Ei pidä vertailla ketään kehenkään. Elvis oli Elvis ja Lennon oli Lennon. Toinen elää ja se on Elvis.
Kummatkin ovat hyviä. Elvis on omalla tavalla ja Lennon omalla. Kumpikin hyviä mutta Elvis on paras ja King !
jooop
1
116
Vastaukset
- Cilla
Niin se pitäisi mennä, ettei paljoo vertailis Elvistä johkuun toiseen tai nyt yleensä ihan ketä artistia tahansa koska jokaisella on se oma juttu. Myönnän että olen kyllä täällä kovasti aina puolustellu Elvistä koska jotku ihmiset pystyvät jollakin ihmeen konstilla aina vertailemaan Elvistä johkuun toiseen, joka nyt on täysin mahdottomuus. Tosin onhan niistä ihmisistä lähes kaikki sellaisia jotka tulevat vain sohimaan kepillä muurahaispesää, mutta juuri sen takia ei voi ottaa heidän kommenteja vakavasti!! Se on vaan sellainen asia, että makuasiasta ei voi kiistellä!
Mutta mä kyllä puolustan Elvistä aina niikun naaras leijona pentujaan!
Välillä ei viitsi edes vastailla niille muurahaispesän tökkijöille koska en halua antaa sitä tyydytystä heille jota he janoavat, mutta välillä taas on kiva niille vastata koska yleensä ne paljastavat siinä vaiheessa oman tyhmyytensä!
-TCB-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk243942Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122911Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22890Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.39856PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht113722Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport36701- 35676
- 104637
- 134635