Ostajia!? Hah hah! Mä maksan 14e seisoma lipustani, ja te maksoitte 100e! Pässit!
Ketuttaako?
5
850
Vastaukset
- ....
Tai sitten et saakaan lippua? Ne jotka hankkivat tuon finaalikortin, eivät maksaneet yhtään ylimääräistä lipustaan, rahat saa takaisin alennuksena ensi kauden kausikortista. Sinä taas et välttämättä saa lippua, etkä saa mitään alennuksia ensi kauden kortista.
- joten mä olen kuningas!!!
ja maskan 14 e ja te rakit 100e !!!
- kausikortin...
joko tiedät että pääset sitten koko rahalla(kortilla) katsomaan pelejä?
Mikä ihmeen alennus ensi kauden kausikortista?????Olet vain maksanut jo osan kausikortista ennakkoon, eihän se ole mikään "alennus", entäs jos et ostakaan kausaria, silloinhan rahat jäävät lahjoituksena Ässille, vai saatko ne takaisin.Itse en kyllä moiseen kauppaan ryhtyisi, jos en saa normaalihintaista lippua niin antaa sitten olla.
- potaska
Ostin 150 eken istumapaikan parhaalta paikalta ja lauantaina ostan 6 lippuu lippupalvelusta ja myyn ne 75 ekee pala...... ja saman teen seuraavaan peliin, jos sellanen pelataan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403037- 732639
- 1742344
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362105- 181456
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231383Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411376- 101264
- 131259
- 221231