Kawasaki 450 ltd käyttökokemuksia kyselisin.Tuolla olisi myynnissä 50000 km ajettu peli....Onko ko. mallilla edessään vielä huolettomia kilometrejä vai onko tulossa joku isompi ja kallis remontti?
kawasaki 450 ltd
11
6604
Vastaukset
- x-en 500-93
Kestävä peli.
vetoremmin vaihto on ehkä kohta edessä. mutta olen kuullut, että aiankin harrikoissa se kestää jopa 100 tkm. Venttiilien ja kaasareiden säätö kannattaa tehdä 15 tkm välein. ei maksa hirveitä.- kestäväkö
on kylläkin pyörä heikoimmasta päästä.
mulla ainakin sähköpuoli juonittelee usein kestäväkö kirjoitti:
on kylläkin pyörä heikoimmasta päästä.
mulla ainakin sähköpuoli juonittelee useinEiköhän kannata yleistykset jättää sikseen. Itsellä ( ja monella muulla, kuulema) pelaillut kyseinen pyörä loistavasti. Voin kokemuksella suositella! Eiköhän joka merkin piirissä ole maanantaiversioita ja edellisten omistajien virityksiä...
- kawasaki
ltd 450 on hyvä peli,voi kokemuksella suositella.
- KawaLTD
Juu mie voin kans suositella. Tehoa löytyy ihan hyvin noinkin pieneksi koneeksi.
Omallani on ajettu 64000 ja tänä talvena tein siihen venttiilirempan kun söi öljyä.
vakuutukset on halvat (pohjolassa 319e / vuosi)
Jos pyörä on hyvin pidetty niin osta ihmeessä pois. Kannattaa tosiaan kysellä siitä vetohihnasta että onko se alkuperänen vai vasta vaihdettu. Se maksaa n.360e jos vaihtaa.- vulcanraider
mistä hihnan saa tuohon hintaan, näyttää Sumekolla maksavan 429e??? eturatas n.70e takaratas n.130e
- ltd
vulcanraider kirjoitti:
mistä hihnan saa tuohon hintaan, näyttää Sumekolla maksavan 429e??? eturatas n.70e takaratas n.130e
kysy joltain jälleenmyyjältä (lähimmältä mp-kauppiaalta) joka myy varaosiakin.
- Hyvinkin
vulcanraider kirjoitti:
Juu kyllä se sumekolla halvempi on.
Itelläni nimittäin menee vaihtoon kohta ja soittelin sumekolle viimeviikolla. En jaksanu uskoa niitä nettisivujen hintoja.
Sanoivat sumekolla 364e hihnan hinnaksi.
Rattaat jos vaihtaa niin tulee sitte kalliimmaksi ja jostain oon kuullu että ne kannattas vaihtaa. Ite kattelin omaa takapyörittäjää ja ajattelin vaihtaa senki samalla. Etu hihnapyörä näytti hyvältä. Nuohan ei samalla lailla kulu ku hammasrattaat ketjuvetoisissa. - ostaja
Hyvinkin kirjoitti:
Itelläni nimittäin menee vaihtoon kohta ja soittelin sumekolle viimeviikolla. En jaksanu uskoa niitä nettisivujen hintoja.
Rattaat jos vaihtaa niin tulee sitte kalliimmaksi ja jostain oon kuullu että ne kannattas vaihtaa. Ite kattelin omaa takapyörittäjää ja ajattelin vaihtaa senki samalla. Etu hihnapyörä näytti hyvältä. Nuohan ei samalla lailla kulu ku hammasrattaat ketjuvetoisissa.Mikä tuollaisen hihnan kestoikä sitten käytännössä on?Jos pyörällä on ajettu 50000 km ja hihna alkuperäinen,onko vaihto tulossa heti?Onko kunnossa oleva hihna täysin äänetön vai minkätyyppinen ääni on ns. normaalia?Kyseessä on saksasta tuotu pyörä,jolla ajettu Suomessa 4 vuotta.Käykö siihen Suomessa myytävät varaosat?
- riippuu...
ostaja kirjoitti:
Mikä tuollaisen hihnan kestoikä sitten käytännössä on?Jos pyörällä on ajettu 50000 km ja hihna alkuperäinen,onko vaihto tulossa heti?Onko kunnossa oleva hihna täysin äänetön vai minkätyyppinen ääni on ns. normaalia?Kyseessä on saksasta tuotu pyörä,jolla ajettu Suomessa 4 vuotta.Käykö siihen Suomessa myytävät varaosat?
....Riippuu siis paljon ajotavasta. Kohtalaisella ajolla nuo hihnat on ruukannu kestää tommosta 50000km luokkaa. Jotku sissit on ajanu jopa sen 100000km. Toisaalta oon kuullu myös tapauksista joissa hihna on hajonnu jo 20 000 kohdalla tai aiemmin.
Sitä nyt ei voi varmasti sanua kestääkö se vielä pitkään. Voithan sää tutkia sitä hihnaa että näkyykö pahoja viiltoja tai muuta kulumista. Tuolla hihnalla on tapana myös ruveta vonkuun kun se alkaa olla vanha. - vulcanraider
Hyvinkin kirjoitti:
Rattaat jos vaihtaa niin tulee sitte kalliimmaksi ja jostain oon kuullu että ne kannattas vaihtaa. Ite kattelin omaa takapyörittäjää ja ajattelin vaihtaa senki samalla. Etu hihnapyörä näytti hyvältä. Nuohan ei samalla lailla kulu ku hammasrattaat ketjuvetoisissa.Joo, sorry oma virheeni. Muistelin että 454:ssa on sama hihna kuin EN500ssa (jonka itse omistan). Jompikumpi hihnapyöristä on samanlaisen noiden mallien välillä. Ite jouduin uusimaan etummaisen hihnapyörän, koska sen kiinnityspoorissa oli iso välys, joka aiheutti hihnapyörään heittoa. Tuo aiheutti tietenkin hihnan vinkumista, vaikka kuinka sääti linjausta.
Sumekolta kysyin myös takapyörän hintaa ja kuulin että sitä ei ole kuulemma kukaan aiemmin ostanut(?), ei kuulemma kulu niin kuin etupyörä ja hihna.
Huoltoliikkeen mukaan hihna alkaa kitistä kuuluvasti 50tkm vaiheilla, jotkut vaihtavat sen silloin ja jotkut ajavat tuonkin jälkeen jolloin siinä on katkeamisriski.
Kannattaa huomioida, että kitinään vaikuttaa takarenkaan linjaus, johon sitten vaikuttaa takahaarukan ja takapyörän laakerointi (3kpl) ja niiden välykset. Sateella hihna yleensä kitisee vaimeasti.
Kallis ratkaisu tuo kuitenkin on vaikka olisi kuinka helppohoitoinen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733