Juuh, vaihdoin tun saunalahden tekstari liittymän siihen totaali liittymään ja vaihto tapahtui vuorokaudessa. Kysyisinkin nyt että onko kenelläkään tietoa koska saan puhelimen? siis miten pitkä toimitus aika siinä on. Luulisi että puhelin tulisi aika nopeaa, koska minulla on jo saunalahden liittymä. Hyvää pääsiäistä kaikille!
Pelkän puhelimen toimitusaika...
saunalahtelainen
3
798
Vastaukset
- Ahrimon
Mulla meni 8 arkipäivää tilauksesta puhelimen saapumiseen postiin.
- sonierkkaaja
Yleinen arvio puhelimen saapumiselle on 7-10 arkipäivää.
- Potuttaa1
Itse tilasin tabletin 27.9 ja nyt on jo kolmas viikko menossa eikä vieläkään ole mitään kuulunut tilausten seuranssa lukee etää odottaa positusta. taidan perua koko tilauksen ja hakea kilpailijalta jos vaikka saisi tänä vuonna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841