kangasmerkkejä niin mistä?

Nacta

alkuiltapäivää.

ongelma on nyt sellainen, että ei ole oikein missään hiipinyt eteen kangasmerkkejä, joka ei maksaisi väh. 4 € vähempää. Tosin Stuntmanin nettisivuilla näkyy merkkejä lähtevän kolmella ja puolella eurolla kipale.
Monilla messuilla ja toreilla näkyy kojuja, jotka myyvät mörkö ja pääkallopaitojen ohella kangasmerkkejä, mutta hinnat tuntuvat jokaikisessä härskin suurilta sellaisesta pienestä neliötä kangasta.
Ovatko ne oikeasti niin hintavia vai yrittävätkö myyjät vain pissiä ihmisten silmään? Mikäli on näin niin mistä niitä saisi edullisemmin?

5

1413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hintava

      Ihan tarkkaan en tiedä mitä noilla kangasmerkeillä tarkoitat, mutta jos tarkoitat sellaisia brodeerattuja lappusia, joita ommellaan esimerkiksi vaatteisiin kuten hihamerkit, niin sen verran voisin kertoa, että merkin hinnassa ei ole kyse niinkään käytetyn materiaalin, siis sen kankaan koosta ja langan menekistä, kuin työstä. Eli tuollaisen merkin aikaansaamiseen tarvitaan sekä aikaa, että taitoa, koneita ja tietysti oikeat materiaalit.

      Kappaleittainkin myytäessä hintaan tulee lisäksi kaikki myymiseen kuuluvat kulut.

      En voi sanoa että 4 euroa olisi paljon tai vähän kyseisestä tuotteesta, mutta jokusen merkin tavallisella kotikoneella väkästelleenä en pidä hintaa sinänsä isona. Kannattaa ehkä kokeilla miten niiden teko sujuu, niin sen jälkeen osaa suhteuttaa merkin hinnan kohdalleen...ja ainahan voi tinkiä, ainakin just jollain messu- ja torimyynneissä, etenkin jos ostaa useamman.

      • tosiaankin

        Kyllä mielestäni kangasmerkki, jonka myyntihinta on luokka 4€ on suht arvokas, mikäli on kyse "normaalista" hihamerkistä.
        Kankaan hinta, muutama sentti ja brodeeraava kone tekee merkin muutamassa minuutissa.
        Katetta tulee vähintäänkin riittävästi.
        Olen jopa itse hankkinut tuollaisen brodeerauskonee ja sitten tietokoneohjelman jolla voi suunnitella merkin ja sitten syöttää se koneelle ja vot, se on siin.


    • perhonen '93

      Moi!

      Minä osaisin auttaa sinua jollakin tapaa. Sinähä voisit tehdä sellaisen kangasmerkin itse. Ota jokin kangaspala ja sitten teet siihen jonkin kuvion. Siinä se kangasmerkki sitten on.

      Terveisin perhonen '93

    • joku vaan

      Hei! En tiedä olisiko tästä apua, mutta olen nähnyt netin huutokaupassa myytävänä useaan otteeseen erilaisia kangasmerkkejä... Osoite on http://www.huuto.net/ Siellä voi siis "huutaa" itselleen tavaraa, jota haluaa, mutta sinne pitää rekisteröityä. Kangasmerkkejä olen nähnyt ainakin "harrastukset" osastolla ja siellä "käsityö..." ja "askartelu..." osastoilla. Lähtöhintoja en ole pannut merkille, kun itselläni ei ole ollut niille tarvetta, mutta käy tutustumassa...

    • Anonyymi

      Täällä on kangas- ja haalarimerkkejä paljon 0,99€ kappale

      https://www.pahis.fi/category/507/kangasmerkit

      https://www.pahis.fi/category/717/haalarimerkit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5896
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2536
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1785
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe