olisiko kenelläkään kokemuksia/vastauksia pulmaani?olen lopettanut e-pillereiden syömisen joulun jälkeen. tämän jälkeen yhdet normaalit kuukautiset. kahdet viime kuukautiset ovat olleet niukat, toisista selvisin käyttämällä pikkuhousunsuojaa ja ne kestivät kaksi päivää.viimeisimmät olivat jo niin niukat, ettei tullut kuin pyyhkäistessä vähän ja pikkuhousunsuoja säilyi puhtaana. siis..onko normaalia?pitäisikö varata aika lääkärille?äidilläni on käynnistetty kuukautiset uudelleen nuorempana keltarauhashormoonilla tai jollain vastaavalla,olisiko se minunkin kohtaloni? painoni putosi vuodessa stressin takia kymmenen kiloa ja painoindeksini oli 15 joulun alla, nyt kuitekin paino on jo noussut joten en uskoisi sen vaikuttavan kuukautisiini.
apua kipeästi kaivataan
tyttönen87
1317
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
E-pillereiden lopetuksesta seuraa se, että elimistön hormonit menevät hetkeksi sekaisin, joten syy voi olla siellä.
Painon heittelyt myös vaikuttavat, ja kun olet noin ilmeisen laiha ollutkin niin ei olisi mikään ihme, että se vaikuttaisi.
Joten, voithan odotella vielä hetken ja pyrkiä normaalipainoon ja katsoa miten asiat lähtevät kulkemaan. Jos tarvetta, niin mene lääkäriin.