travelodge

kaaleppi

Onko kokemuksia Travelodge-hotelleista Lontoossa? Epäilyttävän halpoja vaikka kohtalaisen hyvät sijainnit. Laittakaapa kokemuksia.

4

2343

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toukokuussa Englantiin

Noita kokemuksia olen minäkin yrittänyt kalastaa, mutta kukaan ei ole vastannut.
      Otin riskin ja varasin perhehuoneen hintaan 26 puntaa yö! Siis meitä neljä ja euroissa yölle hintaa noin 38 euroa. Aamiaista ei tule, mutta se on pikkulisä :)
      Kerron kyllä sitten kun olen käynyt.Ja noita hotellejahan näkyy olevan ympäri Englantia ja Lontoossakin vaikka kuinka monta.

• Annukka

Lontoon travelodgesta ei kokemuksia, mutta ympari irlantia kyllakin. Todella tyytyvainen olen ollut, huoneet ovat siisteja ja tilavia. Vaikka aamiainen ei mukaan kuulukaan, niin mista muualta voi saada perhehuoneen 40eurolla per yo?

• Krissem

Olimme Travelodgessa kolmisen yötä ja hyvä se on. Halpa hinta ihmetytti, mutta kerrankin halvalla saa hyvää :) Suositellaan. Mukavaa reissua.

• Lodgeri

Itselläni on kokemusta vain Manchesterin central Travelodgesta. Mielettömän hyvä! Siellä yövyn varmasti aina kun olen Manchesterissa. Sijainti todella hyvä, perhehuone oli 45 £ riippumatta henkilöiden määrästä (max 4). Meidän sakille tuli siis maksamaan 15 £/hlö. Katselin kerran tulevaa reissua varten vähän hintoja ja näyttivät vaihtelevan, mutta halpahan se on. Itse tykkäsin: hiljainen, siisti, alakerrassa baari, hyvä palvelu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      81
      1233
    2. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      824
    3. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      72
      719
    4. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      240
      717
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      591
    6. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      46
      575
    7. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      77
      560
    8. 37
      512
    9. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      24
      505
    10. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      26
      482
    Aihe