Tällainen ongelma tuli vastaan: yrittäessäni käynnistää Ladbrokesin pokerisoftaa, se jää jumiin ja ruudulla lukee "Checking Versions...". Ladbrokesin FAQ-osastolla sanotaan, että se liittyy palomuuriin... Kokeilin ottaa palomuurin kokonaan pois käytöstä, mutta ei toiminut silloinkaan. Onko joku törmännyt samanlaiseen ongelmaan?
Ongelma Ladbrokesin kanssa
jumitus
3
318
Vastaukset
sillon oma palomuuri myös eli ota sekin käytöstä ?
- jape222
Mulla on joskus kanssa tehnyt tota. Oon käynnistäny vaan koneen uudestaan ja sitten on toiminu taas normaalisti
- jumitus
Nyt selvisin tuosta ongelmasta. Tämä ei kuitenkaan paljoa auttanut, sillä nyt softa jää jumiin siinä vaiheessa kun painan LOGIN-nappia ja yritän päästä tekemään aliaksen... ruudulla lukee "Loading", mutta siitä se ei sitten menekään eteenpäin...löytyisiköhän tähän jotain vinkkejä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022216- 1041644
- 821318
- 1231303
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601068Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601044- 511017
- 36942
- 33824