Olen Vantaalta ja kannatan Allianssia! Mihin ihmeeseen ne Allianssin ottelut häipyivät, kausikortti ostettu ja hyvältä paikalta! Vai hmm se itämainen omistaja lupasi joukkueelle europelejä, onkohan Allianssi pelaamassa euroliigaa ja jättää veikkausliigan väliin?
Vastaukset 5
- rouva ye
Erkki salon mielestä edellytys toiminnan jatkamiselle olisi ollut liigapaikka!
- old.man.river
Sinähän olet tarkkaan seurannut suosikkijoukkueesi vaiheita :)
- NONDA
Sinähän se oikea ruudinkeksijä olet...
- pelaa missa.kun...
Etkö ole seurannu tiedotusvälineistä,että AC-Allianssin taru on loppu,he eivät pelaa Veikkaus-liigassa,eivätkä Ykkösessä,koska he eivät anoneet sitäkään paikkaa.Ja AC-Allianssin toiminta lopetetaan.Näin käy,kun hesalainen jengi varastetaan ja muuutetaan vantaalaiseksi.
- Fanitus
Pelaa ne vielä mutta seura on nykyään AC MILAN
ja pelipaikka on Italiassa.
Ja samat kausikortit käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73836
- 58826
- 60803
Uunimakkara koululaisten suosikki
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p264645- 46632
Meistä puhutaan
Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni26617Luotan sinuun nainen, kuin kallioon!
Jos joskus tuntuu siltä, että haluat puhua minulle jotain luottamuksella niin voit luottaa siihen, että kaikki jää meid39501- 17492
En tiedä sinusta
Olisitko lempeä, hyväntuulinen ja rento vai jämpti, määrätietoinen ja huoliteltu kumppani?35473- 54463