Olen Vantaalta ja kannatan Allianssia! Mihin ihmeeseen ne Allianssin ottelut häipyivät, kausikortti ostettu ja hyvältä paikalta! Vai hmm se itämainen omistaja lupasi joukkueelle europelejä, onkohan Allianssi pelaamassa euroliigaa ja jättää veikkausliigan väliin?
Mihin?
eiurfsjkdmx,n
5
494
Vastaukset
- rouva ye
Erkki salon mielestä edellytys toiminnan jatkamiselle olisi ollut liigapaikka!
- old.man.river
Sinähän olet tarkkaan seurannut suosikkijoukkueesi vaiheita :)
- NONDA
Sinähän se oikea ruudinkeksijä olet...
- pelaa missa.kun...
Etkö ole seurannu tiedotusvälineistä,että AC-Allianssin taru on loppu,he eivät pelaa Veikkaus-liigassa,eivätkä Ykkösessä,koska he eivät anoneet sitäkään paikkaa.Ja AC-Allianssin toiminta lopetetaan.Näin käy,kun hesalainen jengi varastetaan ja muuutetaan vantaalaiseksi.
- Fanitus
Pelaa ne vielä mutta seura on nykyään AC MILAN
ja pelipaikka on Italiassa.
Ja samat kausikortit käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281266
- 1181088
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97914- 113837
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa271778- 48705
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18687- 44629
- 49589
- 26584