Panamaan??

Tiitu

Moikka,
aurinkomatkojen uusi kuvasto tuli tänään,
nyt iski sellainen himo päälle. että panamaan pitää päästä, onko kukaan käynyt?
Millainen paikka?
Kiitos jo etukäteen.

6

2936

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tiedetä

Taitaa olla Panamaan ensimmäiset valmismatkat,ja en usko että siellä omatoimisesti käynneitäkään kauheasti löytyy.Kannattaa lukea sanatarkkaan matkaopas,esim. mihin minä kiinnitän huomion :asukasluku>eli onko ihan tuppukylä,riippuu tietty mitä haluaa.Panaman pääkaupunki näytti olevan tosi iso,kun taas rantakohde oli pieni.

Retket>niistä voi jo päätellä,mitä on lähiseudulla tekemistä.Ostokset&huvit>ilmoitetaan aika hyvin mitä löytyy.
      Hintataso esim.näytti olevan edullinen,jos sitä arvostaa. Ja ainakin Aurinkomatkojen Plussat&Miinukset kertoo paljon,joten nekin otan huomioon.

Eli Toisin sanoen tarvii vain erittäin tarkkaan uusista kohteista katsoa esitteen tiedot,ja sitten vain avoimella mielellä reissuun.

Toivotaan että jollain olisi niitä henkilökohtaisia kokemuksia vielä jaettavaksi=)

• tutustua

• linkki..

• KORJAUS ;)

• kirjoitus

luepa viimeisin seuralehti,siinä oli artikkeli panaman lomasta,näyttävät järjestävän seuramatkan syksyllä.Itse kiinnostuin paikasta myös luettuani aurinkomatkojen esitteen, mutta seurassa luki, että pitää liikkua ryhmässä ja vaan päiväaikaan rikollisuuden vuoksi, niin taidankin lähteä meksikoon.

• Turha pelko pois, ei siellä ole rosvoja sen enemmän kuin muissakaan latino- paikoissa. Eikä ole kukaan missään suositellut yksin menemään pimeälle kujalle rahatukun kanssa! Kaksitoista vuotta sitten olin ensimmäisen kerran -yksin. Vain yksi pieni rosvo yritti pimeässä viedä rahani -15 taalaa. Ei kuitenkaan onnannut ja olen ollut siellä senkin jälkeen omatoimimatkalla vaimon kanssa. Kaikkialla pitää osata varoa tai puolustautua. Värikäs paikka!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      101
      3786
    2. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      54
      3131
    3. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      79
      3057
    4. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      19
      2915
    5. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      28
      2754
    6. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      52
      2472
    7. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      19
      2217
    8. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      5
      2145
    9. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      60
      2138
    10. Oletko uhriutuja?

vaikka itse olet rääkännyt toista ja aiheuttanut ties mitä toiselle.
      Tunteet
      59
      1996
    Aihe