Hyviä nettipokeripaikkoja?!

Arska

Morjes!

Osaatteko nimetä hyviä nettipokeriosoitteita? Pitäisikö suosia suomalaista, jos sellasia on? Eurobet ainakin toimii suomenkielellä, lieneekö se hyvä? Ulkomaisissa nettipokereissa ei taida voida luottaa luottokorttisaldojen lataamiseen ja rahojen saamieen vai millaisia kokemuksia teillä on?

Onko muuten jollain heittää jotain tarinaa omasta nettipokerimenestyksestä?

8

2373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelur

      metropokeri.com on ainakin minulla toiminut hyvin. sivut toimii suomeksi ja rahansiirrot nopeasti.

      menestys kai vielä kaukana mutta vajaan vuoden olen pelaillut ja n 500e plussaa joka viikko pelaamalla. affiliate tulot kavereiden pelaamisesta.

      • P. Uijari

        ...paikka ole edes ollut auki niin kauan. PUFFI!


      • pelur
        P. Uijari kirjoitti:

        ...paikka ole edes ollut auki niin kauan. PUFFI!

        n.2vkoa pelannut tuolla enkä enää pelaa muualla. en ikäväksesi huomannut eritellä muita paikkoja missä aikaisemmin pelasin. ET SILLEEN!!!!!!!


    • www.pokerinaama.com

      Olen pelannut noin parilla kymmenellä pokerisaitilla ja kertaakaan ei ole ollut ongelmia rahaliikenteen suhteen.

      Kaikki laajasti tunnetut peliyhtiöt ovat varsin luotettavia, joten omien ropostensa menetystä on turha pelätä. Esim. PartyPokerilla vuonna 2005 pelaajat panostivat yhteensä 47,6 miljardia dollaria peleihin. Veikkauksen vastaava luku oli 1,35 miljardia euroa.


      Ei ole olemassa mitään yhtä ainoata oikeaa pokerisaittia jolla tulisi pelata. Ihmiset arvostavat niin eri asioita tässäkin asiassa.

      Jos tahdot valtavan pelivalikoiman ja lähes 100 000 pelaajaa yht'aikaa kirjautuneena, niin valitse PartyPoker.

      Jos tahdot hyvän aloitusbonuksen, niin valitse esim. HoldemPoker (200% bonusta $1000 asti) tai UltimateBet (100% bonusta $500 asti).

      Jos tahdot suomenkielisen käyttöliittymän ja asiakastuen, niin valitse Pokerihuone.com.

      Jos tahdot reload bonuksia lähes viikottain, niin valitse AbsolutePoker.

      ...

      Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään.
      Kyllä se oma pelipaikka jostakin löytyy. Kannattaa kokeilla useita vaihtoehtoja ja samallahan saa käytettyä hyväkseen pokeriyhtiöiden tarjoamia uusien asiakkaiden bonuksia.

      Lisää aiheesta:
      www.pokerinaama.com

      • pookeri

        Esimerkiksi partypokerin client on todella ärsyttävä. Kaikenlaista pop uppia ym. sälää. Itse olen todennut sportingbetin parhaaksi. Client on selkeä eikä siellä soi esim. ärsyttävää herätyskello pirinää jos mietintä sattuu venähtämään. Myös asiakaspalvelu on suomeksi ja rahansiirto onnistuu mm. visa electronilla.


    • okeeeeeeeeeeee

      itse aloitin ja pelaan vieläkin expektillä.Helppo siirtää rahaa suoraan tililtä ja takas, menee pari pankki päivää max.Mutta niin kuin jo muut totes niin valikoimaa riittää,ja oma suosikki kyllä löytyy.Pelasin välillä melko paljon muuallakun expektillä tökki kaikki mahdollinen,siis meni poikki vähä väliä ei saanu siirrettyä rahaa veikkaus tilitä pokerin puolelle yms.Nyt kaikki on toiminu ihan hyvin.

    • Näin meillä

      Titan ja nobel(Tai jotenkin noin kirjoitettuna) tällä hetkellä kierrätyksessä. Noissa itse tykkään hyvästä statistiikasta pelikäsin osalta. Auttaa harrastelijaa kun ohjelmasta saa katottujen flobbien määrät jne suoraan. Tosin molemmissa talletusbonuksien keräämisessä on aika iso homma pikkupöydissä ei oikein kartu.

      Sporting bet kaatuili aikoinaan vähän liian usein. Voipi olla tosin nykyisin toimivampi en ole käynyt vähään aikaan. Party oli ihan yes kaikin puolin. Yleensä parilla saitilla aktiivisesti jos toisella ei kulje peli niin sitten toiselle saitille.

      Saitille liittyessä tsekkaa paljon online pelaajia vähintään 2-3 tuhatta pitää löytyä kokoajan että pelivalikoima on riittävän laaja. Tämä on saitin valinnassa tärkeintä mielestäni.

      Sitten tsekkaa että saitilta löytyy sinulle sopivia pöytiä ja pelaajia niistä. Esim joissakin paikoissa pienimmät panokset ovat liian isot ihan aloittelijalle tai sitten pienimpiä panoksia löytyy vain 10 hengen pöydistä (itse pidän kuuden pöydistä).

      Myöskään kielisyyden en usko olevan ongelma.

      Mutta jos olet aloittelija niin aloita noilla 10d tarjouksilla treenaus. Pienimpiin limitteihin opettelemaan ennemmin kuin talletat omaa rahaa. Ennenkuin pystyy jollakin lailla peliä/vastustajia analysoimaan tarvitset noin 4000 kättä taakse. Noita 10 liittymis saitteja löytynee puolen kymmentä helposti.

    • interpoker

      Olen pelannut useissa eri paikoissa(esim. ekspekt, nordicbet, laddbrokes, eurobet, paf, noble jne.) ja mielestäni paraspaikka on kuitenkin interpoker . interpokerilta saa joka kuukaus 100$ reload bonuksen, kannattaa myös rekisteröityä interille jonkun affiliaten kautta jotta saa rakebackdiilin(noin 30%).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe