Olen ostamassa dantelta tuollaista. Onko kenelläkään mitään kokemusta tuosta? Toimiiko niin kuin luvataan???
Itsestään syttyvä tulitikku
5
2025
Vastaukset
- juuu86y
sama versio kun on monessa suomalaisessakin kirjassa, eli vot tehä sen 2minuutissa ilmaseks
- En ole
ostanut suomalaisia kirjoja. Lähinnä kokoelmiini kuuluu englantilaisia. Onhan niitä suomalaisiakin tullut joskus etsittyä kirjakaupoista mutta ei tunnu ainakaan lappeenrannasta löytyvän.
Jos se on niin helppo tehdä niin sitten voit ehkä kertoa miten tuo homma toimii koska kyseessä ei kuitenkaan ole niin merkittävä temppu että se satuttaisi jotakuta. Ei tarvitse tuhlata paria kymppiä tuohon systeemiin.
Siis minkälainen tuo systeemi on? Pitääkö käteen piilotella jotain systeemiä vai millä hemmetillä tuo tikku loppupeleissä syttyy???
Tai kerro yksikin kirja mistä voi ohjeet löytää niin ostan sen jos löydän jostain.
Kiitos jo etukäteen. Hyvä kun johonkin kysymykseen saa vastauksia. Kaiken näköisiä temppuja on tullut tehtyä ja on myös tullut nähtyä mutta jotenkin tuo yksinkertainen tikku temppu on jäänyt kokonaan pimentoon siten että minulla ei ole hajuakaan miten temppu toimii... - sorimyöhäs
En ole kirjoitti:
ostanut suomalaisia kirjoja. Lähinnä kokoelmiini kuuluu englantilaisia. Onhan niitä suomalaisiakin tullut joskus etsittyä kirjakaupoista mutta ei tunnu ainakaan lappeenrannasta löytyvän.
Jos se on niin helppo tehdä niin sitten voit ehkä kertoa miten tuo homma toimii koska kyseessä ei kuitenkaan ole niin merkittävä temppu että se satuttaisi jotakuta. Ei tarvitse tuhlata paria kymppiä tuohon systeemiin.
Siis minkälainen tuo systeemi on? Pitääkö käteen piilotella jotain systeemiä vai millä hemmetillä tuo tikku loppupeleissä syttyy???
Tai kerro yksikin kirja mistä voi ohjeet löytää niin ostan sen jos löydän jostain.
Kiitos jo etukäteen. Hyvä kun johonkin kysymykseen saa vastauksia. Kaiken näköisiä temppuja on tullut tehtyä ja on myös tullut nähtyä mutta jotenkin tuo yksinkertainen tikku temppu on jäänyt kokonaan pimentoon siten että minulla ei ole hajuakaan miten temppu toimii...siis siinä ei tarvita kun kuminauha , tulitikkuaskin sytytys osa tylitikku ja hakaneula .pistä kuminauha tulitikun sytytyspinnan ympärille kireelle ja siihen väliin vielä tulitikku. ripusta viritys johonkin piiloon takkiisi hakaneulalla, kun kiskaset tulitikusta se syttyy ja näyttää että syttyy itsestään
- tuollainen
sorimyöhäs kirjoitti:
siis siinä ei tarvita kun kuminauha , tulitikkuaskin sytytys osa tylitikku ja hakaneula .pistä kuminauha tulitikun sytytyspinnan ympärille kireelle ja siihen väliin vielä tulitikku. ripusta viritys johonkin piiloon takkiisi hakaneulalla, kun kiskaset tulitikusta se syttyy ja näyttää että syttyy itsestään
systeemi. Pitänee kysellä tarkemmin dantelta.
- MrIncognito
tuollainen kirjoitti:
systeemi. Pitänee kysellä tarkemmin dantelta.
Mainiosti, periaate erilainen kuin suomalaisessa kirjallisuudessa.
Gimmic suhteellisen näkymätön, mutta maalaisin sen kuitenkin mustasta ihonväriseksi.
Kannattaa kuitenkin miettiä, mihin ko. proppi on liitettävissä, millä tempulla jatkat.. mihin tarvitset palavaa tikkua. Itsessään tämä ei ole ihme, kiva lisä kuitenkin sopivaan rutiiniin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1151036
- 491015
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856