kangasmerkkejä niin mistä?

Nacta

alkuiltapäivää.

ongelma on nyt sellainen, että ei ole oikein missään hiipinyt eteen kangasmerkkejä, joka ei maksaisi väh. 4 € vähempää. Tosin Stuntmanin nettisivuilla näkyy merkkejä lähtevän kolmella ja puolella eurolla kipale.
Monilla messuilla ja toreilla näkyy kojuja, jotka myyvät mörkö ja pääkallopaitojen ohella kangasmerkkejä, mutta hinnat tuntuvat jokaikisessä härskin suurilta sellaisesta pienestä neliötä kangasta.
Ovatko ne oikeasti niin hintavia vai yrittävätkö myyjät vain pissiä ihmisten silmään? Mikäli on näin niin mistä niitä saisi edullisemmin?

5

1565

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hintava

Ihan tarkkaan en tiedä mitä noilla kangasmerkeillä tarkoitat, mutta jos tarkoitat sellaisia brodeerattuja lappusia, joita ommellaan esimerkiksi vaatteisiin kuten hihamerkit, niin sen verran voisin kertoa, että merkin hinnassa ei ole kyse niinkään käytetyn materiaalin, siis sen kankaan koosta ja langan menekistä, kuin työstä. Eli tuollaisen merkin aikaansaamiseen tarvitaan sekä aikaa, että taitoa, koneita ja tietysti oikeat materiaalit.

Kappaleittainkin myytäessä hintaan tulee lisäksi kaikki myymiseen kuuluvat kulut.

En voi sanoa että 4 euroa olisi paljon tai vähän kyseisestä tuotteesta, mutta jokusen merkin tavallisella kotikoneella väkästelleenä en pidä hintaa sinänsä isona. Kannattaa ehkä kokeilla miten niiden teko sujuu, niin sen jälkeen osaa suhteuttaa merkin hinnan kohdalleen...ja ainahan voi tinkiä, ainakin just jollain messu- ja torimyynneissä, etenkin jos ostaa useamman.

• tosiaankin

Kyllä mielestäni kangasmerkki, jonka myyntihinta on luokka 4€ on suht arvokas, mikäli on kyse "normaalista" hihamerkistä.
        Kankaan hinta, muutama sentti ja brodeeraava kone tekee merkin muutamassa minuutissa.
        Katetta tulee vähintäänkin riittävästi.
        Olen jopa itse hankkinut tuollaisen brodeerauskonee ja sitten tietokoneohjelman jolla voi suunnitella merkin ja sitten syöttää se koneelle ja vot, se on siin.

• perhonen '93

Moi!

Minä osaisin auttaa sinua jollakin tapaa. Sinähä voisit tehdä sellaisen kangasmerkin itse. Ota jokin kangaspala ja sitten teet siihen jonkin kuvion. Siinä se kangasmerkki sitten on.

Terveisin perhonen '93

• joku vaan

Hei! En tiedä olisiko tästä apua, mutta olen nähnyt netin huutokaupassa myytävänä useaan otteeseen erilaisia kangasmerkkejä... Osoite on http://www.huuto.net/ Siellä voi siis "huutaa" itselleen tavaraa, jota haluaa, mutta sinne pitää rekisteröityä. Kangasmerkkejä olen nähnyt ainakin "harrastukset" osastolla ja siellä "käsityö..." ja "askartelu..." osastoilla. Lähtöhintoja en ole pannut merkille, kun itselläni ei ole ollut niille tarvetta, mutta käy tutustumassa...

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4578
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3572
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2784
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2113
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      110
      1316
    Aihe