaa. Pfytt.

• habbobobo
        excusemewtfrudoin kirjoitti:

oox vähänx aikuinenx itexx XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD q noin edustqvasti puhutxq aikuisqzxiskäisistäxx 13WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE:istä ÄKSDEEEEEEEEEEEEEE

HABBO RULEEEEEEEEEZZZ RUNE RULEZZ WAIH4X G4m444 JEE CSS RULEZZZ WITTU WÄHÄN MÄ OLEN PASKA CSS RULEZ EN EDES TIEDÄ MIKÄ TOI VITUN PASKA VALAVE JA CSS MEINAA CRONERSOHTSTRIKE VAI MITÄ VITTUA TURPA KII RUOTSI ON IHAN VITUN HOMOOOOOOOOO KAIKKI HOMOT ON IHAN HOMOOOOI ENKKU SUXXXXXXXXXXXX KOULU SUXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Hiljaa jo, huonoa stereotyyppiä tuot tänne. Ja karmaa. Pfytt.

pidä sinä teinic vaa turpas kii ku ety mistää mitäöä tiiä qxqxqxq

• ...

Jep.. Totta..

• Taffelio

Habboon aina ennen vessaan menoa!

• marse

Habbo on rahan tuhlusta ja eikös sitä voi muutenkin viettää vapaa-aikaa kuin olla habossa?

• habbohahmo
        marse kirjoitti:

Habbo on rahan tuhlusta ja eikös sitä voi muutenkin viettää vapaa-aikaa kuin olla habossa?

Musta ainaki habbo on ihan kiva paitsi välillä vähän tylsä, jos ei oo kamuja paikalla. Mutta oon samaa mieltä et se on rahan tuhlausta. En kuitenkaan ite oo ostanu koleja vaan oon vaihelllu ja jotku on antanu ilmaseks kamaa.
        Ja oon siinäki samaa mieltä että eihän se mikään pikkulasten paikka oo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      85
      1216
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      74
      969
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      966
    4. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      58
      715
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      161
      675
    6. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      185
      668
    7. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      278
      663
    8. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      626
    9. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      54
      617
    10. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      615
    Aihe