mikä on näiden miehien logiikka?

en ymmärrä

9

1257

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et ymmärrä

ihmisen seksuaalisuutta vai? Kyllä vanhanakin seksi kiinnostaa.

• Orange

Ei ne halut mihinkään katoa vaikka ikää tulee... Ihme myytti etteikö vanhemmat ihmiset harrastais seksiä... Ja yhtä lailla niissä on homoja ja lesboja kuin nuoremmissakin.

Ei tuossa mitään erityistä logiikkaa ole; miehet rakastelevat ja piste.

• dfjy

Vaikutat nuorelta ja tyhmältä. Sinun kohdallasi todennäköisesti seksi loppuu jo varhaisessa vaiheessa jos edes koskaan on alkanutkaan. Mieti seuraavan kerran kun saat orgasmin (luultavasti yksin) niin miltä oma naamasi näyttää. Luulisin että todella typerälle. Mieti sitä!

• kyllä te

olette huvittavia, ihan tosissaan vastailette selvälle pilailuviestille jossa on linkki melko tunnettuun pilailusivulle/kuvaan. mietikkää nyt vähän ennkuin kirjotatte ettette itse vaikuttaisi tyhmiltä.

• kyllä te kirjoitti:

olette huvittavia, ihan tosissaan vastailette selvälle pilailuviestille jossa on linkki melko tunnettuun pilailusivulle/kuvaan. mietikkää nyt vähän ennkuin kirjotatte ettette itse vaikuttaisi tyhmiltä.

...että kyseessä on pilailuviesti? Epäiletkö ettei tuo ole mahdollista? Vai onko mielestäsi tabu puhua vanhusten seksistä, homoseksuaalisuudesta, ryhmäseksistä, aktin kuvaamisesta jne? No, tarkemmin ajatellen, ihan mistä tahansa puhuminen on tyhmää. :)

Alkuperäiseen kysymykseen. Tuon kuvan logiikka voisi olla "samanlaiset ihmiset tietävät parhaiten toistensa tarpeet". Tai sitten se on vain seksiä.

• Orange

Sulla näyttäis olevan vähän huono päivä. Ihanaa kun otat mun kommentit noin tunteella :D Taidat olla aika herkkä ihmisenpoika :D

*pyrsk*

• liittyy tohon kuvaan?

onko sulla päässä vai lukutaidossa vikaa?vai muuten vaan puutteessa,idiootti? ihme vittuilija,orangen viestihän oli ihan fiksu.samaa ei voi sanoa sun raapustuksesta.

• Orange

Tässä pätee sama viesti jonka aiemmin laitoin toiseen ketjuun. Luoja paratkoon sitä, joka tätä sontaa suoltaa vielä suustaan.

Yksikin herjaviesti vielä ja sulta loppuu toi vittuilu nopeammin kuin ehdit kissaa sanoa.

Vinkkinä sulle: mulle ei kannata lähteä vittuilemaan. Toistan: mulle ei kannata lähteä vittuilemaan.

Siinä käy ikävästi. Katsopas kun mulla on sen alan mies että pienellä avustuksella saan helposti sun koneesi paikallistettua. Ynnä kaikki muut tiedot mitä susta nyt on olemassa. Rikosrekisteriä myöten.

Ja tosiaan, paikallistinpa ajan kuluksi sitten sijaintisi ja löysin yhtä ja toista mielenkintoista.

Täällähän on aineistoa joka itse asiassa kuuluisi rikoslain piiriin. Haluatko että kerron lisää?

Seuraavalla kerralla en todellakaan päästä näin vähällä. Yksikin väärä sana ja elämäsi on avoimesti luettava kirja tällä ja monella muullakin palstalla.

Hyvänä vinkkinä vielä näin loppuun: älä IKINÄ aliarvio ihmistä jota et tunne.

• qwerty
        Orange kirjoitti:

Tässä pätee sama viesti jonka aiemmin laitoin toiseen ketjuun. Luoja paratkoon sitä, joka tätä sontaa suoltaa vielä suustaan.

Yksikin herjaviesti vielä ja sulta loppuu toi vittuilu nopeammin kuin ehdit kissaa sanoa.

Vinkkinä sulle: mulle ei kannata lähteä vittuilemaan. Toistan: mulle ei kannata lähteä vittuilemaan.

Siinä käy ikävästi. Katsopas kun mulla on sen alan mies että pienellä avustuksella saan helposti sun koneesi paikallistettua. Ynnä kaikki muut tiedot mitä susta nyt on olemassa. Rikosrekisteriä myöten.

Ja tosiaan, paikallistinpa ajan kuluksi sitten sijaintisi ja löysin yhtä ja toista mielenkintoista.

Täällähän on aineistoa joka itse asiassa kuuluisi rikoslain piiriin. Haluatko että kerron lisää?

Seuraavalla kerralla en todellakaan päästä näin vähällä. Yksikin väärä sana ja elämäsi on avoimesti luettava kirja tällä ja monella muullakin palstalla.

Hyvänä vinkkinä vielä näin loppuun: älä IKINÄ aliarvio ihmistä jota et tunne.

tuo on aika laajalle levinnyt pilailusivu, tuota linkkiä annetaan ihmisille ja sanotaan että siellä on vaikka mitä, ja sitten ihmiset järkyttyvät kun näkevät tuon kuvan, tämän perusteella sanoisin että aloitusviesti oli puhdas vitsi. Niitähän riittää täällä suomi24 keskusteluissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22